Gangerolv Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Hei Hva gjør en med en kone som jobber til langt på natt flere dager i uken? Vi har tre små barn og hus som også trenger rydding osv. Jobben er prio 1 til enhver tid. Til og med utroskap med en kollega har hun bedrevet i fjor. Gi opp eller kjempe for endring?
Gjest fjellhamster Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Har du snakket med henne da? Du sier ikke noe om hva DERE har gjort for å få en endring. Hva du gjør spiller vel liten rolle, dere må dra lasset sammen.... 1
Gjest livet Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Har du tatt det opp med henne? Spør henne om hvordan hun ser for seg samlivet med deg, er det noe hun ønsker å fortsette med eller er hun sammen med deg kun for barnas skyld? Greit å vite hvor man står selv om det gjør vondt, for når hun jobber så mye og har vært utro så er det noe som er galt? Krev svar!
Frøya a'2012 Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Jobb er jobb, men barn er kjøtt og blod. Det er ikke av økonomiske årsaker at hun må jobbe med denne intensiteten? -men en ting som kan være med å løse husarbeidet- er jo vaskehjelp? Kan jo være med å avlastedeg litt? -men uansett, sett av en tid hvor dere kan snakke sammen, og begge to behøver å forbrede seg.
smilo Skrevet 13. mars 2013 #5 Skrevet 13. mars 2013 Du skriver ingenting om hva du gjør, og hvordan dere jobber. Hun jobber mye sent. Vil det si senvakt, så hun er fri på dagtid? Eller jobber hun overtid, type sesongbetont innen regnskap/ revisjon e.l. Hvordan jobber du? 8-4?? Hvem gjør resten av husarbeidet? Klesvask, middag, handling osv Du skriver at hun har vært utro. Er dette noe du vet eller noe du tror? Hvis hun har innrømmet dette hva gjør hun for å komme seg i møte i den sammenhengen? Mange spørsmål men mye av dette er relevant for å gi deg råd.
Gangerolv Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2013 Du skriver ingenting om hva du gjør, og hvordan dere jobber. Hun jobber mye sent. Vil det si senvakt, så hun er fri på dagtid? Eller jobber hun overtid, type sesongbetont innen regnskap/ revisjon e.l. Hvordan jobber du? 8-4?? Hvem gjør resten av husarbeidet? Klesvask, middag, handling osv Du skriver at hun har vært utro. Er dette noe du vet eller noe du tror? Hvis hun har innrømmet dette hva gjør hun for å komme seg i møte i den sammenhengen? Mange spørsmål men mye av dette er relevant for å gi deg råd. Hei Begge har vanlig dagjobb. Hun jobber mye fordi de har mye å gjøre, altfor mye mht. at vi har tre små barn som er aktive på sport og musikkfronten. Ikke sesongbetont men hele året. C.a 300 overtidstimer pr. år. Jeg har ca. 100, men har godt betalt beredskapsordning som dette går ut på. Jeg gjør nok litt mer husarbeid og følger nok ungene opp mer. Lite tid til sofa og tv-titting. Utroskapet er hun fersket i 2 ganger og innrømmet 2 ekstra. Hun sier hun er helt ferdig med det, og jeg tror vel egentlig det... MEN sliter med hva hun har gjort og at hun på en måte ikke har gitt uttrykk for at hun er glad jeg har tilgitt. Hun har imidlertid "forbud" mot å treffe ham i festlig lag. Vil gjerne at ting skal fungere og håper det går men kan jeg klare å leve med dette eller vil det plage meg slik at jeg ikke klarer å "ha det bra"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå