AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Da mine tok kvelden sist sommer så trenger jeg nye i år. Muligens litt tidlig enda, men for å finne noen jeg liker + rimelige, så lønner det seg vel å starte først som sist. Jeg skulle gjerne hatt noen som kan passe til alt, da jeg egentlig bare har råd til et par. De trenger ikke være av super kvalitet, men vare en sesong. Noen som har tips om farge, evt. konkrete sandaler ala. gladiator eller lignende som alt er i butikken? Jeg hadde slike tidligere, men lurer på om jeg bør se etter noe i svart i år, da dette muligens er litt mer anvendelig alt i alt. Muligens noe sånt? Anonym poster: bf4ab1885f7f6bd9e5c982097ddcc11b
fresia Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 (endret) jeg har noen som er helt identiske med det siste paret du postet link til. de er fra Din Sko og kostet 199 kr. jeg kjøpte dem i fjor så er ikke sikkert de har dem i år da... jeg har allerede rukket å kjøpe meg disse i år - de var bare så meg!! Endret 13. mars 2013 av maurice
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Søren heller, jeg hadde så inderlig håpet at denne grusomme moten skulle ha avgått ved døden denne sesongen... Anonym poster: cc5febd03114bc051900cdb6ee2130e4 1
Gjest gressløk Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 jeg har noen som er helt identiske med det siste paret du postet link til. de er fra Din Sko og kostet 199 kr. jeg kjøpte dem i fjor så er ikke sikkert de har dem i år da... jeg har allerede rukket å kjøpe meg disse i år - de var bare så meg!! Åh, de var fine! Hvor er de fra?
fresia Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Åh, de var fine! Hvor er de fra? kjøpte dem på DNA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå