Gjest gjest Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Tittelen sier jo alt! Er man pen, kan man få hvem som helst selv om man er drittsekk. Er man stygg derimot, hjelper det lite om man er den snilleste i verden.
Miller Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Kan man ikke bare finne en tilsvarende stygg jente/gutt da? 1
olof Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Jeg er ikke helt enig med deg.. Du setter begrensingene for deg selv, ved å si at du ikke klarer / får den du vil ha. dette har jeg gjort tidligere.. Eneste jeg kan ta utgangspunkt i er meg selv.. vil ikke påstå jeg er noe spesielt "good looking" Men sier til meg selv at jeg kan få akkurat den jeg vil ha! Og klarer meg ganske fint faktisk så du må være posititv! start rolig og bygg opp selvtillit så får du h*n som er så pen som bare det.. om det er det eneste du går etter... Endret 13. mars 2013 av olof
Steinar40 Skrevet 13. mars 2013 #5 Skrevet 13. mars 2013 Det er riktig at såkalte attraktive folk får mye gratis, og kommer langt i starten. Men når personligheten ikke er bra nok så stopper andres velvilje før eller senere.
Havbris Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Tittelen sier jo alt! Er man pen, kan man få hvem som helst selv om man er drittsekk. Er man stygg derimot, hjelper det lite om man er den snilleste i verden. Jeg tror ikke det er så enkelt. Stygg - pen, snill - slem er vel ikke de eneste variasjonene (og motsetningene) over det å være menneske? Pen, stygg, slem, snill er ikke objektive kriterier som vi kan bruke hvis vi vil sette merkelapper på andre mennesker. Endret 13. mars 2013 av Havbris
Gjest Bandit Skrevet 13. mars 2013 #7 Skrevet 13. mars 2013 For min del er det riktignok utseendet som sørger for at jeg går bort til kvinnen, men det er personligheten som gjør om jeg blir eller ikke. 1
Majott Skrevet 13. mars 2013 #8 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Man kan også være en stygg og slem drittsekk som drar damer. Eller pen og snill. Hva er det egentlig dere legger i å "være snill"? En kompis av eksmannen min, var ikke særlig pen å se på. Lubben og kort, med kommunefarget hår. Men som han dro damer! Han hadde damer hengende etter seg hele tida! Kunne velge og vrake i vakre jenter. Jeg forsto det aldri. Han var objektivt sett lite tiltrekkende, men likevel hadde han damer på rad og rekke. Der lærte jeg forresten også at utseende (til mannen) ikke har noe å si for sjansen for om han er utro eller ikke. Han hadde samboer, men var likevel utro så snart det ble en mulighet. Han hadde selvsikkerhet til tusen, og jaktet damer som få. Og til tross for sitt dårlige utseende, sjarmerte han de fleste. Han var sikkert snill også.. Endret 13. mars 2013 av Majott
Gjest Marsvinet Skrevet 13. mars 2013 #9 Skrevet 13. mars 2013 Det at man er pen gjør kanskje at man får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men dette er absolutt ingen garanti for at forholdet varer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå