Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kollega jeg en stund har hatt veldig god kjemi med.( det begynte med blikkontakt, stjålne blikk, smil etc og gikk over til lengre samtaler)

Vi jobbet noen mnd på hver vår avd, men møttes et par ganger i uken på jobb og praten har alltid gått lett.

For noen mnd siden utvekslet vi tlf nr, av jobbmessige grunner.

Sms'ene var først jobbrelaterte, men nå i det siste er det blitt endel private også.

Nå jobber vi på samme avd og når vi har samme skift, jobber vi tett og lenge sammen bare vi to.

Vi har i det siste blitt mye bedre kjent og er blitt venner på fb osv..

Vi har som sagt en god kjemi, og det er han som for det meste har stått for chat på sms/ fb.

Han er raus på kompliment til meg ( hvor flink jeg er i jobben og andre ting, ikke direkte på utseende) og han har mange kallenavn på meg. Han er omtenksom og gjør det veldig koselig for oss på jobb, en skikkelig gentleman :)

Han har spurt meg ut om så å si hele livet mitt,og jeg noe om hans.

Jeg er nå blitt singel, så sp.målene handler nå mye om hvorvidt jeg skal finne meg en ny osv..

Jeg vet han er i forhold, men han snakker aldri om sin kjæreste.

Han snakker om alt annet i livet , til og med sin eks, men ikke sin nåværende kjæreste..

Han omtaler alt i livet sitt som jeg, mitt, meg etc og jeg lurer da selvfølgelig på hvorfor..?!!

Hvorfor kan han snakke om alt annet, unntatt den han deler seng med..?!

Han har sagt at han stoler på meg når vi var hatt fortrolige samtaler, så jeg skjønner liksom ikke hvorfor han holder tilbake, eller ihvertfall kan nevne litt om forholdet sitt..?

Jeg har ikke spurt direkte om dette sp.målet, men Jeg synes det er litt rart.. Jeg hadde snakket om min kjæreste hvis jeg hadde noen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg unna han du..

Gjest Gjest
Skrevet

det er en grunn til at han fremdeles er med sin kjæreste. hold deg unna til han evnt blir singel. jeg har samboer som jeg overhodet ikke har tenkt å kvitte meg med. men når jeg snakker med kollegaer kan jeg ofte si jeg,meg osv. rett og slett fordi jeg er et enkeltindivid.

uansett hva grunnene måtte være så viker det ikke fra det faktum at han faktisk har kjæreste(og ikke gjort det slutt) det burde du forholde deg til å handle deretter.

om han så skulle dumpe henne så er det stor sjans for at du bare blir en rebound uansett

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke sikkert at han er intressert selv om han liker å prate med deg ; )

Har en sånn på jobben jeg og, vi prater om alt mulig - men sjelden/aldri om de vi bor sammen med. Deilig å kunne føre noen samtaler som går på jobb og andre interesser uten at en alltid skal prate om de hjemme. Jeg stoler 100% på han, og anser han som en av mine beste venner. Kan kalle hverandre kjære osv, og blir kalt ekteparet på jobb (fleiping fra kollegaer, alle vet at vi er i gode forhold) Vi ble også kjent på jobb, og jobber sammen hver dag, og har gjort i mange år nå.

Gjest .-L-.
Skrevet

Enkelte hemmeligheter må man få lov til å ha. Kan ikke droppe katten ut av sekken...

Skrevet

Spør han om dama hans. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...