AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 I helgen var jeg på fest og på den festen var ei jente jeg har flørtet en del med i det siste og hun har flørtet med meg. Første gang vi møttes, som også var på fest så kysset hun meg, dette var noen måneder siden og vi pratet litt etter det. Men i det siste har vi pratet veldig mye, vi har også møttes noen ganger. Ikke bare oss to, men sammen med de andre i vennegjengen. På festen i helgen sto vi og pratet litt for oss selv, vi hadde øyekontakt og jeg fikk plutselig en veldig kriblende følelse i magen og jeg fikk veldig lyst til å kysse henne. Først turte jeg ikke, men så til slutt stelte jeg meg litt nærmere henne, smilte og løftet på haken hennes, så kysset jeg henne. Vi kysset ikke lenge (tror jeg), men det føltes veldig lenge, det kriblet mer i magen og det var det beste kysset jeg har hatt. Etter kysset smilte hun bare til meg og jeg smilte tilbake, så tok hun meg i hånden så satte vi oss i sofaen med de andre. Dagen etter pratet vi litt, men hun virket litt kald og avvisende. Burde jeg ikke ha kysset henne? Det virket jo som hun likte det (mtp at hun smilte). Hva bør jeg gjøre videre? Anonym poster: 9bc33317cdfe1b01636da8a8cf931b63
Gjest .-L-. Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Stå på mann! Ikke gi deg fordi hun er litt usikker. Vis at du er the man 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Meh, jeg hater det der. Jeg møtte ei dame for første gang (henne for første gang altså) forrige helg. Det var en sånn spesiell stemning mellom oss, sånn man føler det ligger som en ladet elektrisitet i luften hvor man bare lengter etter å berøre... Jeg lurte flere ganger på om jeg skulle kysse henne, men det ble med tanken. Hun ba meg om en klem. Fire ganger. Ikke lett å tolke signaler. Anonym poster: 17191cc45d89ba0a56456a0e5062fa89
Ferny Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 Meh, jeg hater det der. Jeg møtte ei dame for første gang (henne for første gang altså) forrige helg. Det var en sånn spesiell stemning mellom oss, sånn man føler det ligger som en ladet elektrisitet i luften hvor man bare lengter etter å berøre... Jeg lurte flere ganger på om jeg skulle kysse henne, men det ble med tanken. Hun ba meg om en klem. Fire ganger. Ikke lett å tolke signaler. Anonym poster: 17191cc45d89ba0a56456a0e5062fa89 Hahaha! Hun ba deg om en klem FIRE ganger, og du klarer ikke tolke signalene?? Hva skal en jente gjøre da liksom - skrive det i pannen med blokkbokstaver?? Jeg synes du skal kysse henne neste gang. 7
Sommee Skrevet 12. mars 2013 #6 Skrevet 12. mars 2013 Når ei dame sitter og drar i håret sitt hele tiden under daten, kan det bety noe ANNET enn interesse??
sta Skrevet 12. mars 2013 #7 Skrevet 12. mars 2013 Det kan også signalisere kjedsomhet Når ei dame sitter og drar i håret sitt hele tiden under daten, kan det bety noe ANNET enn interesse?? Det kan også signalisere kjedsomhet Haha når hun faktisk spør om en klem, så kan man vel ikke akkurat gå glipp av det? Som regel hinter de jo bare, her var det jo rett ut Til og med jeg hadde tatt den
Gjest klyyyyy Skrevet 12. mars 2013 #8 Skrevet 12. mars 2013 Hahaha! Hun ba deg om en klem FIRE ganger, og du klarer ikke tolke signalene?? Hva skal en jente gjøre da liksom - skrive det i pannen med blokkbokstaver?? Jeg synes du skal kysse henne neste gang. HAHAHHA!!!!! hun var så dum at hun spurte om klem 4 ganger, uten å tenke seg at kanskje hun burde kysset han isteden for å gnåle om klem 4 ganger. 3
Gjest white tiger Skrevet 12. mars 2013 #9 Skrevet 12. mars 2013 Når ei dame sitter og drar i håret sitt hele tiden under daten, kan det bety noe ANNET enn interesse?? Det kan være nervøsitet. Jeg tok meg selv i å sitte og tvinne hår under en date, og da var jeg ikke interessert i fyren, var bare litt ukomfortabel fordi vi ikke klaffet så bra og samtalen ikke fløt så lett 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #10 Skrevet 13. mars 2013 Hahaha! Hun ba deg om en klem FIRE ganger, og du klarer ikke tolke signalene?? Hva skal en jente gjøre da liksom - skrive det i pannen med blokkbokstaver?? Jeg synes du skal kysse henne neste gang. Ja, hva skal en stakkars jente gjøre? Hva med å ta initiativ og kysse ham først? Med det tør dere ikke. Anonym poster: 985e7dc334da5ea958b6862be82a169b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #11 Skrevet 14. mars 2013 Når ei dame sitter og drar i håret sitt hele tiden under daten, kan det bety noe ANNET enn interesse?? Hun kjeder seg. Hun er nervøs og fikler for å få ut energi. Hun er bekymret for sveisen. Hun klør i hodebunnen. Hun biter vanligvis negler og prøvde holde hendene opptatt. Eller hun kan rett og slett være en "fikler" - en som hele tiden har fingrene opptatt med ett eller annet. Kan bety hva som helst. Jeg fikler med håret oftere når jeg kjeder meg enn når jeg flørter, feks... Anonym poster: 91045adfbf334f724966b6c1fe7d4d99 2
Gjest Beano Skrevet 15. mars 2013 #12 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Commitment issues, kanskje? I hvertfall, syntes jeg ikke at du burde gi opp. Endret 15. mars 2013 av Beano
KapteinSabeltann Skrevet 15. mars 2013 #13 Skrevet 15. mars 2013 (endret) HAHAHHA!!!!! hun var så dum at hun spurte om klem 4 ganger, uten å tenke seg at kanskje hun burde kysset han isteden for å gnåle om klem 4 ganger. Du har helt rett, siden hun ikke var direkte burde TS definitivt også være knølete til å kommunisere/oppfatte kroppsspråk. Endret 15. mars 2013 av KapteinSabeltann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå