Gå til innhold

alternativer til protein tilskudd etter trening? tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja dere ser overskriften. Hva er fort gjort å lage til, som også er proteinrikt?

Og hvor mye skal jeg spise av det?

Vet cottage cheese er bra. Er en halv boks av det for mye?

Noen mattips?? :)

Anonym poster: aee98b58e725c1e9812e8de149e7ce3e

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Lag deg en ommelett med skinke, purre og 2 egg - den er like god hele dagen lang. Alt du trenger er en grov brødskive. Et komplett mellommåltid full av protein.

Gjest Vena Cava
Skrevet

Lag deg en ommelett med skinke, purre og 2 egg - den er like god hele dagen lang. Alt du trenger er en grov brødskive. Et komplett mellommåltid full av protein.

Trodde det meste av proteinene i egg ble "stekt vekk" og at om det skal ha noen betydning så må man spise dem rå........? :-s

Trodde dwt proteinene

Gjest Coolaid
Skrevet

Trodde det meste av proteinene i egg ble "stekt vekk" og at om det skal ha noen betydning så må man spise dem rå........? :-s

Trodde dwt proteinene

Det høres veldig tullball aktig ut. Egg er naturens vitaminbombe.Når jeg var liten trodde jeg at vitaminene hoppet ut av melkekartongen dersom den stod åpen...

http://www.dn.no/dnaktiv/article2570257.ece Ikke nødvendigvis at jeg har rett, men får en følelse av at mat og trening er veldig viktig for deg. Kanskje litt for viktig ? Fin artikkel ihvertfall med gode holdninger.:)

AnonymBruker
Skrevet

For viktig er det virkelig ikke. Trenge bare tips om lettlagd proteinrik mat :)

Anonym poster: aee98b58e725c1e9812e8de149e7ce3e

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Lettmelk, omelett, cottage cheese, kylling og feta salat, proteinpulver...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...