Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere følt hvis deres kjæreste, som er over 50, og tydelig vist at han foretrekker og liker unge jenter, skulle begynne i en jobb hvor han sannsynligvis ville være omtrent den eneste mannen blandt kvinner? Og mesteparten unge, veldig unge kvinner.

Når dette i tillegg er et sårt tema fra før, da han kun har jentevenner, og fritidsaktiviteter hvor det er stor overvekt av damer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel, jeg jobber kun med menn (omtrent), så det ville i så fall blitt hykleri fra min side hvis jeg hadde nektet ham det. MEN, det er lov å føle det man vil, så lenge det ikke går utover partneren. Og nei, jeg ville vel kanskje ikke likt det helt hvis han f.eks begynte å jobbe et slikt sted pga damene, dvs at det var noe han "oppsøkte" aktivt i jobbsøkerprosessen og var veldig opptatt av.

Men hva legger du i "liker unge jenter"? Som i at han er en 50-åring som aktivt søker 15-åringer og blir tent av dem, for det høres jo ganske pervo ut. Eller det fordi han f.eks liker seg best i et ungt miljø?

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Jobb, er jobb.... hva er det verste som kan skje? at han skjerper appetitten borte, men spiser hjemme?

Ikke stress, enkelte individer passer ikke inn i A4 boxen, men det gjør de ikke til skrekkelige mennesker av den grunn.

Ta det med ro, dette høres jo ut som et problem mer for deg, enn for han? du skriver kjæreste, så regner med dette var et faktum i hans person allerede da dere ble sammen?

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg jobber kun med menn (omtrent), så det ville i så fall blitt hykleri fra min side hvis jeg hadde nektet ham det. MEN, det er lov å føle det man vil, så lenge det ikke går utover partneren. Og nei, jeg ville vel kanskje ikke likt det helt hvis han f.eks begynte å jobbe et slikt sted pga damene, dvs at det var noe han "oppsøkte" aktivt i jobbsøkerprosessen og var veldig opptatt av.

Men hva legger du i "liker unge jenter"? Som i at han er en 50-åring som aktivt søker 15-åringer og blir tent av dem, for det høres jo ganske pervo ut. Eller det fordi han f.eks liker seg best i et ungt miljø?

Mer at alle vennene hans er jenter (ingen menn) rundt 20 pluss yngre enn han, og alle han har vært interessert i og forelsket i har vært rundt 20 år yngre enn han. Har hatt sex med damer nesten 30 år yngre enn han. Og at han stort sett oppholder seg i miljøer med overvekt av unge damer. Det er ikke det at han aktivt søker en jobb med en slik miljø, det er mer tilfeldig. Men jeg syns det burde være litt balanse.
Skrevet

Jobb, er jobb.... hva er det verste som kan skje? at han skjerper appetitten borte, men spiser hjemme?

Ikke stress, enkelte individer passer ikke inn i A4 boxen, men det gjør de ikke til skrekkelige mennesker av den grunn.

Ta det med ro, dette høres jo ut som et problem mer for deg, enn for han? du skriver kjæreste, så regner med dette var et faktum i hans person allerede da dere ble sammen?

Vel, jeg syns ikke det er hyggelig at han skjerper appetitten på jobben nei.
Skrevet

Jeg tror ikke at det er sånn at menn bare kaster seg over unge kvinner på jobb akkurat. I så fall burde de kastet seg veldig over meg da, siden jeg er en ung kvinne i tjueåra som jobber sammen med flere titalls menn som for det meste er i 40-50 åra :fnise:

Men om du har tatt han i å være utro på jobb eller med unge kvinner før så er jo det noe annet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mer at alle vennene hans er jenter (ingen menn) rundt 20 pluss yngre enn han, og alle han har vært interessert i og forelsket i har vært rundt 20 år yngre enn han. Har hatt sex med damer nesten 30 år yngre enn han. Og at han stort sett oppholder seg i miljøer med overvekt av unge damer. Det er ikke det at han aktivt søker en jobb med en slik miljø, det er mer tilfeldig. Men jeg syns det burde være litt balanse.

Hmm, jeg skjønner. Virker kanskje som han trigger din usikkerhet, og jeg forstår det, for jeg hadde kanskje følt det samme selv. Følelsene dine får du ikke gjort så mye med, men jeg ville pratet med ham om det og spurt hva han faktisk legger i det og hva han selv tenker. Jeg sier ikke det er galt å jobbe med bare kvinner, men det er kanskje enklere for deg å takle hvis dere prater ut om dette. Det er ikke godt å gå rundt og føle seg usikker.

Samtidig kan man ikke nekte noen å jobbe et sted fordi det bare jobber damer der, men det går an å snakke om hvordan han kanskje ter seg i forhold til disse kvinnene og at hans fortid gjør deg usikker. Nå er det jo tross alt deg han er sammen med, og ikke alle disse andre damene, det er viktig å huske på.

Endret av Yvonne
Skrevet

Hvorfor kan han ikke gjøre EN ting som ikke er overvekt av unge damer?

Skrevet
Hmm, jeg skjønner. Virker kanskje som han trigger din usikkerhet, og jeg forstår det, for jeg hatt kanskje følt det samme selv. Følelsene dine får du ikke gjort så mye med, men jeg ville pratet med ham om det og spurt hva han faktisk legger i det og hva han selv tenker. Jeg sier ikke det er galt å jobbe med bare kvinner, men det er kanskje enklere for deg å takle hvis dere prater ut om dette. Det er ikke godt å gå rundt og føle seg usikker.

Samtidig kan man ikke nekte noen å jobbe et sted fordi det bare jobber damer der, men det går an å snakke om hvordan han kanskje ter seg i forhold til disse kvinnene og at hans fortid gjør deg usikker. Nå er det jo tross alt deg han er sammen med, og ikke alle disse andre damene, det er viktig å huske på.

Signerer denne, jeg.

Har seg slik at man vet aldri helt hva et annet menneske tenker... -å godt er det, på sett å vis... Å om man skjerper appetitten borte, vil jo ikke det si det samme som at man har noe på si? -men det er jo forsovidt litt på siden av tema.

Men du kan kun snakke med han, personlig jobber jeg med overvekt av menn, men er ikke slik at jeg hopper på de av den grunn.

Har han forsovidt vert utro? Om han ikke har sveket din tilitt, må du muligens bare jobbe deg gjennom dette, vi kan ikke endre personligheten på vår partner. Du nevner fritidsinteresser? vær glad du har en mann som har en hobby, det tilfører jo energi til et forhold :)

Og om dette var et faktum da du ble sammen med han, er det vel begrenset hvor stor inngripelse du skal kunne gjøre, og hva du kan kreve?

Skrevet
Hvorfor kan han ikke gjøre EN ting som ikke er overvekt av unge damer?

-Går vel rett å slett på interesse? er dette interesser han har hatt lenge? Og det finnes jo ennå en del interesser og type foreninger, som er relatift kjønnsdelt...

AnonymBruker
Skrevet

Wow. Er det virkelig INGEN her som ville følt at det var ubehagelig?

Anonym poster: a684cf6930f700f535b978769550f5a7

Skrevet

Wow. Er det virkelig INGEN her som ville følt at det var ubehagelig?

Anonym poster: a684cf6930f700f535b978769550f5a7

Jo, som sagt skrev jeg at jeg kanskje hadde følt det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere følt hvis deres kjæreste, som er over 50, og tydelig vist at han foretrekker og liker unge jenter, skulle begynne i en jobb hvor han sannsynligvis ville være omtrent den eneste mannen blandt kvinner? Og mesteparten unge, veldig unge kvinner.

Når dette i tillegg er et sårt tema fra før, da han kun har jentevenner, og fritidsaktiviteter hvor det er stor overvekt av damer..

Tenkt at han vil bli populær, siden han er eneste hane i kurven.

Jeg jobber selv blant bare menn. Min mann syns det er greit. Jeg har mest mannlige venner selv. Aldri noe problem.

Anonym poster: 66858bfe7eb9c0b0e197e7d463d066f5

Skrevet

Er du selv yngre enn han også?

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om han er homo ;)

Anonym poster: 26aefca45902a9d70229eeb76bcd90fb

Skrevet

er en mann på over 50 virkelig så populær blant så unge jenter?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sikkert ikke likt det. Han er nok sikkert kjempefornøyd selv.

Dessverre om du begynner å klage over det så støter du han nok bare bort. Selv om han har sosial omgang med jentene så er det jo ikke sikkert at han kommer til å være utro om han skulle få sjansen. Du må nok bare stole på ham. Mannen min jobber både med mange kvinner i forskjellige aldre og mange menn i forskjellige aldre i offentlig kommunikasjonsbransjen. Jeg tenker jo av og til på de unge jentene som begynner der men jeg har jo ikke noe annet valg enn å stole på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...