Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet å snuse da jeg ble gravid. Nå har jeg vært uten i litt over et år og har skikkelig sug etter snusen. Men jeg ammer enda. Jeg vil jo ikke snuse når hun ammer, men jeg har så lyst på. Finnes det en måte å gjøre begge deler?

Anonym poster: db2b9e8ff9b8b420ab14eed118961f94

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nikotin går over i morsmelka. Sånn er det å være mamma, babyens behov går før dine ;)

Anonym poster: e52da391a527ff3bbb3d0bd759ed7302

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke begynt igjen etter et år uten :P kjøp nikotinfri snus da vel :)

Anonym poster: 349d58138d92c41f74895f3e3d7a1f86

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

de selger knallgod nikotinfri snus!!! kjøp en med mint smak, så får du den svien under leppa som er så deilig;)

Anonym poster: 71c683379e21268ed9e919db7cbd7de4

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan snuse når du ammer så lenge det er 3 timer mellom du tok ut snusen og neste gang du ammer :-)

Edit: Kanskje litt feil å oppfordre deg til å begynne å snuse igjen, men jeg skjønner situasjonen din. Er gravid og jeg gleder meg så utrooolig mye til å kunne ta en snus igjen.(Jada, dårlig mor!)

Endret av Longgone
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å slutte nå som du har lat vær i ett år? Det er jo ikke sunt å snuse :opplyser:

Anonym poster: 69979320cadf43f7c03c17119979582c

AnonymBruker
Skrevet

Du kan snuse når du ammer så lenge det er 3 timer mellom du tok ut snusen og neste gang du ammer :-)

Edit: Kanskje litt feil å oppfordre deg til å begynne å snuse igjen, men jeg skjønner situasjonen din. Er gravid og jeg gleder meg så utrooolig mye til å kunne ta en snus igjen.(Jada, dårlig mor!)

Har du kilder på at melka blir nikotinfri etter 3 timer?

Anonym poster: e52da391a527ff3bbb3d0bd759ed7302

Skrevet

Er det et så stort offer å vente til man er helt ferdig da, når man allikevel har vært uten i ett år?

Sjukt lyst på en røyk jeg og, men det får jeg bare holde ut.

AnonymBruker
Skrevet

men hva er skadevirkningen av å snuse under graviditet/amming? noen som har en fullverdig forklaring på det? noen sier barnet får lav fødselsvekt og kan bli fortidligfødt, men er det ikke mer skadevirkninger enn det??

Anonym poster: c37e1b0b6cddec7b19a56aaa4e3378ff

Skrevet

de selger knallgod nikotinfri snus!!! kjøp en med mint smak, så får du den svien under leppa som er så deilig;)

Anonym poster: 71c683379e21268ed9e919db7cbd7de4

Hvilken snus er det?!?!

Jeg snuste før jeg ble gravid og gikk over til Onico (uten nikotin og tobakk). Synes ikke den er spesielt god, og savner et annet alternativ.

Jeg vet jeg burde slutte helt, men den er altfor god hvis jeg er trøtt eller stressa....

Skrevet

Jeg sluttet å snuse da jeg ble gravid. Nå har jeg vært uten i litt over et år og har skikkelig sug etter snusen. Men jeg ammer enda. Jeg vil jo ikke snuse når hun ammer, men jeg har så lyst på. Finnes det en måte å gjøre begge deler?

Anonym poster: db2b9e8ff9b8b420ab14eed118961f94

Jeg fikk sug etter snus på nytt etter lille her ble født. Har veldig lyst på enda, men klarer å holde meg til den nikotin- og tobakksfrie varianten...

Jeg tenker at så lenge man ikke vet noe sikkert i forhold til når nikotinen er ute av melka, hvilke skadevirkninger det faktisk har på baby og lignende, tør jeg ikke. Jeg kunne aldri tilgitt meg selv dersom min snusing ville gitt baby noen form for vondt eller skade. Det værste jeg kan tenke meg er dersom det skulle skje noe med baby, og så tenker jeg "hva hvis jeg ikke snusa....". Eller at det er grunnen til at han gråter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...