Sussi Skrevet 4. juni 2002 #1 Skrevet 4. juni 2002 Omsider er jeg i gang med hjemmesiden min! Ikke alt er ferdig...endel av linkene fungere ikke ennå, men denne siden er hvertfall ferdig (tror jeg..noen endringer kommer vel etterhvert...) http://home.no.net/snefridg/bryllupet_forb...beredelsene.htm La det være sagt: Jeg er nybegynner i dette, så jeg håper bare at siden(e) ser lik ut hos dere som den gjør hos meg...har konferert med en venninne og det så OK ut på hennes maskin.12
HMSP Skrevet 4. juni 2002 #2 Skrevet 4. juni 2002 Kjempeside. En ting jeg har lurt på. Hvordan var tilbakemeldingen på kurvene. Var det noen som brukte noe. For at det var en god ide, vet jeg jo. Ha en fin dag 12
Sony Skrevet 4. juni 2002 #3 Skrevet 4. juni 2002 Kjempeflott side. Et lite spørsmål: hva er inni eskene dere hadde som bordkort???? ....Og nå vet jeg hvordan kirkeprogrammet og sangheftet skal være.... Tenk for at jeg kommer til å stjele deres ide, så det så.. 12
Gjest svenskbrud Skrevet 4. juni 2002 #4 Skrevet 4. juni 2002 Jättefin sida! Allt var urfint, helt enkelt topp!!! Jag undrar om det är ok att länka din "bröllopssida" till det svenska diskussionsforumet på BröllopsTorget? 12
mari Skrevet 4. juni 2002 #5 Skrevet 4. juni 2002 helt utrolig bra hjemmeside, det er nesten så jeg får lyst til å kopere alle ideene dine, men jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det. har jo egentlig bestemt det meste alerede.. Kjempe bra at du legger ut slik en flott side så vi får innblikk i ditt arbied med bryllupet!!!
Sussi Skrevet 4. juni 2002 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2002 Så fint at dere likte den Her er noen svar: Responsen på kurvene var kjempefin. Vi fikk kjempe mange positive tilbakemeldinger på det. Og ja det ble brukt noe, men jeg har nok nylonstrømper en liten stund fremover... (bare for å få sagt det: da jeg satt å laget til disse kurvene så syntes min mann (da samboer selvf.) at dette var litt VEL mye dill & syntes dette var helt unødvendig, men han klappet godt igjen da responsen kom. Noen tok t.o.m bilder av kurvene (!?!) I bordkorteskene er det 2 små dessertsjokolade biter. At du vil linke til BröllopsTorget er helt OK(det tar jeg som et kompliment det )Håper jeg snart blir ferdig med resten siden. _________________ Sussi 1212[ Dette Innlegg er endret av: Sussi den 2002-06-04 23:23 ]
Elma Skrevet 5. juni 2002 #7 Skrevet 5. juni 2002 Hei. Slenger meg på rosen av siden din jeg også. Flotte bordkort/sanghefter Mange flotte ideer å "stjele" ja Jeg fikk http://www.bryllupsdagen.no/index.html til å lage en side for oss..og de gjør det helt gratis Helt enkel selvfølgelig, men grei nok når man kun skal distribuere ut praktisk info ifm bryllupet (Et tips til de som ikke kan så mye om hjemmesidelaging )
Line A. Skrevet 5. juni 2002 #8 Skrevet 5. juni 2002 Her var det jammen meg mye flott,synes eskene som bordkort var veldig fine. Får du kjøpt disse eskene,eller er de laget?Tror jeg også kommer til å stjele noen ideer her fra. Line,gifter meg 17.08.02
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #9 Skrevet 5. juni 2002 Kjempefine sider ! Likte spesielt godt kirkeprogrammet som jeg nå har bestemt at også jeg skal lage. Kanskje jeg kan hente litt ideer fra din ? Er det noen mulighet for å ta en nærmere titt på den Sussi ? Kan du maile den til meg f.eks ? -Eline
Cilie2003 Skrevet 5. juni 2002 #10 Skrevet 5. juni 2002 Helt suveren side. Fikk mange nye veldig gode tips der nå ja. Gleder meg til å komme hjem å vise siden din til min kjære. Synes kurvene med litt forskjellig stasj til toalettene var helt rå!!12
Gjest svenskbrud Skrevet 5. juni 2002 #11 Skrevet 5. juni 2002 Jag har fått (hittills) två positiva svar på din hemsida. Kul idéer och "Nu vet jag hur programmet skall se ut" och "Korgarna var en bra idé, värt att stjäla" och liknande kommentarer...
Sussi Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #12 Skrevet 5. juni 2002 Det var jo kjempekoselig Svenskbrud Eskene kom med sjokoladebitene. Jeg kjøpte dem i en sjokoladebutikk i Bergen (tillfeldig at det var de samme fargene som vi brukte i bryllupet ) Eline: Jeg kan maile deg innholdet / forsiden i kirkeprogrammet, men da trenger jeg en mailadresse... _________________ Sussi 1212[ Dette Innlegg er endret av: Sussi den 2002-06-05 18:22 ]
Tulle-brud Skrevet 6. juni 2002 #13 Skrevet 6. juni 2002 Har sendt deg en privat melding Eline alias Tulle-Brud
Sussi Skrevet 7. juni 2002 Forfatter #14 Skrevet 7. juni 2002 Må bare si det: Jeg er helt overveldet over positive mail & meldinger jeg har fått siden jeg la ut siden min her på KG og siden Svenskbrud la ut siden min på den BröllopsTorget. Kjempegøy & helt uventet. Sussi1212[ Dette Innlegg er endret av: Sussi den 2002-06-07 14:03 ]
Augustbrud02 Skrevet 7. juni 2002 #15 Skrevet 7. juni 2002 Kjempekoselig når man får så positiv tilbakemelding da. Hvis dere vil kikke på ennå en hjemmeside, kan dere ta en titt her. Vi har riktignok ikke så mange flotte bilder som Sussi, men det finnes iallfall en god del linker der som er kjekke. Hjemmeside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå