Gjest pling_meg Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 Hei jeg er en jente på 19 år. som har vært så heldig å blitt sammens med verdens herligste jente, hun er 22 år og vi har vært samboere i snart to år, det har gått helt strålende, det har så å si ikke vært noe negative reaksjomer. det som er litt artig er at når vi går og holder hånden, og det kommer folk i mot oss, glaner dem som om dem ikke har sett folk før. de skjønner ikke helt det der med to av samme kjønn, men det de heller ikke skjønner er hvor hærlig to jenter eller to gutter kan ha det sammen, selv om det er av de to "like" elsker man en person og vil dele livet med denne personen er det ikke noe i veien for at det er av det samme som deg selv. det er nok de som er så besatt på at jente og gutt hører sammen som ikke kan se eller skjønne hvor "normalt" det kan være i dag, detter innlegget er ikke rettet negativt mot noen, det er bare en lite brev til dere alle. bare lille meg som vil fortelle hvor godt jeg har det som er kjæreste med en jente. og at vist det er noen der ute som er redd for å fortelle det til noen eller vise det offentlig, men det dere skal tenke på er at vist du føler deg trygg med en person eller vil dele livet med en du elsker samme om det er av det samme kjønn eller det motsatte, ikke vær redd for å vise det, eller fortelle det. Folk bør ha såpass respekt for andre og seg selv at de ikke vil dømme andre for hvordan dem er eller hva dem lever for eller hvordan dem lever. så jeg har et råd til alle, ikke vær redd for det dere står for, del dere med verdnen. så tror jeg kanskje det at vist det er flere som står fram, om livet som homofil, eller som litt annerledes at verden vil bli mer vant med dette og da at folk kanskje vil mykne opp litt. mange koz fra meg.
Bokalven Skrevet 25. mars 2004 #2 Skrevet 25. mars 2004 Takk for at du delte historien din med oss. Selv har jeg så mange skeive venner, at jeg ikke en gang løfter et øyenbryn.
Suzy Skrevet 25. mars 2004 #3 Skrevet 25. mars 2004 Godt å se at du er ung, lykkelig og forelska - helt uavhengig av hvem du måtte være forelska i
*Kaisa* Skrevet 25. mars 2004 #4 Skrevet 25. mars 2004 Hei! Koselig å høre slike solskinnshistorier :blomst_opp: Det står respekt av at dere tørr å vise hva dere står for! For min del så er det egentlig ganske likegyldig hvem folk er sammen med, bare de har det bra. Har venner som er homofile og det har aldri vært noe problem for meg å se at de kjærtegner hverandre, gir hverandre ett kyss ol. jeg synes det er flott at folk tørr å vise hvem de er!! fra Kaisa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå