Gå til innhold

Jeg blir gaaaal!!! (Å få en sang på hjernen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt rolig og fredelig i sofaen og leste da det kom fra ingenting:

"With the taste of your lips I'm on a ride" :-?

...forsøkte å overse det, men der fortsatte det:

"You're toxic I'm slippin' under " :frustrert:

Slo på tv'en, forsøkte å se litt på Gilmore Girls, men i bakgrunnen runget "Don't you know that you're toxic?"

Tra-la-la tenkte jeg og satte på siste CD til Travis.

"Don't you know that you're toxic?" :murvegg:

Britney, om du leser dette: er dette en hevn for at jeg posta dette inlegget i går? Unnskyld...OK? Kan du ta bort sangen din fra hjernen min nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, her om dagen hadde jeg Kjerringa Med Staven fast i hjernen min absolutt hele dagen! :-?

Skrevet
Vel' date= her om dagen hadde jeg Kjerringa Med Staven fast i hjernen min absolutt hele dagen! :-?

Hørtes rett og slett ut som en noe tvilsom fornøyelse, ja... :roll:

Det å få sanger på hjernen er i grunnen helt skrekkelig og det verste av alt er at jeg er ekspert på å få slike sanger som jeg misliker sterkt på hjernen...

"Dødsøt dødsøt å ale vil ha fingra i dæi..." :-?

Skrevet

Det å få sanger på hjernen er i grunnen helt skrekkelig og det verste av alt er at jeg er ekspert på å få slike sanger som jeg misliker sterkt på hjernen...

Ja, nettopp. Og i tillegg er det ganske typisk at de sangene man får på hjernen er slike man ikke kan hele teksten til, dermed blir det desto mer irriterende for man lurer så veldig på hvordan resten av sangen går, men man blir ikke kvitt den. :roll:

Skrevet

Har hørt at en god måte å bli kvitt "sang-på-hjernen"-plager er å synge den aktuelle låta høyt og tydelig!

Har ikke prøvd selv. :ler:

Skrevet

Hvis jeg hører en sang på radioen på vei til jobben, kan du vedde på at den setter seg fast resten av den dagen! Her en dag hadde jeg "kamelen Klara" på hjernen, søren ikke greit, det heller!!!

"Her sitter vi og rider på kamelen Klara, vi må jo omtrent være midt i Sahara!" Jepp. MRSMT! :evil:

Skrevet

Det er en pest!

Sangen er ennå ikke borte - de spiller den overalt!

Hva er det som skjer? Har smittet en kollega som også holder åp miste sans og samling over duste-sangen... :frustrert:

Skrevet
Satt rolig og fredelig i sofaen og leste da det kom fra ingenting:

"With the taste of your lips I'm on a ride" :-?

...forsøkte å overse det, men der fortsatte det:

"You're toxic I'm slippin' under " :frustrert:

Slo på tv'en, forsøkte å se litt på Gilmore Girls, men i bakgrunnen runget "Don't you know that you're toxic?"

Tra-la-la tenkte jeg og satte på siste CD til Travis.

"Don't you know that you're toxic?" :murvegg:

Britney, om du leser dette: er dette en hevn for at jeg posta

dette inlegget i går? Unnskyld...OK? Kan du ta bort sangen din fra hjernen min nå?

Da jeg så navnet på tråden var det første som dukket opp i hodet mitt "toxic". HVER GANG JEG HØRER DEN SANGEN SÅ HAR JEG DEN PÅ HJERNEN FOR RESTEN AV DAGEN.... MINST. OG JEG HATER DEN SANGEN!!!!!!!

Skrevet

Vi får starte en støttegruppe :ler:

Skrevet

Har hatt "Dødssøt" på hjernen i en uke nå. Somebody shoot me!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...