Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 24, som har vært samboer i ca ett år. Jeg er en veldig "fri" sjel ,og trives med kroppen min. Vi har veldig mye sex, og jeg elsker det.

Jeg pleier å gå uten bukse når jeg er hjemme , enten alene eller når samboer er der (ikke når andre er der altså).

Jeg lurte på om menn blir "vant" med dette, at det til slutt ikke er sexy å se meg i truse, at man blir "lei"? Jeg er redd for at jeg ødelegger spenningen med å gå så mye bukseløs..

Anonym poster: 4b14b7c19d3c1686e876d5d2ce908713

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man blir vant med det ja. Jeg går også ofte uten bukse og etter et par så var det blitt ganske vanlig for samboeren min. Finnes grenser for hvor mange dager man kan glane på noen som støvsuger i trusa. Men jeg var for all del ikke mindre god å tafse og se på når han var kåt da. Du blir jo ikke styggere i ansiktet fordi han ser det hver dag? :ler:

Blir som det meste i et lengre forhold, det man gjør hele tiden er noe man kjenner godt til og er vant med.

Anonym poster: c3d0dc904587784ccabff547b09fa139

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme! :P Går mye uten bukser hjemme selv... Befriende :P

Anonym poster: 6b062f9cd674a082523ac420ba2ae0ce

Skrevet

Henger meg på! Oftes uten bukse her også :)

Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig forsvinner mye av spenningen med å seg deg lettkledd/i trusa nå man ser det hver dag! Det kan man vel tenke seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Fryser dere ikke?

Anonym poster: e457c96a5bf97e15fb4c9eedbbe88572

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Fryser dere ikke?

De fyrer vel.
AnonymBruker
Skrevet

Fryser dere ikke?

Jo! Hele tiden.. Vi har ikke peis.. TS

Skrevet

Jeg er ei jente på 24, som har vært samboer i ca ett år. Jeg er en veldig "fri" sjel ,og trives med kroppen min. Vi har veldig mye sex, og jeg elsker det.

Jeg pleier å gå uten bukse når jeg er hjemme , enten alene eller når samboer er der (ikke når andre er der altså).

Jeg lurte på om menn blir "vant" med dette, at det til slutt ikke er sexy å se meg i truse, at man blir "lei"? Jeg er redd for at jeg ødelegger spenningen med å gå så mye bukseløs..

Vi blir ikke lei av våre vakre damer. Det er fint at dere ikke overdriver påkledningen. Jeg synes forøvrig damer med bare truse kan være litt for mye kledd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...