Gå til innhold

Hvor kjøpe tisselaken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå er det bleieslutt for alle penga her i huset. I natt er første natta uten bleie, og vi håper det beste.... Men da jeg skulle legge på tisselaken, oppdaget jeg til min store overraskelse at det var bitte lite! Kanskje 30 cm bredt og 60 cm langt. Kjøpt på kid interiør. Vi må ha et som er ca dobbelt så stort.

Sjekket på ikeas hjemmesider, fant ikke noe der. Noen som har tips til hvor jeg kan finne dette?

Anonym poster: a492bb8ee55b2e83f768274002e4dd56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De aller fleste tisselaken er for sprinkelseng. Men det hørtes nå veldig lite ut det du har kjøpt da. Muligens beregnet for å ha kun midt på madrassen.(det blir fort klamt med tisselaken)

Sparkjøp har forøvrig for større senger.

For noen år siden hadde de også som metervare på Princess, men om de har det nå vet jeg ikke.

Anonym poster: a6caa0f9f9db053b242d67d44d25b969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På apoteket har de noen som heter attends cover dri plus. Får de i forskjellige størrelser, også med "vinger" til å legge under madrassen. Syns de føles mindre klamme enn andre laken vi har prøvd.

Anonym poster: 7bec5de170d28d1367d62bf67dcd174a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

TS her, takker for svar. Gikk heldigvis bra med henne i natt!!! Men nå har jeg kjøpt engangsunderlag på apoteket, som flere av dere har nevnt her. Veldig kjekt å ha med også når vi skal bort, på hytta, på ferie etc. :)

Anonym poster: a492bb8ee55b2e83f768274002e4dd56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...