Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en billig frisør i Oslo evt hvor? Gjerne med en lærling eller noe. Er student så har ikke råd til å betale flere tusen for å få lagt inn noen lyse striper. Vil ikke gjøre det hjemme selv da jeg synes stripene ikke blir lyse nok.

Videoannonse
Annonse
Gjest Indra
Skrevet

Hvis du rusler rundt i byen ser du ofte postere ved de frisørsalongene som har lærlingeklipp. Mye i sentrum, da det er flere salonger der.

Skrevet

Hvis du rusler rundt i byen ser du ofte postere ved de frisørsalongene som har lærlingeklipp. Mye i sentrum, da det er flere salonger der.

God idé. Det skal jeg gjøre :) Kanskje gå innom å spørre om de har noen lærlinger, eller blir det for dumt?

Gjest Indra
Skrevet

Ja, er jo mange steder de trenger hårmodeller også. Da kan du få ny stil på håret helt gratis om du vil prøve noe nytt.

AnonymBruker
Skrevet

Nikita i Hegdehaugsveien har en kjempe søt lærling! Foliestriper betaler man 250,- for.

Anonym poster: 1f6084de99985b596b22a7bfbcef0c3b

• Liker 1
Skrevet

Nikita i Hegdehaugsveien har en kjempe søt lærling! Foliestriper betaler man 250,- for.

Anonym poster: 1f6084de99985b596b22a7bfbcef0c3b

Åå, så bra! Bor like ved :) Tusen takk!

• 5 uker senere...
Skrevet

jeg går hus saxoføn frisør i fredensborg vein 22 før 2 år siden vedlig flinke frisører og dektig med klipping og farging, jeg kan sikkert enbefale deg!!! prisen samme som læring frisører jeg har betalt 380,- klipp og 900,- striper :):)

• 7 måneder senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame

Sophie-Ann, mod

• 11 måneder senere...
Skrevet

Ryddet for reklame.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...