Snuppelure Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 jajajaja da var det ingen store nyheter denne måneden heller. Fant ut at neste EL er i påske dagen. Det lover godt for en romantisk påske :-) Nå har jeg spist en stor posjon sushi for å trøste meg selv litt. Og det føles mye bedre. Tror sushi er det jeg kommer til å savne aller mest når jeg selvfølgelig er i mål om en måned. På en måte sluttet å bli lei meg,... har vel blitt en vane: Reagerer mere med at nå skal vi få det til, ny periode og nye muligheter. Og så tror jeg veldig på det i 30 dager.... spiser sushi... og begynner å tro på de neste 30 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Asj bæsj, dumme mensen! :veldigsur: :trøste: Tror min også er i anmars nå... Hadde ikke tenkt over at neste EL blir i Påska Det kan bli litt problematisk for vår del Håper du får ei fin påske da! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå