Gå til innhold

Hvordan merker man om at en person ikke er interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tittelen sier vel det meste. Hvordan merker man om en person ikke er interessert eller bare spiller ''Hard to get''.

Kan nevnes at vedkommende hinter til og ville prate, men når det kommer så langt så backer personen bare ut.

Anonym poster: af2994ecd8a220ac688a88bcdc08206c

Videoannonse
Annonse
Gjest henrix
Skrevet

Hvis man er så "hard to get" at man ikke vil prate engang, høres det ut som om h*n ikke er intressert. ;)

Skrevet

Kaller det heller hard to want jeg altså ;)

Skrevet

Vet ikke om det er så lett å se forskjell.

Vil du ha en som spiller "hard to get" uansett?

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er så lett å se forskjell.

Vil du ha en som spiller "hard to get" uansett?

I dette tilfellet ja.............

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Lettest å se irl. Du ser at personen vil, men holder igjen. Du ser det på øynene, energien de gir, måten de oppfører seg osv. Vanskeligere på nettchat eller sms.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Lettest å se irl. Du ser at personen vil, men holder igjen. Du ser det på øynene, energien de gir, måten de oppfører seg osv. Vanskeligere på nettchat eller sms.

Hva med sms da?

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Skrevet

Hva med sms da?

Kommer litt an på hvordan h*n skriver.. Sendte en del sms med en jente her for noen uker siden.. hun var veldig kort, litt små frekk og avvisende, så jeg droppa mye kontakt, plutselig fikk jeg mld i et sett i en hel dag, så hun hadde tydelig spilt " hard to get ", uten at jeg helt skjønner hvorfor eller la merke til det..

så er som de over her sier.. litt enklere irl :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hva med sms da?

Jeg er mye flinkere irl enn på sms og chat. Olof skrev noe bra over så jeg støtter meg på den. Jeg tar kontakt gjevnlig egentlig, da jeg ikke helt bryr meg om jeg sender 2-3 sms på rad osv. Så lenge jeg ikke maser og er needy går det fint. Though, jeg er heller kort på sms. Bruker det til å avtale tid osv, gidder ikke å sitte å trykke på telefonen hele tiden..

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan gå fra og snakke om vær og vind til noe mer seriøst? Prøvde og distansere meg, og da var det liksom ikke måte på.

Gjest .-L-.
Skrevet

Likte hvordan du så ut forrige gang vi møttes :lur: Noe slikt :P Det er gøy å gjøre det litt seksuelt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...