Gå til innhold

Spist altfor lite i det siste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den siste uken har jeg vært helt utrolig travel og spist altfor lite. Jobbet 12-14 timer hver dag, og dermed ikke hatt tid til trening heller (vant til å trene 5-6 ganger i uken). Vi har fått mat på jobb, men ikke særlig godt eller sunt, jeg har foreslått sunnere mat og fått gjennomslag på den. Men nå har jeg altså spist så lite at jeg føler meg skjelven og slapp, hadde med andre ord ikke mye å gå på. Har en uke fri nå, og hadde planer om å bruke den på skikkelig styrketrening og kvalitetstid med familien, men jeg klarer rett og slett ikke annet enn å ligge på sofaen, føler meg faktisk syk. Har spist en stor bolle havregryn med melk og drukket eplejuice så langt idag. Noen som har tips for å få energien fort tilbake der den skal være? Hvor lang tid tar det å bli kvitt skjelvingene osv? Jeg er mett nå, så klarer ikke spise mer med det første.

Anonym poster: 59eb544073375d08e41ba5ed20c89415

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis banan :)

Skrevet

høres ikke ut som det er matinntaket som er det største problemet - men heller at du har jobbet så mye at du faktisk er utslitt.

Spis ordentlig fra og med i dag (det er vel en grei start med havregryn etc) samtidig som du slapper av, så skal du se at du kommer deg i løpet av et par dager.

Kroppen er ikke så tander at en uke med rare mater og mangel på trening utgjør all verden. Det handler mer om helhet - å jobbe så mye som du har gjort er for de aller fleste noe man merker i etterkant.

Jeg tror det viktigste er at du ikke stresser med at du MÅ slik eller sånn - men gi deg selv tid til å komme deg, gjennom ordentlig mat, avslapning og etterhvert litt trening.

Gjest Coolaid
Skrevet

Ta litt fri fra trening. Spis litt ekstra og kjenn at du er mett og god hele tiden slik at du kommer deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...