Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er virkelig konstant sulten. Ikke småsulten, men skikkelig sulten. Prøver å styre meg så godt jeg kan, men har jo så lyst på mat.

Startet dagen med et rundstykke til frokost, jobbet fra ni til tre (spiste eple i lunsjen), spiste tre kyllingpølser til middag da jeg var hjemme klokken halv fire. Nå er klokka seks og jeg er fader meg sulten igjen.

Føler at jeg ikke kan spise mer i dag (skikkelig redd for å legge på meg). Har jo spist mye og pølser er ikke akkurat særlig sunt, men åh... Hvorfor er jeg fortsatt sulten??

Anonym poster: 16b4fe2eca29328547d3e114373318b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du spiser for lite. ikke rart du er sulten!

Anonym poster: 8ecb6baa99c4f67a39c40a5d51fdd8aa

• Liker 4
Gjest henrix
Skrevet

To måltider + et mellom måltid er altfor lite i løpet av en dag.

Det er ikke bra for kroppen å sulte- slanke seg. Hvorfor ikke spise seg mett og ta to-tre trenigsrunder i uka ? :)

Skrevet

Første som faller meg inn: Spis lunsj ;) Så er du passe sulten til middagen og passe sulten igjen til kvelds.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Mener dere virkelig at jeg spiser lite? Føler at jeg har spist skikkelig mye i dag. Tenkte egentlig bare å spise to pølser, men var fortsatt sulten, så jeg spiste en siste tredje. Da følte jeg meg rett og slett ekkel etterpå fordi jeg følte at jeg hadde spist for mye.

Er så redd for å legge på meg. La på meg en del da jeg gikk på medisiner for et par år siden. Klarte i fjor å bli kvitt kiloene, men tør ikke å spise "normalt" i frykt for at de skal komme tilbake.

Hva kan jeg spise nå da, sånn at det ikke blir for mye? Det må jo bli noe lite og enkelt, eller..?

Skrevet

TS her.

Mener dere virkelig at jeg spiser lite? Føler at jeg har spist skikkelig mye i dag. Tenkte egentlig bare å spise to pølser, men var fortsatt sulten, så jeg spiste en siste tredje. Da følte jeg meg rett og slett ekkel etterpå fordi jeg følte at jeg hadde spist for mye.

Er så redd for å legge på meg. La på meg en del da jeg gikk på medisiner for et par år siden. Klarte i fjor å bli kvitt kiloene, men tør ikke å spise "normalt" i frykt for at de skal komme tilbake.

Hva kan jeg spise nå da, sånn at det ikke blir for mye? Det må jo bli noe lite og enkelt, eller..?

Du spiser uten tvil for lite.

Om du er redd for å legge på deg vil jeg anbefale en porsjon havregrøt til frokost (mye bedre med melk enn vann), kanskje noen bær i tillegg også er det viktig å spise en god lunsj, ikke bare et lite eple.

Kjøp deg en god salat med det du liker, og spis med god samvittighet.

Husk at du holder forbrenningen igang med å spise lite og regelmessig, da mener jeg ikke lite som i et eple, og 3 små måltider for dagen er i seg selv altfor lite.

Frokost, lunsj, middag og kvelds + frukt er absolutt bra.

Ikke bli for opphengt i alt du spiser, det er bare slitsomt og du mister overskudd og energi, føler deg sliten og trett lettere og ikke minst så er det viktig for humøret og et klart hode å spise nok :)

Skrevet

Enig med alle over, du spiser definitivt for lite og det er heilt naturlig at du er sulten. Frukosten er ok, eple er bra som mellommål, og middagen er ok så lenge du har litt tilbehør til pølsene. Men du bør absolutt spise lunsj, og helst eit måltid til i løpet av dagen.

Husk at vist du spiser for lite over lang tid vil forbrenninga gå i sparemodus.

Gjest Coolaid
Skrevet

Du spiser desverre alt for lite. Det er skremmende. Ønsker du en sunn og frisk kropp må du spise mye mye mer. Regner man ut energibehovet ditt kan jeg garantere du ligger farlig under. Spiser du så lite er det ikke rart du er sulten hele tiden.

Med all respekt, dette går helt feil vei.

Gjest *Maja*
Skrevet

Det du spiser hele dagen samsvarer med det jeg spiser til frokost. Du har tydeligvis et farlig og anstrengt forhold til mat.

Hvor lenge har du levd som dette? Du må ha veldig lite muskelmasse?

Skrevet

Jeg tror jeg var en del som deg før TS; var alltid sulten uansett om jeg selv trodde jeg spiste mye. Det gjorde jeg ikke, jeg brukte bare så lang tid på å spise at jeg ble lei.

Et rundstykke til frokost? Bytt ut med en stor omelett av to egg, cottage cheese, ost og grønnsaker. Til lunsj kan du enten stappe i deg grove skiver eller en eller annen type salat med noe kjøtt. Til middag? Vanlig middag med både grønnsaker og kjøtt, ikke kun to små pølser. Så bør du også få i deg en god kvelds om kvelden.

Da skal du nok se at du ikke lenger er sulten hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...