Gjest Anne Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Jeg har vært sammen med typen min i over 2 år og begynner å bli rimelig lei av at han ikke bryr seg om å holde seg noenlunde pen/normalvektig. Han har lagt på seg en del i det siste og jeg har flere ganger sagt fra til han at jeg ikke liker dette og at han burde gå ned i vekt. Men han gir blaffen i hva jeg mener. Isteden for sitter han bare på sofaen og spiller dataspill og spiser som en hest. Som om det ikke var nok, så bryr han seg heller ikke om utseendet sitt. Han gidder ikke barbere seg ofte, han gidder ikke dusje hver dag, han gidder ikke ha på seg fine/rene klær og går rundt som en slask...... ja, listen er lang. Jeg derimot er veldig nøye med både hygienen og utseendet. Jeg passer på kostholdet mitt, jeg er tynn, jeg dusjer hver dag, jeg har på meg fine klær, ja jeg er rett og slett ei veldig attraktiv dame. Det er selvsagt ikke merkelig at jeg ikke tenner på han lenger, men av noen grunner kan jeg ikke gjøre det slutt. Jeg vurderer derfor å være utro for å få det jeg lengter etter. Hvordan kan jeg være utro uten å bli oppdaget?
kaffemor Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 (endret) Herregud da. Enten gjør det slutt eller finn deg i det. Finnes ingen mellomting her. Edit: Eller jo, åpent forhold, men det må han selvsagt være med på. Endret 12. mars 2013 av kaffemor 19
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 så pen likestilles med normalvektig? Anonym poster: 4f2f579bca1bc98cc8aac284303989d9 5
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2013 #6 Skrevet 12. mars 2013 Du har din fulle rett til å syntes at hans livstil er motbydelig, men behold nå verdigheten din som et menneske ved å dumpe han før du ligger med noen andre. Hva i huleste skal det hjelpe deg å være utro ? Han vil jo være like feit, slask and you name it. Skal du gå rundt med en kjæreste du syntes er ekkel, men pule noen kjekkaser på si? Jeg kan ikke si jeg kjønner hensikten bak det. Enig med de over her, det finnes ingen mellomting. En dumper kjæresten FØR en begynner å lete etter noe nytt og i den rekkefølgen.
Miller Skrevet 12. mars 2013 #7 Skrevet 12. mars 2013 Etter bare to år til og med... Dette må da være tull.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #8 Skrevet 12. mars 2013 Oh lord... Dum du ell kvinnfolk? Det virker ikke akkurat som om du elsker kjæresten din, og siden du faktisk skriver det du skriver, så synes jeg det er like greit at du går ifra han. Både så du kan finne deg noen andre som gir deg det du vil, og så han slipper å være sammen med noen som mener slikt om kjæresten sin. Å være utro løser virkelig ingenting, det eneste er at du får sexen du vil ha fordi du er ei løs og ekkel jente som kun tenker på seg selv Anonym poster: ed73393f5ae9dac2a195a2216a6cd172
Gjest Beano Skrevet 12. mars 2013 #9 Skrevet 12. mars 2013 Jeg har vært sammen med typen min i over 2 år og begynner å bli rimelig lei av at han ikke bryr seg om å holde seg noenlunde pen/normalvektig. Han har lagt på seg en del i det siste og jeg har flere ganger sagt fra til han at jeg ikke liker dette og at han burde gå ned i vekt. Men han gir blaffen i hva jeg mener. Isteden for sitter han bare på sofaen og spiller dataspill og spiser som en hest. Som om det ikke var nok, så bryr han seg heller ikke om utseendet sitt. Han gidder ikke barbere seg ofte, han gidder ikke dusje hver dag, han gidder ikke ha på seg fine/rene klær og går rundt som en slask...... ja, listen er lang. Jeg derimot er veldig nøye med både hygienen og utseendet. Jeg passer på kostholdet mitt, jeg er tynn, jeg dusjer hver dag, jeg har på meg fine klær, ja jeg er rett og slett ei veldig attraktiv dame. Det er selvsagt ikke merkelig at jeg ikke tenner på han lenger, men av noen grunner kan jeg ikke gjøre det slutt. Jeg vurderer derfor å være utro for å få det jeg lengter etter. Hvordan kan jeg være utro uten å bli oppdaget? Hva faen? Bare gjør det slutt med han. Han fortjener ikke å ha en rotte som deg i livet hans. 3
Gjest myr Skrevet 12. mars 2013 #10 Skrevet 12. mars 2013 Ha nå såpass selvrespekt og respekt for han at du gjør det slutt FØR du finner deg en annen...
kaffemor Skrevet 12. mars 2013 #11 Skrevet 12. mars 2013 Og hvorfor mener du at du ikke kan gjøre det slutt da egentlig TS? Du synes det er bedre å bevisst pule rundt på andre? 1
HedvigR Skrevet 12. mars 2013 #12 Skrevet 12. mars 2013 Det er jo ingen grunn for at du skal være sammen med ham lengre, det er jo tydelig at du ikke synes noe om ham? Gjør det slutt (på en pen måte), så kan du finne deg noen andre å holde på med. Er man oppriktlig glad i kjæresten sin så beskriver du ham ikke for omverdenen på den måten du har gjort, så ser ikke helt hvorfor du er sammen med ham. 1
Gjest Anne Skrevet 12. mars 2013 #13 Skrevet 12. mars 2013 Og hvorfor mener du at du ikke kan gjøre det slutt da egentlig TS? Du synes det er bedre å bevisst pule rundt på andre? En av grunnene er at han tjener godt og jeg har lav inntekt, så jeg har ikke råd til å bo alene hvis vi skiller lag.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #14 Skrevet 12. mars 2013 En av grunnene er at han tjener godt og jeg har lav inntekt, så jeg har ikke råd til å bo alene hvis vi skiller lag. egoistisk merr kalles det:) han fortjener bedre. Anonym poster: 0902dc825ea029b5322d5d88a5ef8bb6 4
LosseTosse Skrevet 12. mars 2013 #15 Skrevet 12. mars 2013 du høres rett og slett ut som den hurpen, som er jævla idiot! du er sammen med han fordi han tjener penger som du ikke har? ka faen e det for noe da. du har vært sammen med fyren i 2 år, og du vurderer å være utro? hvis du elsker han så bryr du deg ikke om han er feit eller noe sånn. hvis det er så forferdelig så gjør du det slutt. det er enten eller. det er et spørsmål om hvem du vil være. hore eller ikke?
Lykkerusen Skrevet 12. mars 2013 #16 Skrevet 12. mars 2013 Hun elsker han da ikke. Elsker man noen så snakker man ikke om dem på den måten hun gjør i denne tråden, man planlegger ikke utroskap og man er ihvertfall ikke bare sammen med personen fordi det er mer økonomisk lønnsomt for en! ÅRH. Sånt som dette gjør meg så sint! 3
dobri123 Skrevet 12. mars 2013 #18 Skrevet 12. mars 2013 Mye rart har jeg lest her inne, dette minnet meg mye om den gravide som skulle suge bensin. Lettere sagt; dum eller troll;-)
Kattugla Skrevet 13. mars 2013 #19 Skrevet 13. mars 2013 En av grunnene er at han tjener godt og jeg har lav inntekt, så jeg har ikke råd til å bo alene hvis vi skiller lag. Da bør du kanskje heller bruke tiden du har tenkt deg å bruke på utroskap, på å finne ny jobb eller utdanne deg slik at du klarer å forsørge deg selv - å bite hånden som fórer deg er veldig white trash.. 1
juni Skrevet 13. mars 2013 #20 Skrevet 13. mars 2013 Himmel! Du får flytte til noe billigere, da! Du MÅ gå fra han! Jeg hadde heller ikke fikset en fyr som ga faen i seg selv og bare satt i sofaen, men man er da ikke utro for det! Man GÅR! Du KAN bare ikke både være utro og snylte på han! Du må jo miste selvrespekten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå