Gå til innhold

Hun begynte plutselig å gråte når jeg pratet med henne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg prøvd å utforde meg selv til å ta være litt mindre sjenert og i helgen var jeg på fest hvor det kom en del jeg ikke hadde møtt før. Tidlig på kvelden ble jeg stående å snakke mye med venner, men også noen ukjente. Mot slutten av festen så jeg ei jente stå for seg selv i et hjørne og etter å ha mannet meg opp gikk jeg bort til henne og introduserte meg selv. Vi sto å pratet litt, typisk introduskjonsprat, hva vi studerte, hvor vi kom fra etc. Hun var ganske sjenert (noe jeg også pleier å være), men jeg prøvde å holde blikket hennes og holde praten igang. Jeg var ganske godt brisen så jeg prøvde meg på å gi henne en kompliment, jeg sa hun var søt når hun smilte (noe hun var), når smilte hun blidt og sa takk. Vi pratet mer, jeg prøvde meg på å flørte litt, men plutselig begynte hun å gråte. Jeg ble veldig overrasket og lurte på om det var noe jeg hadde sagt eller gjort. Så spurte hun meg om det var et veddemål med kompisene mine at jeg skulle snakke med henne, flørte også prøve å få henne til sengs. Jeg sa nei og forklarte at jeg i det siste hadde utfordret meg selv litt til å ta kontakt med folk jeg ikke kjennere, i settinger hvor det er akseptabelt. Det virket egentlig som om hun ikke trodde meg, hun unnskylde seg og gikk ut av rommet. Jeg skjønte ikke helt hva som hadde skjedd, men gikk tilbake til kompisene mine og snakket med de. Jenta kom ikke tilbake igjen, men hun har la meg til på facebook idag.

Hun virket som en ålreit jente, men jeg synes det var en veldig merkelig reaksjon, når jeg snakket/flørtet med henne.

Anonym poster: 7755c2200798264d67b7e6c3e816ce75

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Kanskje ho hadde opplevd noko ubehageleg tidlegare på kvelden? Eller kanskje ho er i sorg over noko? Den einaste måten å finne ut dette på er å bli betre kjend med henne. At ho la deg til på facebook er jo eit godt teikn, det indikerer at ho har såpass tillit til deg at ho ikkje trur du vil tru vondt om henne trass i det som skjedde.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig selvtllit.

Anonym poster: 3747a97edc39c8826af0f0cf1c3cf8ac

• Liker 26
Skrevet (endret)

Jeg tror hun er minst like sjenert som deg og kanskje litt dårlig selvtillit i tillegg. Hun trodde vel ikke helt at du kunne like henne, og da var vel veddemål det hun la som det nærmest troverdig iom at du stod med kamerater. Det at hun la deg til på facebook er jo et tegn på at hun trodde deg når du gav sannheten. Vet selfølgelig ikke om dette er grunnen, men en mulig forklaring ihvertfall. Også en mulighet for at hun har vært utfor noen ubehagelige situasjoner i fortiden. Alkohol gjør jo ikke alltid emosjonene mer stabile heller.

Kudos til deg for motet ditt ihvertfall! :danse::blomst:

Endret av Cordelia
  • Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

For meg som mann ville det vært en dealbreaker. Hadde bare lagt henne til på Facebook hvis det var fordi vi var i samme vennegjeng og at det bare ville skapt problemer om jeg ikke godkjente forespørselen.

Anonym poster: d4e80ed504ec56554c3b9917837b19c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som hun bare er ekstremt usikker på seg selv, sikkert kombinert med litt alkohol (en del blir jo voldsomt følsomme etter et par glass) og kanskje en eller annen dårlig erfaring. Nøyaktig hva det er er det umulig å si, men det må være noe i den retning.

Uansett hva årsaken er, synes jeg du bør snakke til henne på Face og være grei og hyggelig. Du trenger ikke gå noe videre med det, og du trenger heller ikke flørte for flørtingens skyld (da blir hun vel bare mer nedfor om det ebber ut i ingenting), men du får i hvert fall vise henne at det ikke var noe veddemål. Tar du kontakt, kan hun være bankers på at det ikke var noe veddemål. Tar du ikke kontakt, lurer hun kanskje fortsatt. Det siste hun trenger er at hun tror hun hadde rett i sine mistanker.

Er forøvrig mann selv. Tenkte bare å be deg investere en halvtime på å få henne til å skjønne at du bare var grei og at hun bare fikk positiv oppmerksomhet av en hyggelig fyr. Du virker grei, så det tipper jeg du er villig til :)

Anonym poster: dd6e2326168b92e9957a1176428560be

• Liker 17
Gjest Nils-Per
Skrevet (endret)

Opplevd kjipe ting før, dårlig selvtillit, dårlig dag, drama-full, mulighetene er mange. Var hyggelig av deg, ihvertfall.

P.S. "Den gang da, hver gang når."

Endret av Nils-Per
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg la henne til på facebook og vi chattet en del ikveld. Jeg fikk forklart at det ikke var noe veddemål og at jeg gikk bort til henne av fri vilje. Hun unnskyldte seg for at hun bare hadde gått og uten at jeg skal gå noe nærmere inn på det så kan jeg skjønne reaksjonen hennes utifra hva som hadde hendt henne før. Hun sa også at hun var ganske sjenert, men da har vi iallefall en ting til felles. Hun virket veldig grei og ålreit, jeg har jo bare pratet med henne i et par timer, men jeg vil iallefall prøve å holde kontakten med henne, så får vi heller se hva som skjer videre etterhvert :)

- TS

• Liker 19
Skrevet

Jeg la henne til på facebook og vi chattet en del ikveld. Jeg fikk forklart at det ikke var noe veddemål og at jeg gikk bort til henne av fri vilje. Hun unnskyldte seg for at hun bare hadde gått og uten at jeg skal gå noe nærmere inn på det så kan jeg skjønne reaksjonen hennes utifra hva som hadde hendt henne før. Hun sa også at hun var ganske sjenert, men da har vi iallefall en ting til felles. Hun virket veldig grei og ålreit, jeg har jo bare pratet med henne i et par timer, men jeg vil iallefall prøve å holde kontakten med henne, så får vi heller se hva som skjer videre etterhvert :)

- TS

Dette synes jeg var koselig :) Håper det blir noe mer :)

Skrevet

Ender du opp med henne kan du banne på at du må deale med den selvtilliten hennes i etterkant også. Drama overkill

• Liker 3
Skrevet

Ender du opp med henne kan du banne på at du må deale med den selvtilliten hennes i etterkant også. Drama overkill

Vil si min bipolare lidelse er et verre utgangspunkt, men samboeren er veldig fornøyd med meg. Ingen er perfekte.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Damer er akkurat som barn. De begynner å grine når man minst venter det, og det er sjelden noe alvorlig. Den beste måten å blidgjøre dem på er å gi dem mye oppmerksomhet, snop eller gaver. Da smiler de igjen.

Anonym poster: b2a2f6bc68ed96683857cd795399f786

• Liker 3
Skrevet

Den beste måten å blidgjøre dem på er å gi dem mye oppmerksomhet, snop eller gaver. Da smiler de igjen.

Hvordan liker du å bli blidgjort da? Tror trøst funker på de fleste - fra 0-100.

Ja, høres ut som hun har dårlig selvtillit og ikke vant til å bli flørtet med. Da jeg var 14 ville jeg tenkt det samme - min verste frykt faktisk.

Det er nok noe som må jobbes med ja, men alle må jo selv bestemme hva som er verdt fighten.

Så snilt av deg å snakke med henne forresten - jeg er sikker på at det gjorde henne veldig glad (selv om hun reagerte "negativt" der og da) :) Hadde det ikke vært for de snille guttene som snakket med meg på fester og lot meg føle meg bittelitt inkludert - ville jeg vært mye mer fucked up nå :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan liker du å bli blidgjort da? Tror trøst funker på de fleste - fra 0-100.

Menn liker ikke å bli trøstet.

• Liker 2
Skrevet

Menn liker ikke å bli trøstet.

Okey - så la oss se. Du gråter - så da vil du at dama di skal stikke ut på byen? Jo mer hun ignorer deg, jo gladere blir du?

Har ikke møtt på den type menn enda altså, så er ihvertfall 30 menn der ute som foretrekker oppmerksomhet (eller gaver - har ikke prøvd den) når de er triste :wink:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Okey - så la oss se. Du gråter - så da vil du at dama di skal stikke ut på byen? Jo mer hun ignorer deg, jo gladere blir du?

Har ikke møtt på den type menn enda altså, så er ihvertfall 30 menn der ute som foretrekker oppmerksomhet (eller gaver - har ikke prøvd den) når de er triste :wink:

Menn gråter ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Og hvis en mann skulle finne på å gråte, så er det siste han ønsker å prate om det. Tvert imot, han vil være alene.

http://www.kk.no/855637/det-er-ikke-hans-feil-jenter

Skrevet

Og hvis en mann skulle finne på å gråte, så er det siste han ønsker å prate om det. Tvert imot, han vil være alene.

http://www.kk.no/855...ans-feil-jenter

Si det til fyren som bælgråt til meg på fylla om hans narkotikabakgrunn du og tekstet hele resten av natta - han har visst ikke fått den beskjeden :wink: Og hvem er det egentlig som tar kk-artikler for god fisk - noe mer generaliserende skal du lete lenge etter. Men vi sporer skikkelig av her

• Liker 2
Skrevet

Si det til fyren som bælgråt til meg på fylla om hans narkotikabakgrunn du og tekstet hele resten av natta - han har visst ikke fått den beskjeden :wink: Og hvem er det egentlig som tar kk-artikler for god fisk - noe mer generaliserende skal du lete lenge etter. Men vi sporer skikkelig av her

Tenkte jeg også!

Skrevet

Tråden er ryddet for feilpost.

Sulosi, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...