AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Er stormforelsket i en fantastisk mann jeg møtte for litt over en måned siden, og vi har utrolig kjemi når vi er sammen, uvirkelig deilig sex. Han gjør meg lykkelig. Men, i går kveld sendte jeg ham en tekstmelding hvor jeg spurte hvordan det går med ham, at jeg savner ham og håper han savner meg også, avsluttet med smilefjest. Tenker selv at det var en koselig melding for ham å få, men han har fremdeles ikke svart! Sendte den ca. 20.00 i går kveld. Tør ikke sende en ny sms, vil ikke mase, men det gjør så utrolig vondt inni meg. Kan det være et slags "hint" til meg om at han egentlig ikke bryr seg noe om meg, eller kan det ha en såkalt naturlig og normal forklaring? Har en krevende dag på jobben i morgen, masse å forberede, men det gjør så vondt inni meg at jeg kjenner meg lammet mentalt sett. Er det noe håp fremdeles? Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd
Gjest anonym Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Er stormforelsket i en fantastisk mann jeg møtte for litt over en måned siden, og vi har utrolig kjemi når vi er sammen, uvirkelig deilig sex. Han gjør meg lykkelig. Men, i går kveld sendte jeg ham en tekstmelding hvor jeg spurte hvordan det går med ham, at jeg savner ham og håper han savner meg også, avsluttet med smilefjest. Tenker selv at det var en koselig melding for ham å få, men han har fremdeles ikke svart! Sendte den ca. 20.00 i går kveld. Tør ikke sende en ny sms, vil ikke mase, men det gjør så utrolig vondt inni meg. Kan det være et slags "hint" til meg om at han egentlig ikke bryr seg noe om meg, eller kan det ha en såkalt naturlig og normal forklaring? Har en krevende dag på jobben i morgen, masse å forberede, men det gjør så vondt inni meg at jeg kjenner meg lammet mentalt sett. Er det noe håp fremdeles? Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd Huff, føler med deg. Mulig det har gått for fort frem for han, at han har fått kalde føtter..Jeg vra sammen med en som kunne være sånn, veldig av/på. Nå hadde jeg aldri sex med han, mange ting jeg ikke vil gå inn på her, men følte allikevel at han hadde sterke følelser for meg. Hvordan har han ellers vært? har han svart kjapt på sms? Hvordan vra siste møtet mellom dere? Du skriver dere har kun vært sammen en mnd, det er veldig liten tid, og kan det være at han bare er ute etter sex?
Gjest alett Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Kan du fortelle litt mer hvordan dere møttes og sånt? Jobber han mye? Kanskje derfor han ikke har svart?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Huff, føler med deg. Mulig det har gått for fort frem for han, at han har fått kalde føtter..Jeg vra sammen med en som kunne være sånn, veldig av/på. Nå hadde jeg aldri sex med han, mange ting jeg ikke vil gå inn på her, men følte allikevel at han hadde sterke følelser for meg. Hvordan har han ellers vært? har han svart kjapt på sms? Hvordan vra siste møtet mellom dere? Du skriver dere har kun vært sammen en mnd, det er veldig liten tid, og kan det være at han bare er ute etter sex? Ellers har han, og jeg, pleid å svare etter alt fra noen få minutter til en time. Dette er første gangen han ikke svarer....Sist gang vi møttes var det fantastisk, han ga meg en kyss og en klem før vi tok farvel. Vi snakket også om hvor mye vi gledet oss til å møtes neste gang, hva vi ville gjøre og slikt. Men jeg har fortalt ham at jeg er veldig forelsket, og da sa han at jeg burde være forsiktig med å bli forelsket så fort. Han sa han trodde vi kom til å bli bedre kjent etterhvert. Men nå ser det jo utrolig mørkt ut.:-( Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #5 Skrevet 13. mars 2013 Hallo, dette er en mann vi snakker om?!? Anonym poster: 6a976f84ec121c929c5e327a1d5e21ed 4
super-s Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Jeg glemmer ofte å svare på meldinger hvis jeg ikke har tid der og da, så det kan jo være så enkelt som det. Men andre ganger kan jeg "glemme" det hvis jeg blir satt ut eller ikke helt vet hva jeg skal svare. La oss håpe på det første!
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #7 Skrevet 13. mars 2013 Kan du fortelle litt mer hvordan dere møttes og sånt? Jobber han mye? Kanskje derfor han ikke har svart? Vi møttes via en datingside. Det var fantastisk og naturlig fra første sekund vi møttes. Han er høy, kjekk, blond, trygg, selvsikker, blid, gir masse komplimenter, har virket interessert i meg. Kanskje jeg har vært for ivrig, men jeg har jo bare vært meg selv, vist at jeg liker ham. Kanskje jeg burde ha holdt igjen, men jeg har jo ikke gjort noe galt. Han jobber mye ja, og har sagt at det har vært mye siden nyttår, og han har en tenåringssønn som er litt problematisk i forhold til skole, depresjoner etc, han har hovedomsorgen for denne gutten. Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #8 Skrevet 13. mars 2013 Hallo, dette er en mann vi snakker om?!? Anonym poster: 6a976f84ec121c929c5e327a1d5e21ed Ja, mener du at det er vanlig å ikke svare på sms man får om man er mann??hmmm Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #9 Skrevet 13. mars 2013 Vi møttes via en datingside. Det var fantastisk og naturlig fra første sekund vi møttes. Han er høy, kjekk, blond, trygg, selvsikker, blid, gir masse komplimenter, har virket interessert i meg. Kanskje jeg har vært for ivrig, men jeg har jo bare vært meg selv, vist at jeg liker ham. Kanskje jeg burde ha holdt igjen, men jeg har jo ikke gjort noe galt. Han jobber mye ja, og har sagt at det har vært mye siden nyttår, og han har en tenåringssønn som er litt problematisk i forhold til skole, depresjoner etc, han har hovedomsorgen for denne gutten. Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd Et sted i 30-40 årene og barn fra før? Brent mann og alt slikt. Sannsynligheten er overveldende høy for at han bare er ute etter en lekekamerat. Vet nesten ikke om en eneste mann som er ferdig med å få unger som er ute etter et nytt forhold. Og de er ofte brente nok i idealismen sin av eksen til å lyve med overbevisning. Anonym poster: 765eec8c942def766c9d7590debc0f50
Gjest anonym Skrevet 13. mars 2013 #10 Skrevet 13. mars 2013 Ellers har han, og jeg, pleid å svare etter alt fra noen få minutter til en time. Dette er første gangen han ikke svarer....Sist gang vi møttes var det fantastisk, han ga meg en kyss og en klem før vi tok farvel. Vi snakket også om hvor mye vi gledet oss til å møtes neste gang, hva vi ville gjøre og slikt. Men jeg har fortalt ham at jeg er veldig forelsket, og da sa han at jeg burde være forsiktig med å bli forelsket så fort. Han sa han trodde vi kom til å bli bedre kjent etterhvert. Men nå ser det jo utrolig mørkt ut.:-( Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd Hvis han sa at du burde være forsiktig med å bli forelsket så fort, er det jo et tegn på at han ikke vil hoppe for kjapt inn i noe. Du sier du møtte han på et datingnettsted, og at han allerede har gitt deg mange komplimeneter. Dette er sikkert vel og bra, men du vet jo ikke så mye om denne mannen? Du har kjent han knapt en mnd! Det kan være lurt å holde igjen til man vet mer hvor man står, hvis ikke kan man fort ende opp med å bli såra. Dere har allerede hatt sex. Jeg hadde ventet mye lenger, men det er nå meg. Du skriver og at han har en tenåringssønn, så dette må være en voksen mann. Mitt råd til deg er å ta litt avstand nå. La han komme til deg.
La Guapa Skrevet 13. mars 2013 #11 Skrevet 13. mars 2013 Hmmm. Tror du gjør lurt i å holde litt avstand her. Mulig jeg får så ørene flagrer her nå men: Menn liker en god jakt Tror det er lurt å flirte, men ikke gi ham alt på fat. ( litt sent å komme med det rådet nå kanskje) Skjønner at det er lettere sagt enn gjort når du er kjempeforelska og tenker på ham 24/7 Lykke til! Håper det ordner seg. Har du ham på FB forresten ? 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #12 Skrevet 13. mars 2013 Hvis han sa at du burde være forsiktig med å bli forelsket så fort, er det jo et tegn på at han ikke vil hoppe for kjapt inn i noe. Du sier du møtte han på et datingnettsted, og at han allerede har gitt deg mange komplimeneter. Dette er sikkert vel og bra, men du vet jo ikke så mye om denne mannen? Du har kjent han knapt en mnd! Det kan være lurt å holde igjen til man vet mer hvor man står, hvis ikke kan man fort ende opp med å bli såra. Dere har allerede hatt sex. Jeg hadde ventet mye lenger, men det er nå meg. Du skriver og at han har en tenåringssønn, så dette må være en voksen mann. Mitt råd til deg er å ta litt avstand nå. La han komme til deg. Kanskje du har rett. Men samtidig synes jeg det er så uvanlig, så ekstremt, å ikke svare på en sms.... Det er noe man heller kunne forventet fra en tenåringsgutt, ikke en moden mann i 40-årene. Føler meg bare helt knust nå. Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #13 Skrevet 13. mars 2013 Et sted i 30-40 årene og barn fra før? Brent mann og alt slikt. Sannsynligheten er overveldende høy for at han bare er ute etter en lekekamerat. Vet nesten ikke om en eneste mann som er ferdig med å få unger som er ute etter et nytt forhold. Og de er ofte brente nok i idealismen sin av eksen til å lyve med overbevisning. Anonym poster: 765eec8c942def766c9d7590debc0f50 Det er vel ganske generaliserende å påstå at han ikke vil ha et forhold selv om han er ferdig med å få barn....Mulig han bare vil ha en lekekamerat, men da kan vi jo være det, og så kanskje det kan utvikle seg etterhvert. Selv om jeg har avslørt at jeg er kjempeforelsket i ham, har jeg aldri mast, og sagt at jeg kan være tålmodig, være alt han trenger. Patetiske meg, jeg forguder ham og så får jeg kanskje aldri se ham igjen. Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #14 Skrevet 13. mars 2013 Hmmm. Tror du gjør lurt i å holde litt avstand her. Mulig jeg får så ørene flagrer her nå men: Menn liker en god jakt Tror det er lurt å flirte, men ikke gi ham alt på fat. ( litt sent å komme med det rådet nå kanskje) Skjønner at det er lettere sagt enn gjort når du er kjempeforelska og tenker på ham 24/7 Lykke til! Håper det ordner seg. Har du ham på FB forresten ? De liker en god jakt ja, men hvor lenge må jeg vente da? Kanskje han prøver å gjøre det slutt gjennom å forholde seg taus? Kan det være mulig, går det an å være så kald? Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #15 Skrevet 13. mars 2013 Hmmm. Tror du gjør lurt i å holde litt avstand her. Mulig jeg får så ørene flagrer her nå men: Menn liker en god jakt Tror det er lurt å flirte, men ikke gi ham alt på fat. ( litt sent å komme med det rådet nå kanskje) Skjønner at det er lettere sagt enn gjort når du er kjempeforelska og tenker på ham 24/7 Lykke til! Håper det ordner seg. Har du ham på FB forresten ? PS: Han er ikke på FB. Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd
La Guapa Skrevet 13. mars 2013 #16 Skrevet 13. mars 2013 Hvor ofte har dere hatt kontakt ellers om dagene da ?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #17 Skrevet 13. mars 2013 Hvor ofte har dere hatt kontakt ellers om dagene da ? Det kan ha gått en uke mellom hver gang, men ikke slik som nå med en "åpen" sms som er ubesvart. Det er første gang. Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2013 #18 Skrevet 13. mars 2013 Han er enda en av de som spiller viktig. Gi faen i han. Du skal ha det godt når du er forelsket og det har du tydeligvis ikke med han.
kisskissbangbang Skrevet 13. mars 2013 #19 Skrevet 13. mars 2013 Kanskje du har rett. Men samtidig synes jeg det er så uvanlig, så ekstremt, å ikke svare på en sms.... Det er noe man heller kunne forventet fra en tenåringsgutt, ikke en moden mann i 40-årene. Føler meg bare helt knust nå. Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd Nei, kuttut'a. Det er da verken "ekstremt" eller "noe en bare kan vente fra en tenåringsgutt" å ikke svare på en SMS. Nå må du puste rolig og ta deg sammen. Jeg glemmer også av og til å svare på SMS. Det betyr ingenting annet enn at jeg glemte å svare på en SMS. Så enkelt kan det faktisk være. Men, dersom du har gitt ham inntrykk av at du er så usikker og skjør som du åpenbart er, når du faktisk bruker ordet "knust" når det handler om en ubesvart SMS, da ville jeg kanskje vært på vakt, for da er han sikkert litt skremt. Ta et steg tilbake, vent på hans initiativ, og tenke på noe annet i mellomtida. 18
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #20 Skrevet 13. mars 2013 Nei, kuttut'a. Det er da verken "ekstremt" eller "noe en bare kan vente fra en tenåringsgutt" å ikke svare på en SMS. Nå må du puste rolig og ta deg sammen. Jeg glemmer også av og til å svare på SMS. Det betyr ingenting annet enn at jeg glemte å svare på en SMS. Så enkelt kan det faktisk være. Men, dersom du har gitt ham inntrykk av at du er så usikker og skjør som du åpenbart er, når du faktisk bruker ordet "knust" når det handler om en ubesvart SMS, da ville jeg kanskje vært på vakt, for da er han sikkert litt skremt. Ta et steg tilbake, vent på hans initiativ, og tenke på noe annet i mellomtida. Jeg har ikke sagt til ham at jeg er knust selvsagt, bare her. Har du glemt å svare på en SMS i mer enn et døgn noengang forresten? Anonym poster: 69b0f5a7268ff9341d7b92edfea2aabd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå