Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du blitt stolt av sønnen din om du fant ut at han hadde draget, var flink til å sjekke damer, få seg fitte på fest, osv?

Anonym poster: fb93d34168c884fd4a82b60678fcd441

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du blitt stolt av sønnen din om du fant ut at han hadde draget, var flink til å sjekke damer, få seg fitte på fest, osv?

Nei. Jeg har ingen barn, men nåde min evt. fremtidige sønn om han blir en player.

Anonym poster: 82db295c290c08109ed936b8151d31e4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Så lenge han er 18 år så har jeg ingenting med hva han velger å gjøre. Jeg vil selvfølgelig prøve å gi han verdier om å behandle kvinner med respekt gjennom hele oppveksten. At de ikke er objekter. Nå har jeg ikke en sønn, men syns likevel det er alt for mye om en mor skal begynne å bli sint/frustrert fordi sønnen er en såkalt ''player''. We live, and we learn. Det eneste jeg kan gjøre er å veilede han gjennom det på best mulig måte.

Anonym poster: de91410f49f00e1a1ed76e2591465c8d

• Liker 2
Gjest celine
Skrevet

Jeg ville finne det høyst merkelig hvis dette var noe han valgte å dele med meg....

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært veldig stolt av han og tenkt at jeg har vært en god far og en god lærer for sønnen min. Jeg ville vært så stolt!

Anonym poster: 8397ec5214bb68890d2cfb4de4e21bfc

Skrevet

Jeg ville finne det høyst merkelig hvis dette var noe han valgte å dele med meg....

Jeg mistenker at det handlet mer om å finne det ut på andre måter, høre det fra andre osv. Håper virkelig det :tongue:

• Liker 1
Gjest celine
Skrevet

Jeg mistenker at det handlet mer om å finne det ut på andre måter, høre det fra andre osv. Håper virkelig det :tongue:

Hvis noen finner det verdt å ta kontakt med meg for å beskrive min sønns sexliv, vil jeg virkelig stille spørsmål om hva de ville med dette, samt hvorfor i alle dager de tar dette opp med meg og ikke han det gjelder ;) (Forutsetter da at han selvfølgelig er over seksuell lavalder!)

Blir litt spesielt, mener jeg :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fitte på fest? Må ha på fest for å få seg? Stakkars arme sønn.

Nei,ingen stolthet fra meg .

Anonym poster: 610b1e4dcce5fdbb58f5b7de20b0ae10

Skrevet

Så absolutt ikke. Jeg hadde blitt rasende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så absolutt ikke. Jeg hadde blitt rasende.

Rasende? For at han får seg noe? Hvorfor? Det er vel bedre enn at han er et sosialt utskudd som sitter og spiller dataspill hele dagene?

Skrevet

Rasende? For at han får seg noe? Hvorfor? Det er vel bedre enn at han er et sosialt utskudd som sitter og spiller dataspill hele dagene?

Ja for det finnes jo ingen mellomting mellom en datanerd og ei mannehore.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er datanerd og får meg mere enn mange andre her :fnise:

Anonym poster: e08af7bf5416c1e86063d1674f9b1d82

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Jobber med og har jobbet med opptil flere damer som har tenåringssønner.

Ofte forteller de om "uff, nå har han fått seg ny kjæreste igjen" med påtatt oppgitthet, mens de stråler av stolthet.

Så med som så mange andre ting så er det forskjell på hva damer sier og hva de egentlig synes.

Som mann vil jeg bli svært stolt når sønnen min blir en damemagnet.

Endret av Lincoln
  • Liker 4
Skrevet

Ja, for all del. Hadde ringt opp resten av slekta for å skryte om min sønns evne til å få seg fitte.

• Liker 5
Skrevet

Hvis noen finner det verdt å ta kontakt med meg for å beskrive min sønns sexliv, vil jeg virkelig stille spørsmål om hva de ville med dette, samt hvorfor i alle dager de tar dette opp med meg og ikke han det gjelder ;) (Forutsetter da at han selvfølgelig er over seksuell lavalder!)

Blir litt spesielt, mener jeg :fnise:

Hehe, det kan jo være noe man overhører, så ingen har gått bort til deg og sagt "vet du hva sønnen din driver med?".

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Haha, mamma får sjokk av noen av tingene jeg forteller henne. Pulevenner?!?!?! Hvaa er det?!? Nei, to personer skal like hverandre og ha følelser for hverandre. Går ikke ann å bare ha sex!

Hun er herlig da :)

Endret av .-L-.
Gjest Gjest
Skrevet

Ingen ulempe å ha draget på damer. Men generelt sett liker jeg ikke folk som til stadighet drar rundt på nye partnere, det er alt for vanskelig å forholde seg til slike i en vennekrets. Derfor: hva han gjør med damene er ikke min sak, men mange korte parforhold, hvor de tilsynelatende er sammen i et forhold, skaper et dårlig inntrykk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært stolt om sønnen min hadde blitt moden, klok og seriøs... hatt langvarige forhold og vært et forbilde for andre menn, for hvordan en dame skal behandles og et godt forhold skapes.

Anonym poster: 34f724993211c6306ac02a3fce0146f8

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke visst om min sønn fikk seg fitte på fest! Ville du? Er ikke det ganske perverst?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Derfor: hva han gjør med damene er ikke min sak, men mange korte parforhold, hvor de tilsynelatende er sammen i et forhold, skaper et dårlig inntrykk.

Så fasade er viktigere enn substans? :roll:

Anonym poster: 34f724993211c6306ac02a3fce0146f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...