Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Camilla
Skrevet

Jeg er inne i et delvis nytt forhold.

I går poengterte kjæresten hvor fint det var

Med trente jenter, muskler osv.

Jeg er ingen treningsperson og vil si jrg er "normal" når det kommer til kropp. 165 høy og 60 kilo.

Jeg følte meg ikke bra når han poengterte det. Jeg konfronterte han med det og da svarte han med at det at han syns det hadde ikke noe med at han ikke syns jeg er verdens fineste, for det syns han.

Har jeg lov til å føle meg jævelig? bør jeg ikke bry meg om det? Eller bør jeg trene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg om det, og fortell at du ikke ønsker å høre mer om hva han liker men som du ikke har. Skal han ha ei fitnessdame så må han finne seg ei slik.

Anonym poster: 8b0b6edc69059d10664e0a5ee013768d

Skrevet

Han har da ikke sagt noe negativt om deg, er det ikke godt nok å være verdens fineste? Hvorfor må alt tolkes i verste mening? :vetikke:

• Liker 3
Skrevet

Neh, ikke bry deg. Å trene er bra, for din egen del, for helsa si del. Men du skal ikke trene for at noen andre synes at du ikke er bra nok. Mest sannsynlig mente han ikke det heller, hvorfor hadde han giddet å vært i forhold med deg hvis han synes du er bare er sånn midt i mellom?

Jeg synes også at jenter som trener og som har muskler fine. Men kjæresten min (som også er jente ja) er ikke slik i det hele tatt. Men det betyr ingenting for meg. Fordi jeg liker henne. Jeg liker puppene (haha, som mange veldig trente jenter gjerne ikke har for masse av..). Jeg liker slik hun er. Jeg skulle gjerne sett at hun trente, men mest fordi hun har problemer med rygg og knær, dermed hadde hun hadde godt av å bygge opp styrken, slik at hun slipper å ha store ryggproblemer alt når hun er 35 år liksom. Men ikke fordi jeg synes hun skal trene seg selv til et annet utseende fordi jeg ikke liker henne.

Så. Tren fordi det er sunt for deg i så tilfelle. Ikke tror du er jævlig eller at han tror du er det!

Gjest Gjest
Skrevet

Synes du at han har så bra kropp da?

• Liker 1
Skrevet

Klart det er dritkjipt å høre slikt fra den du er i lag med, men du må passe på å ikke overtolke det. Det finnes mye pent, men det betyr ikke at det utelukker at noe annet er like pent. Det kan også godt være at det han synes er pent er at man er sunn og tar vare på kroppen sin, ikke nødvendigvis hvor mye muskelmasse man har. Man kan se forskjell på folk som trener og ikke trener og da mener jeg ikke nødvendigvis i masse. Selv er jeg litt dvask for tida, og skal sette i gang igjen med treningen ganske snart. Trener 100% for min egen helses del. Det er viktig å gjøre det for sin egen del da trening og særlig treningsstart krever motivasjon.

Jeg vil si at hvis du ikke trener så bør du trene - men hovedsaklig for din egen helse. Alle BØR trene. Hvis du trener et par dager i uken og sørger for å holde deg i form så er jo det vel og bra. :) Synes ikke du skal føle deg jævlig og husk at han er sammen med deg og ikke ei muskeldame!

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg synes gutter med krøller er veldig sjarmerende. Det vil ikke si at jeg er mindre glad i kjæresten om han ikke krøller håret liksom.

Tror du skal være fornøyd med at han synes du er verdens fineste jeg ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes tatoveringer er hot og har noen selv. Typen har ingen, og han skal få slippe å ta for min skyld!

Skrevet

Nei ikke bry deg. For min del har min sagt at han godt kan like store pupper. Jeg har verdens minste, men han sier at han likevel liker puppene mine som de er.

Og nesten samme som Blånd her over og. Min fyr er stappa full av tatoveringer, jeg har ingen. Han har sagt at han digger jenter med tatoveringer, men han tvinger meg ikke til å skaffe meg noen av den grunn, han liker meg for den jeg er. (Selv om jeg skal ta tatovering snart da. Men det har ingenting med hva han har sagt, det har jeg hatt lyst på lenge før jeg traff han)

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig uhøflig å fokusere på andre jenters fantastiske utseende, når en er sammen med kjæresten sin. Hva er poenget fra hans side liksom? Skjønner deg godt jeg, ts.

Anonym poster: 1a5fc2c525177a7bd0af1c51cf0e83b6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en stilk... Jeg synes trente menn er fint å se på. Men jeg elsker jo stilken min :) :) :) Litt rart kallenavn kanskje, men han er ganske tynn :P De fleste voksne folk ser på helheten.

Men kan forstå at det ikke er så gøy å høre, i alle fall hvis han sa det helt uten grunn liksom..

Anonym poster: 7c8d5376b1b568b58cbd6d96f479304f

Skrevet

Han har da ikke sagt noe negativt om deg, er det ikke godt nok å være verdens fineste? Hvorfor må alt tolkes i verste mening? :vetikke:

Enig! Jeg kan kommentere til kjæresten min at "Oi sjekk de magemusklene" på en fyr på tv uten at det trenger å bety at jeg er bitter for at ikke han har slike magemuskler.

Jeg vet at han liker store pupper. Noe jeg absolutt ikke har. Jeg føler likevel ikke at han er misfornøyd med meg av den grunn.

Ikke tenk på det! :)

Skrevet

Ikke bry deg om det. Og hvis du vil begynne å trene, skal du gjøre det for deg selv, ikke for å imponere han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...