Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i bare 3 måneder, men var kjærester lenge før det ble offisielt. Vi begynte å holde på for ca 7 måneder siden, så jeg kjenner henne godt og har fått sterke følelser for henne. Jeg kan si at jeg er forelska og at jeg elsker henne. Hun sier hun har følt det samme, og det kunne jeg også se på henne at hun også hadde følelser for meg. Hun ringte meg for en uke siden at hun ville ha en pause. Jeg skjønte ingenting, det kom som lyn på klar himmel for meg. Alt virket så bra, det var så mye vi hadde pratet om å gjøre. Alt vi gledet oss til å gjøre sammen da det ble vår og sommer, alle turene vi tenkte oss på. Hun syntes at hele forholdet vårt hadde utviklet seg for fort, hun syntes vi sa "jeg elsker deg" for ofte. At det ikke betydde like mye som hun håpet det skulle gjøre i et forhold.. Hun vil at jeg ikke skal skrive til henne, være med andre og gjøre vanlige ting. Jeg har imidlertid grått jævla mye, tenkt masse på alt det morsomme vi gjorde sammen. Der er helt jævlig egentlig, klarer ikke tenke meg livet uten henne. Det er klart at jeg sikkert vil klare meg, men alt jeg ser frem til å gjøre med henne er for viktig for meg til å gå bort i fra. Har aldri følt det slik med noen før, aldri hatt det så bra i livet mitt etter jeg ble kjæreste med henne. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg fortelle henne at jeg savner henne av og til? Eller skal jeg bare kutte kontakten helt for en periode? Sistnevnte virker helt umulig for meg, kan ikke klare meg uten å prate med henne. Hun betyr så mye. Er det en sjanse for at hun kommer tilbake, eller er det over og ut når hun vil ha pause? Er så redd for å miste henne.

Anonym poster: 8c099f8f449bc85a51e903fcf34eeffb

Videoannonse
Annonse
Gjest fjellhamster
Skrevet

Hun vil nok ha deg tilgjengelig i tilfelle hun ikke får nok sex og bekreftelse hos noen andre. Gå videre du, hvis dere har problemer med kommunikasjon allerede nå ka du få et slitsomt forhold.

Skrevet

Hei! du er ikke alene!

Jeg hadde en lignende situasjon med xdama mi her i desember, og kan skrive hva jeg har gjort..

Hun ville ikke mer (dog hadde vi vært sammen i 5år..) og ville ta en pause..

Jeg synes dette var utrolig vanskelig å virket nok kanskje litt desperat og frustrert over situasjonen.. så kjenner igjen følelsen du har!

Etter 1ukes tid bestemte jeg meg for å ta vare på meg selv.. sa til henne at nok var nok og at vi bare skulle være venner, ikke noe mer i en periode.. iløpet av1 uke etter at jeg hadde bestemt meg for å ta ting som de kom, snudde vi situasjonen til at hun ble den som ville tilbake og jeg ikke..

i mitt tilfelle fant jeg ut at hun ikke var verdt tida mi, men det var også litt pga hva hun sa / har gjort imellomtida...

Lykke til og det ordner seg alltid! :) kommer sikkert masse gode råd her!

Gjest Fortuna Xania
Skrevet

Jeg tenker at du er litt for mye for henne. En ting du skal vite er at jenter setter pris på komplimenter og søte ord, men når det blir konstant og klissete så mister de sin betydning. Hvis du hver dag komplimerer de fine klærne hennes, blir det en vanesak, men komplimerer du når hun har gått inn for å pynte seg, kjøpt noe nytt osv, så betyr komplimentene mer for henne.

Du virker litt for betatt av henne når du skriver ting som at du ikke kan leve uten henne...javel, du møtte henne for 7mnd siden, hvordan klarte du å leve før det?Du blir rett og slett en klengete, needy tøffel og det er bare veeeeeeldig slitsomt.

Jeg skriver ikke dette for å være slem mot deg, i dine egne øyne vil du nok karaktisere deg selv som "snill og romantisk gutt", men når man blir helt bikkje så er man ikke snill og romantisk, bare irriterende.

Jeg tror du egentlig burde tenke at Ok da tar vi en pause da, ikke ring henne og erklær din udødelige kjærlighet, bare si at du er enig i at dere burde ha litt tid fra hverandre. Du kan jo ta kontakt etter et par uker hvis du ønsker, men ikke "Hei!!! jeg savner deg!!!! du er drømmedama!!!! kan vi møtes?hvor?når?" heller "Hei, lenge siden,tenkte å gå en tur,lyst til å være med?" eller lignende(nå er ikke jeg god på sånn sjekkekultur beregna på jenter da men tror du skjønner hva jeg mener) Rett og slett bare vær avslappa og selvsikker, ikke som en jack russell terrier som hopper rundt henne.

Og du, seriousely, du vet at det finnes andre damer i denne verden?Hun er da ikke den eneste?Dette er nok hva jeg vil kalle god gammeldags betatthet:)

AnonymBruker
Skrevet

Pause er bare et annet ord for slutt. Move on....

Anonym poster: d75e44017052ad5204be5f2b2746f5af

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Gjør som Olof. Dyrk hobbyer, gå og tren, hver med venner, gå på byn og fester. Skaff deg et liv utennom henne :) Pause, er rett og slett å holde noen på gress..

Endret av .-L-.
Skrevet (endret)

Pause er ikke noe som funker. Men hvis du aksepterer en pause, finn i hvert fall ut hva det innebærer (om dere kan treffe andre f.eks.). Kanskje ba hun bare om en pause fordi det gjør et brudd lettere.

Du har mest sannsynlig vært litt needy og klengete, men sånt tar man lærdom av og endrer på til neste forhold.

Edit: ser jeg har brukt flere av de samme ordene som Fortuna, men jeg hadde faktisk ikke lest det innlegget.

Endret av OnFire
Gjest Gjest
Skrevet

pause er en feig måte å gjøre det slutt på. når ho vil ha pause etter så kort tid så tror jeg ikke det er mer å hente derfra desverre.

enten så er man sammen og kjemper for det man har(uten pause) eller så tar man hatten sin å går. alt annet er bare barnslig, umodent og slemt gjort mot den som sitter såra tilbake,håper og venter.

Gjest Gjest
Skrevet

NEI, du skal ikke kontakte henne

NEI, hun kommer IKKE tilbake

JA, det er slutt!

Blir forbannet, det er den beste medisin mot kjærlighetssorg.

Om en stund, når dette er "følelsesmessig over" for deg også, samt at du har innsett de "romatiske" fremstøtene du kommer til å gjøre i de neste ukene ikke fungerer, så kan du komme tilbake hit til kvinneguiden å gi samme råd til andre som da står i samme situasjon som du gjorde.

Da vil du se, som de fleste av oss gjør nå at en "pause" bare er en fjong måte å gjøre det slutt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...