MarianneHaa Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Jeg har en helt vanlig klesstil, på grensen til kjedelig vil jeg si. Men så noen bukser på vero-moda her om dagen som liksom har sittet klistret i hodet mitt siden jeg så dem. Prøvde dem ikke på, men det var vanlige skinny-jeans med stjernemønster. Synes de var ganske kule, men vet ikke om jeg tørr å gå med det, er jo nokså spesielt. Kanskje de var styggkule? Er det noe dere kunne gått med? Bruker forresten størrelse M i klær, er ikke veldig høy, men ikke lav heller, 168 ca. Kunne det vært kledelig? Eller må man ha laaange, slanke ben for å kunne kle slike? https://www.google.no/search?hl=no&q=skinny+jeans+with+stars&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.43287494,d.bGE&biw=1366&bih=638&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=YlJAUZCrLKKK4AT_hIHgCw
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Synes de er sykt kule! :D Anonym poster: 4b9ca416f3b16a698cbff6ed955adad1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Jeg har en helt vanlig klesstil, på grensen til kjedelig vil jeg si. Men så noen bukser på vero-moda her om dagen som liksom har sittet klistret i hodet mitt siden jeg så dem. Prøvde dem ikke på, men det var vanlige skinny-jeans med stjernemønster. Synes de var ganske kule, men vet ikke om jeg tørr å gå med det, er jo nokså spesielt. Kanskje de var styggkule? Er det noe dere kunne gått med? Bruker forresten størrelse M i klær, er ikke veldig høy, men ikke lav heller, 168 ca. Kunne det vært kledelig? Eller må man ha laaange, slanke ben for å kunne kle slike? https://www.google.n...rLKKK4AT_hIHgCw Lol, whats the big deal? Det er bare en vanlig jeans med noen lysere stjerner her og der? Jeg har den buksen, den som Khloe K. bruker, og har aldri tenkt tanken en gang på hvorvidt jeg "tør" å gå med den. De er ikke sprakende på noen som helst måte. Jeg er 158 cm og ser awesome ut i de jeansene, med eller uten heels. Ha litt selvtillit! Gi f i om hva andre måtte synes! Anonym poster: ddf01f99b3aec8092a3d6b40dcc0d00c
Adhara Skrevet 13. mars 2013 #5 Skrevet 13. mars 2013 Kjøp deg de buksene du, er ikke alle moteregler man MÅ følge. Og om andre synes de er stygge, hvem bryr seg? Er da du som skal bruke dem.
awesome. Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Haha, liker at andre også bruker ordet styggkul Uansett, jeg synes den var kul jeg, absolutt noe jeg kunne ha gått med. Ser de for meg om sommeren med en kul, oversized tskjorte til. Jeg er like høy som deg, og bruker stort sett kun skinny jeans fordi jeg synes det kler meg best. Så nei, du må absolutt ikke ha modellben for å gå med slike!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå