Gå til innhold

"Er det noen på jobben din som er penere enn meg?"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama spurte om dette. Og det er jo mange pene på jobben. Det vet hun. Så hva vil hun? At jeg skal lyve og si nei?

Sier jeg ja, går det vel ikke lang tid før hun syter om at jeg er så overfladisk og har valgt henne bare på grunn av utseendet.

Anonym poster: 509ebdeb55e377a7c13c7f98fcbb05d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et tåpelig spørsmål å få!!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Si nei.

Anonym poster: f05ef52990825068bbac5981c167b6af

• Liker 2
Skrevet

Sannsynligvis var det et forsøk på å få bekreftelse fra deg, på at hun er den du vil ha og at hun er pen nok i dine øyne. Det var neppe det beste spørsmålet hun kunne stilt til det formålet. Man skal ikke spørre om ting man ikke vil ha svar på, det er det mange som kunne dratt nytte av å lære seg.

AnonymBruker
Skrevet

Si nei.

Anonym poster: f05ef52990825068bbac5981c167b6af

Jeg sa nei, og hun har også spurt før om jentene som var på tv var penere enn henne og da sa jeg også nei. Tror det er tryggest å si nei, for hvis jeg sier ja blir hun sikkert sjalu eller får dårlig selvtillit.

Anonym poster: 9430d8f24bdecfdbcb3f5b01a9f62029

• Liker 2
Skrevet

Hun er bare litt usikker. Du må bare bekrefte at det er henne du vil ha, og ikke noen på jobb o.l :)

• Liker 5
Gjest realist
Skrevet

Himmel.. hun har stilt et spørsmål hvor hun kan risikere å få et svar hun ikke liker.. Jeg er realist og er fornøyd med utseendet mitt men jeg vet jo at det finnes penere damer enn meg, kanskje til og med på jobben til min kjære. Men det er jo mer enn penheten som gjør at vi er sammen, det er hele pakken og jeg er ikke i tvil om at han vil være sammen med meg for det gir han stadig uttrykk for. Jeg tror det er like greit å innse at det er maaaaange pene jenter og kjekke gutter rundt omkring i Norge og verden forøvrig og slutte å henge seg opp i om det er noen penere enn en selv der ute som vil ta fra deg den du er sammen med. Kjæresten har valgt deg, ikke en av de andre.

Gjest proteinet
Skrevet

Det er et lurespørsmål. Det finnes kun ett riktig svar. :P

• Liker 3
Skrevet

For det første, for et idiotspørsmål. Bare svar nei, det er det hun vil høre.

Dama di må være veldig usikker på seg selv og det kan bli veldig slitsomt i lengden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen på jobben din som er penere enn henne i dine øyne da? Isåfall burde du la henne gå, til noen som syns hun er vakrest i verden.

Anonym poster: 84d2c57cb132186d7d358e816781580d

• Liker 1
Skrevet

Er det noen på jobben din som er penere enn henne i dine øyne da? Isåfall burde du la henne gå, til noen som syns hun er vakrest i verden.

For et overfladisk og idiotisk svar.

skal noen kunne synes at et annet menneske er det vakreste i hele verden, og vite dette med 100% sikkerhet så ligger det jo til grunn at denne personen har sett hvert eneste menneske som lever på denne jorden.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For et overfladisk og idiotisk svar.

skal noen kunne synes at et annet menneske er det vakreste i hele verden, og vite dette med 100% sikkerhet så ligger det jo til grunn at denne personen har sett hvert eneste menneske som lever på denne jorden.

Elsker man noen med hele sitt hjertet, er det mennesket vakrest i verden for vedkommede uansett.

• Liker 2
Skrevet

Elsker man noen med hele sitt hjertet, er det mennesket vakrest i verden for vedkommede uansett.

Korrekt. men da er det ikke lenger snakk om et pent ytre. Da snakker vi om ytre kvaliteter som blir forsterket av de indre kvaliteter. Måten kjæresten til TS spør på legger ikke til grunn for slik tankegang. Der er det utelukkende snakk om det ytre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Korrekt. men da er det ikke lenger snakk om et pent ytre. Da snakker vi om ytre kvaliteter som blir forsterket av de indre kvaliteter. Måten kjæresten til TS spør på legger ikke til grunn for slik tankegang. Der er det utelukkende snakk om det ytre.

Når en kvinne spør om slik, trenger hun å høre at hun er vakrest i verden. Hvor pen man er sammenlignet med andre helt objektivt sett har ingenting med saken å gjøre. Hvis kjæresten syns hun er vakrere enn damene på jobben, fordi han elsker henne, er det svar nok. Det ytre og det indre eller heller ikke så adskilt, så at man som kjæreste skal distansere seg for sine følelser for sin kjære ved et sånt spørsmål er helt absurd.

• Liker 1
Skrevet

Om hun har en slik grad av usikkerhet, er det nok "tryggest" å bare svare "nei"...

Dog jeg lurer jo på hvorfor mange par, og kansje serlig jenter har vanskelig for å objektift snakke om pene mennesker med partneren sin? -man må jo føle seg trygg på at partneren har fått for en "pakkeløsning", og at det er mer enn biletlig skjønnhet som ligger til grunn for et forhold?

Gjest Vena Cava
Skrevet

Lukter controlfreak lang vei...

Gjest .-L-.
Skrevet

Vet ikke hvor lenge jeg hadde giddet det der i lengden :P Før eller seinere hadde jeg nok fått et utbrudd :fnise:

Skrevet

Litt kleint når jenter så og si spør rett ut om de er pene, eller om de er penere enn de og de..

Skrevet

Enig med proteinet - dette er et lurespørsmål og hun er ikke interessert i hva du mener, hun er interessert i om du svarer riktig.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Enig med proteinet - dette er et lurespørsmål og hun er ikke interessert i hva du mener, hun er interessert i om du svarer riktig.

He? Hvordan gir det mening. Hun er ikke interessert i hva han mener? Hvordan kan noe være riktig da :PForstår jo at hun vil ha litt bekreftelse, men he?

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...