AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Skal freshe opp kosmetikken i løpet av dagene, og trenger tips til hva dere har kjøpt på nett som dere er veldig fornøyd med! Helst til ansiktet og makeup. Gjerne litt 'uventede' produkter, fant feks 'too faced lip injuction extreme' anbefalt på en blogg, og den virker helt fantastisk når jeg fikk den. Så, noe du vil tipse om eller vet at andre har tipset om? Gjerne link (til den billigste) nettsiden eller btikk som selger. Anonym poster: b32d02c4fd0f82875a3b3565f6190f68
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Kommer ann på hva du vil ha, kan ramse opp noen favoritter jeg har. Mascara: Benefit They're real, Covergirl Lashblast Clump Crusher Øyenskygge: Urban Decay Naked og Naked 2. Foundation: Revlon har generelt bra foundations, liker også Make-up Forever HD og mat velvet plus (disse kommer jo veldig ann på hudtype, og hva du er på utkikk etter). Bronzer: Benefit hoola, NYC sunny, Too Faced Chocolate Soleil. Leppestifter fra Mac, Lipgloss fra NYX. Anonym poster: d02ab22741c526635ca3df9dd96aea9b
yes2yes Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Ole Henriksen Walnut Complexion Scrub. Svindyr i forhold til mengde, men absolutt ikke for mye i forhold til kvalitet. Funker som gull.
enmederfaring Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Gå innom feelunique.com der er det mye bra
Lykkelitenen Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Kommer ann på hva du vil ha, kan ramse opp noen favoritter jeg har. Mascara: Benefit They're real, Covergirl Lashblast Clump Crusher Anonym poster: d02ab22741c526635ca3df9dd96aea9b I Norge går denne under navnet max factor false lash effect clump defy. Akkurat samme produkt, bare under annet navn (Covergirl er max factor i usa, men med annen målgruppe og dermed også andre navn og farger på produktene, selv om de i bunn og grunn er lik ) 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 Everyday Minerals, Mac Studio Sculpt Foundation. Bruker ikke mye fancy sminke, men etter at jeg gikk over til mineralfoundationen til E.M har jeg lurt alle som en med at jeg har plettfri hud enda jeg har veldig ujevne fargetoner og et par små arr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå