AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Jeg lurer på om det er mulig å gjøre feltet under øynene mindre rynkete, eller om det kun er mulig å redusere evt senere rynker(hvordan kan man isåfall vite om det virker). Hva slags øyekrem er god og hva skal jeg styre unna? Har gått i så mange år og testet alle mulige produkter, kommet frem til mitt eget yndlingsortiment. Nå innser jeg at jeg må tilføye et nytt produkt. ØYEKREM, råd tas gledelig imot fra dere med erfaring eller viten. Dere som ikke bruker det, aldri har prøvd eller ikke vet noe om det trenger ikke svare (for min del). Anonym poster: 0b5f5aa6a628043cce8d811484bba920
Stinaaa Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Har ikke helt troen på at øyekrem kan fjerne linjer og rynker, men tror at det kan forebygge. Velg en øyekrem med gode ingredienser, sånn som decleor, matis++ spør om råd av en hudpleier, eller les omtaler og erfaringer på nett hvis du skal bestille:) jeg bestilte decleor harmonie calm fra cheapsmells. Fornøyd til nå tror øynene trenger fukt og pleie som resten av ansiktet.
lindsay Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Jeg sverger til Obagi produkter! De koster litt, men funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå