Felicia Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 Satt rolig og fredelig i sofaen og leste da det kom fra ingenting: "With the taste of your lips I'm on a ride" :-? ...forsøkte å overse det, men der fortsatte det: "You're toxic I'm slippin' under " Slo på tv'en, forsøkte å se litt på Gilmore Girls, men i bakgrunnen runget "Don't you know that you're toxic?" Tra-la-la tenkte jeg og satte på siste CD til Travis. "Don't you know that you're toxic?" Britney, om du leser dette: er dette en hevn for at jeg posta dette inlegget i går? Unnskyld...OK? Kan du ta bort sangen din fra hjernen min nå?
Arkana Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 Vel, her om dagen hadde jeg Kjerringa Med Staven fast i hjernen min absolutt hele dagen! :-?
Isiselin Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 Vel' date= her om dagen hadde jeg Kjerringa Med Staven fast i hjernen min absolutt hele dagen! :-? Hørtes rett og slett ut som en noe tvilsom fornøyelse, ja... Det å få sanger på hjernen er i grunnen helt skrekkelig og det verste av alt er at jeg er ekspert på å få slike sanger som jeg misliker sterkt på hjernen... "Dødsøt dødsøt å ale vil ha fingra i dæi..." :-?
Arkana Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 Det å få sanger på hjernen er i grunnen helt skrekkelig og det verste av alt er at jeg er ekspert på å få slike sanger som jeg misliker sterkt på hjernen... Ja, nettopp. Og i tillegg er det ganske typisk at de sangene man får på hjernen er slike man ikke kan hele teksten til, dermed blir det desto mer irriterende for man lurer så veldig på hvordan resten av sangen går, men man blir ikke kvitt den.
Maxine Grey Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 Har hørt at en god måte å bli kvitt "sang-på-hjernen"-plager er å synge den aktuelle låta høyt og tydelig! Har ikke prøvd selv.
Væren Skrevet 24. mars 2004 #6 Skrevet 24. mars 2004 Hvis jeg hører en sang på radioen på vei til jobben, kan du vedde på at den setter seg fast resten av den dagen! Her en dag hadde jeg "kamelen Klara" på hjernen, søren ikke greit, det heller!!! "Her sitter vi og rider på kamelen Klara, vi må jo omtrent være midt i Sahara!" Jepp. MRSMT! :evil:
Felicia Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2004 Det er en pest! Sangen er ennå ikke borte - de spiller den overalt! Hva er det som skjer? Har smittet en kollega som også holder åp miste sans og samling over duste-sangen...
~Viva~ Skrevet 25. mars 2004 #8 Skrevet 25. mars 2004 Satt rolig og fredelig i sofaen og leste da det kom fra ingenting: "With the taste of your lips I'm on a ride" :-? ...forsøkte å overse det, men der fortsatte det: "You're toxic I'm slippin' under " Slo på tv'en, forsøkte å se litt på Gilmore Girls, men i bakgrunnen runget "Don't you know that you're toxic?" Tra-la-la tenkte jeg og satte på siste CD til Travis. "Don't you know that you're toxic?" Britney, om du leser dette: er dette en hevn for at jeg posta dette inlegget i går? Unnskyld...OK? Kan du ta bort sangen din fra hjernen min nå? Da jeg så navnet på tråden var det første som dukket opp i hodet mitt "toxic". HVER GANG JEG HØRER DEN SANGEN SÅ HAR JEG DEN PÅ HJERNEN FOR RESTEN AV DAGEN.... MINST. OG JEG HATER DEN SANGEN!!!!!!!
tuji Skrevet 25. mars 2004 #10 Skrevet 25. mars 2004 Har hatt "Dødssøt" på hjernen i en uke nå. Somebody shoot me!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå