Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Børre
Skrevet

Hei! Jeg er en mann på 40 som har samboer og barn. Jeg er ikke mer med vennene mine, har trekt meg mer og mer bort fra dem. Det gir meg liksom ikke mer å være sammen med dem, føler ikke vi har noe å prate om eller noe vettig å gjøre, kjeder meg rett og slett sammen med dem... Som oftest hvis venner ringer meg så orker jeg ikke ta telefonen en gang... Jeg sitter for eksempel heller hjemme alene en kveld å drikker meg full, fremfor å dra til venner å drikke og dra ut på byen... Kjenner samtidig at jeg savner gode vennskap og venner jeg kan ha det morsomt med, dra på gutteturer med, jakt, fiske osv. Men mine venner er ikke med på slikt lengre, og det virker på meg som at dem ikke får lov til å være borte fra sine kvinner i mer enn noen få timer i slengen...

Er det virkelig blitt slik i denne verden at de fleste menn er tøfler som gjør alt deres kvinner befaler?? Å ikke få lov av sine kjære å dra på gutteturer/jakt/fiske med overnatting, høres for meg helt sykt ut ... Vet ikke om det er det som er hovedgrunnen til at jeg ikke orker være mer med vennene mine, eller har vi kanskje "vokst" fra hverandre? eller er det bare jeg som har et problem, en diagnose kanskje?

Noen gode råd over hva jeg burde gjøre? Psykolog for å prøve å finne tilbake til mine venner? Finne meg nye venner? Eller bare leve som en ensom ulv uten venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres absolutt ikke ut som du har et problem.

Og kompisene dine er tøffler.

På tide å få seg nye venner, ja.

Er det ikke helt normalt at mannfolk drar på gutteturer?

Nå er da jeg og samboeren min bare 22, men han får da gjøre som han vil.

Jeg er jo med venninnene mine hele tiden!

Sånt er jo bare sundt :)

Jeg kommer fra en familie med mye jakt og fiske og telturer og gudbedre manneting :P Så kanskje jeg bare er vandt med det? Meld deg på sånn jakt og fiskeklubb, så får du nok flere venner :)

AnonymBruker
Skrevet

Trodde de fleste kvinner satte pris på at mannen dro på guttetur en gang i blandt. I hvertfall så lenge det ikke er til Thailand på horetur...

Anonym poster: aebfa11d74bd146ea94fee99ee6ed877

Gjest Sunheart
Skrevet

Kjæresten min får gjøre akkurat det han vil :) Men tror nok at det finnes mange kvinner som liker å styre litt over mannen sin

Skrevet

Det normale er at man har betydelig mindre kontakt med venner ettersom årene går.

I hvert fall når man er mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...