Gjest meg Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Mange sier "Jeg dømmer ikke etter utseende, men personligheten". Den setningen er bare tull. Jeg sa det selv før også men vet nå det ikke er sant. Jeg snakket med en gutt over nettet og møtte han. han er virkelig VERDENS SNILLESTE! Han er så søt og sjarmerende. Sender meg masse søte meldinger og er virkelig herlig. Men problemet er utseende.. Jeg ble sammen med han for jeg vil ikke miste han. Han er så herlig. Men utseende irriterer meg vet det høres utrolig teit ut å si det. Men ja.. jeg dømmer etter utseende.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Gi det tid, så blir du vant med utseende hans og kanskje til og med begynner å digge det. Anonym poster: 023daf8ac331460c8be73fd300cae64e 1
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Det er jo helt greit at du ikke liker utseendet hans. Men da skal du ikke være sammen med ham! Si at du vil bare være venner.
Majott Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Hva er det som irriterer deg med utseendet hans?
Cathrine88 Skrevet 13. mars 2013 #5 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Å være sammen med en du ikke er fysisk tiltrukket av er dårlig gjort mot ham, som ellers kunne funnet en jente som likte ham på alle måter, og som du allerede har funnet ut av, kommer det sannsynligvis ikke til å funke for deg heller. Det er ikke noe galt i å ønske seg en kjæreste en selv ser på som pen. Endret 13. mars 2013 av Cathrine88 6
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Hvis det virkelig hadde vært personkjemi mellom dere så hadde du gitt fanden i hvordan han såg ut. 5
Gjest meg Skrevet 13. mars 2013 #7 Skrevet 13. mars 2013 Å være sammen med en du ikke er fysisk tiltrukket av er dårlig gjort mot ham, som ellers kunne funnet en jente som likte ham på alle måter, og som du allerede har funnet ut av, kommer det sannsynligvis ikke til å funke for deg heller. Det er ikke noe galt i å ønske seg en kjæreste en selv ser på som pen. Jeg vet Men selvom jeg ikke er fysisk tiltrukket så er jeg psykisk tiltrukket.. uff det er vanskelig å forklare.. han er bare så snill.. men er dårlig gjort av meg. Han fortjener en som liker hele han. Men om jeg sier det til han nå så sårer jeg han. Og det klarer jeg ikke. Jeg er ikke så slem.
Gjest meg Skrevet 13. mars 2013 #8 Skrevet 13. mars 2013 Hvis det virkelig hadde vært personkjemi mellom dere så hadde du gitt fanden i hvordan han såg ut. Det er ikke sant.
Gjest Bandit Skrevet 13. mars 2013 #9 Skrevet 13. mars 2013 Jeg vet Men selvom jeg ikke er fysisk tiltrukket så er jeg psykisk tiltrukket.. uff det er vanskelig å forklare.. han er bare så snill.. men er dårlig gjort av meg. Han fortjener en som liker hele han. Men om jeg sier det til han nå så sårer jeg han. Og det klarer jeg ikke. Jeg er ikke så slem. Du er slemmere om du ikke gir ham muligheten til å finne ekte kjærlighet. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #10 Skrevet 13. mars 2013 Ha i bakhodet at det er normalt å kanskje ikke like utseendet til noen man møter over nettet. Dette ble nettopp tatt opp i "Typisk deg". Anonym poster: 023daf8ac331460c8be73fd300cae64e
Gjest meg Skrevet 13. mars 2013 #11 Skrevet 13. mars 2013 Du er slemmere om du ikke gir ham muligheten til å finne ekte kjærlighet. Ja, men jeg elsker han jo!!! Jeg gjør virkelig det!!
Havbris Skrevet 13. mars 2013 #12 Skrevet 13. mars 2013 Jeg vet Men selvom jeg ikke er fysisk tiltrukket så er jeg psykisk tiltrukket.. uff det er vanskelig å forklare.. han er bare så snill.. men er dårlig gjort av meg. Han fortjener en som liker hele han. Men om jeg sier det til han nå så sårer jeg han. Og det klarer jeg ikke. Jeg er ikke så slem. Noen ganger er det greit å dra en hvit løgn - dette er en slik anledning. Du kan fint komme deg ut av dette uten å kommentere utseendet hans. Og ja - han fortjener en som liker hele han. 2
Cathrine88 Skrevet 13. mars 2013 #13 Skrevet 13. mars 2013 Jeg vet Men selvom jeg ikke er fysisk tiltrukket så er jeg psykisk tiltrukket.. uff det er vanskelig å forklare.. han er bare så snill.. men er dårlig gjort av meg. Han fortjener en som liker hele han. Men om jeg sier det til han nå så sårer jeg han. Og det klarer jeg ikke. Jeg er ikke så slem. Du behøver ikke fortelle den egentlige grunnen, bare at du ser ham mer som en venn enn en kjæreste, og at han fortjener et forhold hvor kjemien stemmer hundre prosent. Eventuelt kan du spørre om det er greit at dere tar ting litt saktere fordi du ikke er sikker på om du har de riktige følelsene. Da får han velge om han vil fortsette eller ikke. 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #14 Skrevet 13. mars 2013 Mange sier "Jeg dømmer ikke etter utseende, men personligheten". Den setningen er bare tull. Jeg sa det selv før også men vet nå det ikke er sant. Du vet bare at det ikke er sant for deg selv, du kan ikke snakke for alle andre. Ikke alle dømmer etter useendet. Anonym poster: cb12b0e45a8c86c46c9bbfac11920664
Havbris Skrevet 13. mars 2013 #15 Skrevet 13. mars 2013 Ja, men jeg elsker han jo!!! Jeg gjør virkelig det!! Du elsker han? Hvor lenge har du vært sammen med denne mannen da - mens du har irritert deg over utseendet hans og annonsert at du dømmer etter utseende?
Gjest Bandit Skrevet 13. mars 2013 #16 Skrevet 13. mars 2013 Ja, men jeg elsker han jo!!! Jeg gjør virkelig det!! Da hadde du klart å se bort i fra utseendet hans. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #17 Skrevet 13. mars 2013 Jeg er litt som deg ts. Jeg likte ikke helt utseendet til min kjæreste i begynnelsen. Men jeg så etterhvert at jo han er faktisk en veldig kjekk mann. Men det så jeg egentlig ikke før etter jeg hadde fått kommentarer på hvlr kjekk mann jeg hadde funnet meg. Jeg trengte rett og slett en bekreftelse fra andre for å greie å se det. Høres fryktelig slem ut men. Man kan dessverre ikke styre sin egen smak :-/ Anonym poster: 9a841bccbc1afa9ea70ffb1916f257ad
Gjest Vena Cava Skrevet 13. mars 2013 #18 Skrevet 13. mars 2013 Hvor lenge har dere vært sammen da? Kan jo hende det kommer seg etterhvert. .?
Gjest meg Skrevet 13. mars 2013 #19 Skrevet 13. mars 2013 Da hadde du klart å se bort i fra utseendet hans. Jeg ser jo bort fra utseende hans! Ellers hadde jeg ikke vært sammen med han Jeg kommer ikke til å slå opp. Aldri i livet!! Poenget var bare at jeg dømmer etter utseende. Men det betyr ikke at jeg ikke elsker han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå