Gå til innhold

Hun er så urenslig, og ekkel i munnen.

Anbefalte innlegg

Gjest Svigermor
Skrevet

Sønnen vår på 40 har funnet seg et mindre begava kvinnfolk på 32 som han skal gifte seg med. Hun er direkte ufyselig. Hun vasker seg ikke for hun lukter sterkt av svette og hun går med tydelig møkkete klær.

Hun har ingen unger og hun har alltid bodd hjemme hos foreldrene sine.Hun har ingen skolegang utover barne og ungdomskole og hun har aldri hatt en jobb.

Foreldrene hennes er ikke de skarpeste knivene i skuffen de heller,men snille nok.

Sønnen vår har en god jobb,med en god inntekt og han har delt omsorg for en tenåring som han har ifra sitt tidligere ekteskap. Vi begriper ikke hva han ser i denne "jenta".

Jeg kan nevne et grelt eksempel: Vi inviterte henne på søndagsmiddag med god mat (skinkestek og surkål).Vi kom inn på emnet kvinnesak og at jente/damer i dag kan være frigjorte uten å skamme seg. Hun sa da plutselig at hun onanerte mye og at hun ikke var flau,men at hun elsket å onanere.

Deretter henvendte hun seg til sønnen vår og sa: men jeg liker best at du fingrer meg i fitta da. Deretter holdt hun på å le seg ihjel.

Jeg og mannen min holdt på å spy. Helt utrolig ekkelt å få opplyst sengeaktivitetene deres opp i ansiktet under middagen.

Hun sauset også surkålen,potetene og sausen til en grøt på tallerkenen mens hun spiste.

Jeg har også sett at hun har klødd seg bak og i skrittet for deretter å ta i mat. Æsj.

Sønnen vår er av en merkelig grunn oppover ørene forelsket i denne kvinnen og det er ikke mulig å snakke han til fornuft. Vi er også veldig redde for at han skal sette barn på denne kvinnen .Har noen et godt råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hun må gi han en helt synsyk opplevelse i sengen eller noe slikt :fnise: . Nei vet ikke jeg, hvis det er han hun vil ha så er det ikke så mye dere kan gjøre.

Endret av .-L-.
Skrevet

ja jeg har ett godt råd, og det er at han er en voksen mann og kan velge selv :)

Hvis dere begynner å kommentere for mye så kommer han til å skyve dere unna, men til syvende og sist høres dette ut som en trolle tråd

Hvis du har en sønn på 40, så tipper jeg at du er passert 65 ja kanskje 70år, er ikke mange 70åringer som sitter på KG kl 3 på natten...

Troll?

• Liker 7
Gjest Nils-Per
Skrevet

Sønnen deres kan ikke akkurat velge og vrake, eller hva?

• Liker 6
Gjest Svigermor
Skrevet

ja jeg har ett godt råd, og det er at han er en voksen mann og kan velge selv :)

Hvis dere begynner å kommentere for mye så kommer han til å skyve dere unna, men til syvende og sist høres dette ut som en trolle tråd

Hvis du har en sønn på 40, så tipper jeg at du er passert 65 ja kanskje 70år, er ikke mange 70åringer som sitter på KG kl 3 på natten...

Troll?

Jeg fikk barn tidlig så jeg er 58 år. Så jeg er derfor ikke så gammel.

Gjest Gjest
Skrevet

For det første er sønnen din 40år, for det andre sier du han er oppegående. Da er det veil for helsi**e hans valg hvem han vil være sammen med.

Grav deg ei dyp grøft og ikke kom opp først du er klar for å innse at dette ikke er din beslutning, og langt ifra din oppgave å sabotere.

Gjest Svigermor
Skrevet

Jeg må si at jeg blir veldig lei meg over å bli mistrodd. Jeg ber bare om råd slik at ikke sønnen vår ender opp med denne kvinnen.

Jeg sover dårlig på grunn av denne påkjenningen det er at han har funnet seg en sånn jente. Det er ikke noe vondt i henne, men jeg vil virkelig ikke ha henne i hus eller i nærheten av sønnen min.

Gjest Nils-Per
Skrevet

Jeg må si at jeg blir veldig lei meg over å bli mistrodd. Jeg ber bare om råd slik at ikke sønnen vår ender opp med denne kvinnen.

Jeg sover dårlig på grunn av denne påkjenningen det er at han har funnet seg en sånn jente. Det er ikke noe vondt i henne, men jeg vil virkelig ikke ha henne i hus eller i nærheten av sønnen min.

Hvis du mener det seriøst, er det nok ikke noe du kan gjøre med det her. Han er en godt voksen mann, så det er hans valg. Mamma kan ikke velge ut kjærester for ham lengre. Og du vet sikkert hva de sier: "Beggars can't be choosers".

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke så mye du kan gjøre trollemor :)

Din sønn velger sin kone, som du valgte din mann ( hvis det ikke var arrangert da? )

Du får nok bare bite i det sure eple, svelge kameler,og alle de greiene der.

Hadde min mor sagt til meg at jeg ikke fikk være med han jeg er glad i fordi hun mener at han ikke er god nok, hehe... uhm... så får det være hennes problem.

HAN ER 40ÅR.

• Liker 1
Gjest Svigermor
Skrevet

Hvis du mener det seriøst, er det nok ikke noe du kan gjøre med det her. Han er en godt voksen mann, så det er hans valg. Mamma kan ikke velge ut kjærester for ham lengre. Og du vet sikkert hva de sier: "Beggars can't be choosers".

Jeg er litt ukjent med det utrykket. Hva betyr det?

Skrevet

jeg leste " baggars are the losers" kan jo forsåvidt stemme det og.

Gjest Nils-Per
Skrevet (endret)

Jeg er litt ukjent med det utrykket. Hva betyr det?

Det betyr noe sånt som at tiggeren ikke kan være kresen. Er et uttrykk for at man må ta til takke med det man kan få.

jeg leste " baggars are the losers" kan jo forsåvidt stemme det og.

Hva er "baggars" for noe? :klo:

Endret av Nils-Per
Skrevet

Det betyr noe sånt som at tiggeren ikke kan være kresen. Er et uttrykk for at man må ta til takke med det man kan få.

Og Ollebolle må ta til takke med trollejenter som naver, og det må trollemor bare akseptere om de skal bli en stor lykkelig trollefamilie.

• Liker 1
Gjest Nils-Per
Skrevet (endret)

Og Ollebolle må ta til takke med trollejenter som naver, og det må trollemor bare akseptere om de skal bli en stor lykkelig trollefamilie.

Det slo meg plutselig at hun kanskje bare er veldig anti feminisme og en smule sarkastisk anlagt:

Vi kom inn på emnet kvinnesak og at jente/damer i dag kan være frigjorte uten å skamme seg. Hun sa da plutselig at hun onanerte mye og at hun ikke var flau,men at hun elsket å onanere.

Deretter henvendte hun seg til sønnen vår og sa: men jeg liker best at du fingrer meg i fitta da. Deretter holdt hun på å le seg ihjel.

Det er jenta si, det!

Endret av Nils-Per
Skrevet

for meg så høres ikke hun ut som en jente fra nabolaget liksom, skittne klær, snakker om onani i familiebesøk, rumpelukt og andre safter på hendene og hun naver. ( ikke noe stygt mot de som naver altså)

Har du hørt om gruppen fuckfornature? litt den sjangeren tenker jeg.

old style hippie :D

Kanskje hun ikke har vaskemaskin, det er dyrt om man naver, så kanskje du kan tilby henne en dusj og fri bruk av vaskemaskinen din :D

Men så kan det jo være at din sønn er into the dirty shit også, en form for fetish!

Men hvis du leser litt på KG her, så finner du folk som sier de spiser sine egne nesebjørner, smaker på sin egen utflod, knuller broren til mannen, smaker på sin egen urin... så kanskje ikke din sønn er så sær likevel?

Cheers up

Gjest Nils-Per
Skrevet (endret)

Egenlig er det eneste jeg har å utsette på henne dette med navinga. Resten høres jo nesten litt sjarmerende ut...på en måte. Tror sønnen din har gjort et varp, jeg. Eller...han har ihvertfall helt sikkert fått fingre mer enn hva jeg har i det siste.

Endret av Nils-Per
Skrevet

Egenlig er det eneste jeg har å utsette på henne dette med navinga. Resten høres jo nesten litt sjarmerende ut...på en måte. Tror sønnen din har gjort et varp, jeg. Eller...han har ihvertfall helt sikkert fått fingre mer enn hva jeg har i det siste.

Hehe, du det er jo inn å nave for tiden!! Å nave er jo den nye trenden.

Gjest Nils-Per
Skrevet

Hehe, du det er jo inn å nave for tiden!! Å nave er jo den nye trenden.

Huff. Verste trenden noensinne. Skulle vært skuddpremie.

• Liker 1
Skrevet

Huff. Verste trenden noensinne. Skulle vært skuddpremie.

Men er bra for de som virkelig trenger det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...