Gå til innhold

Vårparkdress?

Anbefalte innlegg

Gjest Kristina81
Skrevet

Hva skal jeg ha i barnehagen av uteklær på denne årstiden? Må jeg kjøpe en vår dress? Hun har en Reima Tec vinterdress som hun enda bruker og regntøy som henger i barnehagen. Får inntrykk av at det er vanlig med vårdresser som kanskje også blir brukt på høsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i bhg, ser at en del unger nå kommer med dresser ala Helly Hanssen. En slik tynn nylondress med forsterkninger på rumpa, knær og armer.

Greit å bruke når det blir litt varmere, med ullklær under.

Skal kjøpe en til dattera mi nå.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har en reflex regndress med fleecefor til jr. Kjempebra. Tantene er knallfornøyd med den, han er tørr varm og ikke svett og klam som man kan ofte bli i regnklær. En vanlig parkdress holder faktisk ikke ut dagen når de små sitter lenge på bakken. Jeg anbefaler den ihvertfall på det varmeste.Prisen 398.

Skrevet

Nå er faktisk skikkelig regntøy kombinert med skikkelig ulltøy det aller beste. Se til at strikken under beina er intakt og at det ikke er huller i tøyet. Selv den minste lille rift forårsaker katastrofe hvis det finnes bittesmå vannpytter i barnehagen, som det garantert gjør. Cherrox, eller gummistøvker med ullsokker i, samt gummivotter er også en dyd av nødvendighet.

Klem tante Tex

Skrevet
jeg har en reflex regndress med fleecefor til jr. Kjempebra. Tantene er knallfornøyd med den' date=' han er tørr varm og ikke svett og klam som man kan ofte bli i regnklær. En vanlig parkdress holder faktisk ikke ut dagen når de små sitter lenge på bakken. Jeg anbefaler den ihvertfall på det varmeste.Prisen 398.[/quote']

Hvor har du kjøpt denne?

Gjest Anonymous
Skrevet

Babyshop. Fru Lyng har den også. Bruker også regnvottene fra Reflex til 60 kroner, kjempemyke og de holder en hel dag ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...