Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i over 6 år. De to siste årene har jeg slitt litt med nærheten med han grunnet noe forferdelig som skjedde i min familie. Vil ikke utdype dette nærmere, men det som skjedde gikk utvover alt. Skal begynne å gå til psykolog snart, noe jeg gleder meg til. Vil også legge til at jeg og min samboer har et godt forhold.

Sååå.. over til caset. For to dager siden var jeg på en reise. Jeg fikk seteplass ved siden av en ung mann, 7 år eldre, på flyet. I de to timene snakket vi hele tiden og jeg kjente en slik utrolig god kjemi. Kjekk, ung og med ambisjoner. Glad i å prate. Kjente en kriblende følelse inni meg, og synes faktisk at tiden kunne gå langsommere.. Det som skremmer meg, er at jeg fortsatt tenker på han.. Får vondt inni meg ovenfor kjæresten min som jeg elsker så høyt :( hva betyr dette!?

Anonym poster: 63a9e1148aaa46248b7a224d0e5fa18c

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ingenting, du er kun selvmelidende, vær glad for det du har;)

Gjest Adera
Skrevet

Du er blitt betatt av ein annen enn partneren din. Det hender. Spørsmålet er hva du velger å gjøre med det :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. jeg synes det er skremmende!! jeg har aldri kjent på denne følelsen før :sjokkert: Er det faktisk vanlig??

Skrevet

Etter 6 år er de helt vanlig å bli betatt av andre.. Det betyr ikke at du elsker mannen din noe mindre av den grunn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres merkelig ut jeg

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ja det er jo vanlig det etter lengre ofrhold. Og betyr ingenting. Så lenge man ikke dyrker betattheten så har du nok svært lite å bekymre deg for. Slike crush forsvinner lite raskt som de kom.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er jo helt normalt. Jeg tror at det er viktig at man vet det; noenganger blir man betatt og opptatt av andre. Det betyr ikke at det er noe i veien med forholdet, og man kan jo være fornøyd med at man er normal. Man trenger ikke å gjøre noe med det, bare tenke at det var hyggelig, men jeg er sammen med mannen min (slik jeg leser det av innlegget ditt at du er).

Det skumle er om man tror at dette ikke skjer om man er ment to be osv, og legger for mye i det, dyrker følelsene og hele den pakka. Det er, som sagt, helt normalt.

Og så, urelatert: Lykke til med bearbeidingen av det som har vært vanskelig for deg.

Skrevet

Samme skjedde meg hadde aldri opplevd sånt før. For meg endte det i skilsmisse og ny samboer.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke normalt å bli vedvarende betatt av en mann du snakker med i to timer på et fly, da er det noe som ikke stemmer i forholdet ditt. Når en er i et godt forhold, er det godt mulig å like noen, men den personen blir "glemt" like fort.

Anonym poster: 194cda9c8d567f5293d2c38d5ee2b249

• Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Hadde mannen blitt betatt av ei annen jente, hadde jeg fort funnet en annen mann jeg kunne blitt betatt av

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å bli betatt... Man trenger ikke si noe om det til partneren og for min del glemmer jeg det ganske raskt. Jeg regner med han også gjør dette, det er ikke noe å ta på vei for. Hvordan kan noen man treffer tilfeldig og er med noen få timer veie opp for alle årene man har sammen? :)

Anonym poster: 33569a36239be6ec7d1ec8f2d284c32a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke normalt å bli vedvarende betatt av en mann du snakker med i to timer på et fly, da er det noe som ikke stemmer i forholdet ditt. Når en er i et godt forhold, er det godt mulig å like noen, men den personen blir "glemt" like fort.

Anonym poster: 194cda9c8d567f5293d2c38d5ee2b249

Hallo? For noe tullprat!

Det trenger ikke være noe som helst galt med forholdet. Mange, mange, mange har ødelagt fantastiske forhold fordi de har begynt å rote til måten de tenker på. Særlig hvis man er umoden.

Anonym poster: 2cda26c93271bffff4a359ec57af5c35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...