Gå til innhold

"...men man vet aldri hva som skjer"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg har som smått blitt kjent med en ny kar og vi har hatt en god tone når vi har pratet sammen. Jeg har merket at han har tittet litt ekstra på meg og jeg har blitt ganske interessert i ham etterhvert. Vi ble venner på facebook og vi begynte å prate, men da jeg så på profilen hans står det at han er i et forhold. De har bare vært sammen i et par måneder. Jeg var ganske ærlig med ham at det "var synd han var opptatt" osv tullet litt med det, men vi chattet videre likevel. Han har fortalt at han har planer om å flytte fra hjembyen i løpet av året, og etter en stund spurte jeg om de skulle flytte sammen. Han svarte at det var planen, "men man vet aldri hva som skjer". Prøver han å holde et par dører på gløtt i tilfelle det skulle skjære seg med dama? Er det fare for at jeg kan ødelegge forholdet deres, burde jeg bare kutte kontakten?

Anonym poster: 8f74f08a50d0811c0a0034317a4328e3

Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Han planlegger å flytte sammen med kjæresten, men virker å komme med hint om at han kunne tenkt seg å være sammen med deg? Han høres ikke ut som noe å samle på, akkurat. Om jeg var deg, hadde jeg kuttet kontakten for min egen del.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg ta det såpass seriøst altså? Jeg tenker såklart at om jeg var kjæresten hans hadde jeg ikke satt pris på at han sa sånt til andre, og jeg hadde tenkt at det sa mye om hvor han sto osv i forholdet, men jeg vet som sagt ikke helt hvordan jeg skal tolke det som utenforstående.

Anonym poster: 81025625eb958e44a4ac27cd79736a41

AnonymBruker
Skrevet

^TS.

Skrevet

Burde jeg ta det såpass seriøst altså? Jeg tenker såklart at om jeg var kjæresten hans hadde jeg ikke satt pris på at han sa sånt til andre, og jeg hadde tenkt at det sa mye om hvor han sto osv i forholdet, men jeg vet som sagt ikke helt hvordan jeg skal tolke det som utenforstående.

Noen menn bare er sånn. De har dame men flørter alltid med andre. Denne uken ble en fyr jeg kjenner offisielt sammen med en jente på facebook. Samme kvelden sender han meg en sms og sier at han drømmer om meg og skulle ønske han kunne se meg naken. WHAT THE HELL.

Han var sånn mot den forrige damen sin også, og de var sammen i flere år.

Jeg skjønner ikke at noen holder ut med sånne menn. Og jeg skjønner ikke at noen lar seg smigre av sånne menn.

• Liker 2
Skrevet

Denne uken ble en fyr jeg kjenner offisielt sammen med en jente på facebook. Samme kvelden sender han meg en sms og sier at han drømmer om meg og skulle ønske han kunne se meg naken.

:hakeslepp:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Du skjønner ikke at han prøver å holde deg lukevarm i tilfelle det skjærer seg med damen? Han gir totalt fanden i både deg og henne, han er sammen med noen bare for å ha noen. Gå vidsere med livet ditt.

• Liker 2
Skrevet

Du skjønner ikke at han prøver å holde deg lukevarm i tilfelle det skjærer seg med damen? Han gir totalt fanden i både deg og henne, han er sammen med noen bare for å ha noen. Gå vidsere med livet ditt.

Akkurat - der sa du det! Han er sammen med noen bare for å ha noen. Det er så sinnsykt fakta!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat - der sa du det! Han er sammen med noen bare for å ha noen. Det er så sinnsykt fakta!

Pinadø, jeg slår til i kveld.

Skrevet

:hakeslepp:

Ja, det verste er at jeg ikke blir sjokkert lengre heller. Jeg sa han kunne drømme om kjæresten sin i stedet, og kose seg med nyforelskelsen. Han bare - kan ikke styre hva jeg drømmer.

:nei:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det verste er at jeg ikke blir sjokkert lengre heller. Jeg sa han kunne drømme om kjæresten sin i stedet, og kose seg med nyforelskelsen. Han bare - kan ikke styre hva jeg drømmer.

:nei:

Når menn begynner sånn så blokkere jeg dem. Jeg aksepterer det ikke, rett og slett. Hold skiten sin unna meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...