Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er såå lei, omtrent på gråten :fnise: av å ha så STYGT og lite hår..

Takk gud for extensions! men...

Er det noen som vil dele en solskinns historie eller to?

1 år nå, med fett ( blir fett etter kun 1 dag) tørt og tynt hår ( mistet 1 /3 av håret)

Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få det bra, har prøvd vitaminer, shampo mot håravfall, olje osv.. Men det er fortsatt baby -aktig, knusk tørt og FETT!

Hjelp... :grine:

Anonym poster: fe6e1096682c1f98a12dbc5931521844

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Bruker du hårkur? En fuktkur og en proteinkur? Gjorde en ganske stor forskjell for min del.

Også lurt å bruke shampo uten SLS, og forsøke å vaske det sjeldnere. Vet det er vanskelig, og i alle fall om man trener.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du hårkur? En fuktkur og en proteinkur? Gjorde en ganske stor forskjell for min del.

Også lurt å bruke shampo uten SLS, og forsøke å vaske det sjeldnere. Vet det er vanskelig, og i alle fall om man trener.

ææææ! Fuktkur og proteinkur? Eneste jeg bruker er marrocan oil kuren, og tar i olje omtrent daglig i lengdene, hjelper ikke.. Har gått ned til å vaske 3 ggr i uken, trener hverdag og dette hjelper ikke..

Anonym poster: fe6e1096682c1f98a12dbc5931521844

Gjest Daenerys
Skrevet

Vel, hvis håret ditt er kjempetørt tror jeg det trenger fuktighet :)

Gjest Errata
Skrevet

Jeg vil i grunnen bare følge denne tråden, siden jeg trenger tips til fuktkur eller lignende selv.

Bruker for øyeblikket Giovanni sin 50:50 sjampo og balsam, og den fungerer greit nok, billigere og like god for meg som John Masters som jeg brukte tidligere. Kan ikke ha vanlig butikk/frisørsjampo, da ender jeg opp med kløende hodebunn delux.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler balsammetoden, har gjort håret mitt mye finere i allefall, og det var som ditt tørt, tynt og fett ... Men det tar en stund før man merker noe forskjell, jeg har holdt på i to år. Kjedelig i begynnelsen, men nå er jeg vant til det og tenker ikke på det.

Hårkvaliteten går vel også gjennom noen sykluser, i perioder er bare håret verre enn andre ganger. Jeg kan ikke vite 100% om det er balsammetoden som har funket heller da, men det virker sånn :)

Anonym poster: c041b34c9bc5db815312b5f6d59d1ad9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...