Gå til innhold

Til dere menn: hva skal til for at du blir forelska?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt hjelp. Jeg er nemlig håpløst forelsket i en fyr, men jeg veit ikke om han føler det samme som meg. VI har hatt sex noen ganger, og tilbrakt flere dager liggende i senga med mye prat og kos. Like vel er jeg litt usikker på hans følelser, selv om han flere ganger har tatt initiativ til både kyssing osv.

Om han virkelig ikke har følelser for meg veit jeg jo at det ikke er så mye jeg kan gjøre. Men om han er i tvil kan jeg jo kanskje "hjelpe han" litt på vei til å kanskje falle for meg. Så jeg vil jo prøve å vise meg fra min aller beste side når vi møtes.

Så jeg bare lurer litt, hva er det som gjør at dere faller for en jente? Jeg er ikke så erfaren på dette, og jeg føler liksom at de jeg har falt får har jeg skremt bort. Og det vil jeg ikke skal skje igjen, for jeg liker virkelig denne fyren! Så vær så snill - HJELP!! :bond:

Anonym poster: aa2d59bd0eb7386e8d40e2c408059bb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle forelsker seg i forskjellige kvaliteter, så det går det nok ikke an å svare på. Men at han kysser deg er jo et godt tegn :)

AnonymBruker
Skrevet

Alle forelsker seg i forskjellige kvaliteter, så det går det nok ikke an å svare på. Men at han kysser deg er jo et godt tegn :)

Ja, det skjønner jeg! Men jeg veit liksom ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Tror kanskje jeg prøver litt for hardt. Han tar liksom ikke noe initiativ til å treffes, så det er det jeg som gjør. Og derfor blir jeg så usikker, for denne mannen er så fantastisk, og jeg liker han så godt. Noen sier jeg liksom skal la han komme til meg, være litt hard to get og la han jakte litt. Mens andre sier at da blir han fort lei! Jeg er så forvirra :(

ts

Gjest Justin Bieber
Skrevet

Skaff deg mye annet å holde på med, ikke bruk for mye tid på ham. Men når du er sammen med han må du være 100% tilstede og la han forstå at du er virkelig forelsket.

Gjest anonymia
Skrevet

Jeg trenger litt hjelp. Jeg er nemlig håpløst forelsket i en fyr, men jeg veit ikke om han føler det samme som meg. VI har hatt sex noen ganger, og tilbrakt flere dager liggende i senga med mye prat og kos. Like vel er jeg litt usikker på hans følelser, selv om han flere ganger har tatt initiativ til både kyssing osv.

Om han virkelig ikke har følelser for meg veit jeg jo at det ikke er så mye jeg kan gjøre. Men om han er i tvil kan jeg jo kanskje "hjelpe han" litt på vei til å kanskje falle for meg. Så jeg vil jo prøve å vise meg fra min aller beste side når vi møtes.

Så jeg bare lurer litt, hva er det som gjør at dere faller for en jente? Jeg er ikke så erfaren på dette, og jeg føler liksom at de jeg har falt får har jeg skremt bort. Og det vil jeg ikke skal skje igjen, for jeg liker virkelig denne fyren! Så vær så snill - HJELP!! :bond:

Hvor godt kjenner du han evt? Kan det være han er sammen m ei anna?

Ellers er dette m følelser J vanskelig, når det er sagt ikke legg all din lit til han, da kan man fort få kalde føtter I think...

AnonymBruker
Skrevet

Hvor godt kjenner du han evt? Kan det være han er sammen m ei anna?

Ellers er dette m følelser J vanskelig, når det er sagt ikke legg all din lit til han, da kan man fort få kalde føtter I think...

Nah, kjenner han ikke sann kjempegodt. Men godt nok! Vil tro jeg hadde fått vite det om han var sammen med noen andre, en av mine beste venner er også en av hans beste. Så jeg får en del inside information, kan man si. Han skulle snakke litt med herligheten idag, prøve å dra ut litt av han.

Så du mener jeg bør være litt casual?

ts

Gjest Reza08
Skrevet

Personlig blir jeg betatt av kvinner som oppfyller følgende kriterier:

- Har bakkekontakt

- Er humoristisk og har selvironi

- Lojal

- Medmenneskelig

- Sporty

- Pratsom

- Har gode grunnleggende verdier

- Politisk interessert

- Sjarmerende

- Snill

Gjest anonymia
Skrevet

Nah, kjenner han ikke sann kjempegodt. Men godt nok! Vil tro jeg hadde fått vite det om han var sammen med noen andre, en av mine beste venner er også en av hans beste. Så jeg får en del inside information, kan man si. Han skulle snakke litt med herligheten idag, prøve å dra ut litt av han.

Så du mener jeg bør være litt casual?

ts

Tror du allerede her er på dypt farvann... det at du skal ´gå bak ryggen´sånn etter at du har involvert deg såpass som du allerede har. Da ville jeg heller brukt lengre tid, ikke stressa, kan det hende

du går for fort frem? Husk man ser lettere hva man har når man ikke er der konstant, la han få muligheten til og savne deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lang tid gikk det før dere hadde sex? Kankskje for raskt? Noen menn blir "skremt" hvis det går får kjapt..Tenker at du ikke har så høy terskel på å være intim med noen. De fleste menn liker å føle seg spesielle...

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lang tid gikk det før dere hadde sex? Kanskje for raskt? Noen menn blir "skremt" hvis det går får kjapt..Tenker at du ikke har så høy terskel på å være intim med noen, at de bare er et nummer i rekka.. De fleste menn liker å føle seg spesielle...

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid gikk det før dere hadde sex? Kanskje for raskt? Noen menn blir "skremt" hvis det går får kjapt..Tenker at du ikke har så høy terskel på å være intim med noen, at de bare er et nummer i rekka.. De fleste menn liker å føle seg spesielle...

Tok litt tid før vi hadde sex. Overnattet flere ganger, og har vel i noen måneder bare rota litt på byen og vært sosiale sammen med andre. Har overnattet et par ganger også uten sex, bare kos. Når vi først hadde sex ville han ha meg der hele helga, faktisk. Og det ble mye kos da også, vel og merke. Fikk ikke lov til å gå ut av senga en gang, han ville bare ligge å holde rundt meg. Det må da bety noe, eller??

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...