Gjest Myumi Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 Er det noen som ser på nå (NRK2). Alt jeg kan si er :o Hun er så full av kokain at det er like før det drysser ut av nesen hennes.
Titti72 Skrevet 25. mars 2004 #2 Skrevet 25. mars 2004 Så også henne i går og ble pinlig berørt på hennes vegne. Er det virkelig mulig?! Dama er ikke riktig navla. Lett å se at hun sliter med dop.
Suzy Skrevet 25. mars 2004 #3 Skrevet 25. mars 2004 Hun er ikke tam... :-? Tidligere var det noe litt upolert, rocka og sjarmerende over henne, men nå er hun bare et skinnmagert skrømt med dårlige vaner og null folkeskikk... Trist
*Shira* Skrevet 25. mars 2004 #4 Skrevet 25. mars 2004 Uff, ja enig med deg Suzy. Love rocka skikkelig før, men nå er hun bare ei skikkelig patetisk, narkotisert fjolle for å si det mildt. Likte henne i filmen om H. Stern grunnleggeren av Husler, da var hun ei skikkelig rampe jente
NullHull Skrevet 25. mars 2004 #5 Skrevet 25. mars 2004 Skjønner i det hele tatt ikke helt underholdningsverdien i å ha henne med i programmet. En trist parodi på et menneske, som man blir bare pinlig berørt av å se på (satt og svitsja som en gal, og gjemte meg bak puta til jeg til slutt ga opp og gikk og pussa tenna )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå