Gå til innhold

Fant ut at dama har hatt sex med en i vår "omgangskrets"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen i rundt ett år nå. Har hatt det veldig bra, men fra dag 1 av har jeg vært klar på at jeg ikke respekterer playere, jenter som ligger med playere og billige jenter. Jeg er 25 år og hun er 22 år. Jeg har 4 forhold bak meg og ingen ons. Inntil nylig trodde jeg at hun kun hadde noen forhold tidligere og en og annen pulevenn. Jeg aksepterte vel det under tvil.

Men, her om dagen fikk jeg vite at hun har hatt sex med en i vår omgangskrets. La oss kalle han "Jonas". Jonas er en player. Han har hatt sex med uttallige jenter og jeg skjemmes både på hans vegne og kvinnene han er med. Jeg forakter synet hans på sex og jentene som lar seg lure av billige triks.

Jeg er rett og slett sjokkert over at dama har hatt sex med Jonas. Det provoserer meg grenseløst. At hun i tillegg sa det kun var seksuelt, gjorde ting kun verre. Sa jeg måtte ha tid for meg selv, men tror jeg må gjøre det slutt. Finnes det ingen kvalitetsdamer er ute? Er alle billige tøser som hopper til sengs med "kjekkaser"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Indra
Skrevet

Dump dama snarest så hun kan finne seg en bedre mann.

• Liker 48
Skrevet (endret)

De finnes.. gjelder bare å finne dem ;)

Skal innrømme jeg er like kresen selv. Alt kamerater har vært borti styrer jeg langt unna.

Edit: Men så har jo du tross alt vært sammen med henne i 1 år, og da er ting ganske annerledes.. ingen vits å ofre det en tanke da!

Endret av Rights
  • Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner at dette er en dealbreaker for deg, men jeg tviler på at hun har ført deg bak lyset for å være ond. Hun har nok hele tiden visst om ditt syn på dette, og har hatt problemer med å ta det opp med deg hvis hun liker deg godt. Hun har nok vært veldig klar over at dette ville sende deg avgårde.

Men det finnes nok av jenter som deler ditt syn på dette, det gjelder bare å ikke lete..

• Liker 3
Skrevet

Hva tror du egentlig at du er? Høyestrerettsdommer??!

Skrevet

Man har da lov til å bestemme hva man vil ha og ikke ha i en partner?

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

Er han en dårlig mann fordi han har standarder og er anstendig, og krever det samme av dama si? Den må du nesten forklare.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Skaff deg et sundt syn på sex og seksualitet...

Endret av .-L-.
  • Liker 7
Gjest Indra
Skrevet

Er han en dårlig mann fordi han har standarder og er anstendig, og krever det samme av dama si? Den må du nesten forklare.

Å være anstendig er ikke det samme som å være en mannssjåvinist.

• Liker 5
Skrevet

Har vært sammen i rundt ett år nå. Har hatt det veldig bra, men fra dag 1 av har jeg vært klar på at jeg ikke respekterer playere, jenter som ligger med playere og billige jenter. Jeg er 25 år og hun er 22 år. Jeg har 4 forhold bak meg og ingen ons. Inntil nylig trodde jeg at hun kun hadde noen forhold tidligere og en og annen pulevenn. Jeg aksepterte vel det under tvil.

Men, her om dagen fikk jeg vite at hun har hatt sex med en i vår omgangskrets. La oss kalle han "Jonas". Jonas er en player. Han har hatt sex med uttallige jenter og jeg skjemmes både på hans vegne og kvinnene han er med. Jeg forakter synet hans på sex og jentene som lar seg lure av billige triks.

Jeg er rett og slett sjokkert over at dama har hatt sex med Jonas. Det provoserer meg grenseløst. At hun i tillegg sa det kun var seksuelt, gjorde ting kun verre. Sa jeg måtte ha tid for meg selv, men tror jeg må gjøre det slutt. Finnes det ingen kvalitetsdamer er ute? Er alle billige tøser som hopper til sengs med "kjekkaser"?

Så lenge det skjedde før dere ble sammen må jeg si meg enig med Indra.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis han hadde hatt like dårlige standarder som dama har er jeg enig. Da ville det vært dobbeltmoral. Men det har han altså ikke. Klart han kan dømme henne da.

Gjest Indra
Skrevet

Hvis han hadde hatt like dårlige standarder som dama har er jeg enig. Da ville det vært dobbeltmoral. Men det har han altså ikke. Klart han kan dømme henne da.

Dømme andre?

Hvilket menneskesyn er det du holder deg til, egentlig?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes vel egentlig at fortid er fortid, og det som har skjedd bør få være der.

Ja, folki gjør dumme ting. Folk gjør ting de angrer på. Folk gjør ting for å prøve. Folk er nysgjerrige. Folk forandrer seg. Ikke alle valg er gode valg, men som regel lærer man av det.

Om det er en dealbreaker for deg, javel så er det det. Men vær forsiktig med å dømme andre for hardt.- For det første kan det være særdeles vanskelig å finne noen som lever opp til din standard. Og om du gjør det er det slettes ikke sikkert alt i din fortid tåler dagens lys.

Hun hadde sex med en fyr kun for det seksuelle. Du synes ikke noe om det, helt greit. Men er du sikker på at du aldri har gjort noe som noen i din framtid vil reagere på?

Anonym poster: e34606b1138400252b2de28b6bef472b

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

Hva er mannsjåvinistisk ved å kreve null ONS og ingen befatning med playere? Jeg antar han krever det samme av seg selv, altså er det ikke slik at han krever en standard av kvinner som han ikke krever av seg selv. Han er bare en anstendig mann som dømmer dem som ikke er like anstendige. Helt greit.

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo tydeligvis mer enn bra nok for henne, siden hun velger å lyve for å få han på kroken.

Han er heller ikke en mindre bra mann på grunn av sine preferanser og holdninger. Slik saken står for oss så er det jo han som kan finne seg en bedre dame, en som ikke lyver til han om noe som for han er viktig.

Anonym poster: 78d1391284d968d528be1864a5341816

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Dømme andre?

Hvilket menneskesyn er det du holder deg til, egentlig?

Hva har dette med menneskesyn å gjøre? Jeg snakker om seksualmoral, ikke menneskesyn. Å ligge med playere er dårlig seksualmoral. Det viser dårlig dømmekraft. Mennesker har samme verd uansett, det er ikke det dette dreier seg om.

Gjest Indra
Skrevet

Hva er mannsjåvinistisk ved å kreve null ONS og ingen befatning med playere? Jeg antar han krever det samme av seg selv, altså er det ikke slik at han krever en standard av kvinner som han ikke krever av seg selv. Han er bare en anstendig mann som dømmer dem som ikke er like anstendige. Helt greit.

Måten han skriver på er sjåvinistisk.

Jeg får bare følelsen av at han er veldig usikker og føler et behov for å kontrollere den han er sammen med. Huff.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er mannssjåvinistisk med dette?

• Liker 1
Gjest Indra
Skrevet

Hva har dette med menneskesyn å gjøre? Jeg snakker om seksualmoral, ikke menneskesyn. Å ligge med playere er dårlig seksualmoral. Det viser dårlig dømmekraft. Mennesker har samme verd uansett, det er ikke det dette dreier seg om.

Jeg spør igjen, hvilken rett tror du at du har til å skrive at du dømmer andre?

Gjest Indra
Skrevet

Han er jo tydeligvis mer enn bra nok for henne, siden hun velger å lyve for å få han på kroken.

Han er heller ikke en mindre bra mann på grunn av sine preferanser og holdninger. Slik saken står for oss så er det jo han som kan finne seg en bedre dame, en som ikke lyver til han om noe som for han er viktig.

Måten han skriver på er ikke særlig bra, nei.

Hvme vil ha en mann som omtaler kjæresten gjennom ETT ÅR på en slik måte?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...