Tvist Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Jeg skal besøke søsteren min i påsken, blir der ca. en uke. Jeg har tidligere tatt med katten min dit. De har en katt, begge kattene leker mye og trives godt i lag. I år kan samboeren min ikke bli med på ferie, da han ikke har fått fri fra jobben, så an kan passe katten i ferien om jeg vil det. Jeg lurer på om jeg bør ta katten med eller ikke? Katten min er veldig glad i andre katter og spesielt katten til søsteren min. Men reisen er en 10 timers biltur og pusen min liker ikke å kjøre bil. Hva anbefaler dere?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Siden matfar er hjemme så ville jeg latt pus bli hjemme Anonym poster: 203cf1a072d3de1a6dd28da53dc37b8b 1
ninuska_ Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Jeg syns du skal la pus bli hjemme med samboeren din. Hvorfor tenkte du å ha med pus i utgangspunktet? Syns du det er ubehagelig å reise fra katten? Jeg tror nok det er verre for deg enn for pus - hver gang jeg er bortreist er nok jeg den som savner herremannen min mest.. selv om han blir glad for å se meg igjen, så har han kost seg med å være ute, få ekstra oppmerksomhet av den som passer han og god mat. Det er en lang biltur opp og ned for en ukes tid. Jeg hadde hatt forståelse for det hvis det var snakk om en måneds tid. Pus blir alltid med på ferier til mine foreldre, men da blir vi der i en-to måneder når vi først er der, og det syns jeg er for lenge til at noen skal passe han. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Jeg som føler jeg terroriserer pus når han må sitte i bil i 2 1/2t når vi drar på hyttetur.. Nei, jeg hadde nok latt katten bli hjemme i din situasjon. Anonym poster: ef6ee3e1281e68a2a145704a2a559f71 1
Tvist Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2013 Ja, hun blir nok hjemme.... Jeg vet bare at hun er litt ensom her, ikke så mange katter i nabolaget å leke med, men der har hun en veldig god venn. Men det er nok for langt når det bare er snakk om en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå