Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. og jeg er så knust...

månedsvis med dating, møtt venner, møtt foreldre, reist på turer, snakket om å bli foreldre sammen, forhold over lenger tid, så i dag får jeg sms "du, jeg klarer ikke forhold, så ikke mas mer om dette, det er best at vi går hver til sitt, please respekter hvordan jeg føler det".

Veksler mellom gråting, desperasjon, knust hjerte, sinne, raseri. ikke svarer han på sms og ikke svarer han når jeg ringer, han bare avviser samtalene.

Jeg har blitt kastet til side, jeg har blitt skikkelig skkikkelig knust og såret, og på toppen av det hele er jeg knskje gravid i tillegg, da jeg fortalte det til ham var han så glad. vi snakket om å reise på ultralyd, og alt. Jeg har ikke fått mensen og føler meg merkelig på flere måter.

Nå er jeg bare knust og lei meg, sitter igjen me et stort hæ, og hva mer.

Klarer ikke å skjønne hva som har skjedd, det er helt.. lyn fra klar himmel på alle vis.

Anonym poster: 706083008235c856aa06f68d58a10af6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff da. :hug:

Skjønner dette er vondt og leit, men nå bør du ta et valg ang mulig graviditet og oppsøke legen.

Anonym poster: fef86581323bafd82a0a451a8ccb3f62

• Liker 3
Skrevet

Kan han ha fått kalde føtter pga graviditeten?

• Liker 6
Skrevet

Oisann...

Dette høres ikke bra ut i det hele tatt. Men som AB over meg sier, konsentrer deg om graviditeten først. Finn ut om det er en realitet, og deretter må du bare takle det som det kommer..

:klemmer:

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Han fikk sjokk og stakk, det har egentlig ikke noe med deg å gjøre, han er bare ikke klar til å etablere seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Det var jo forferdelig. Men jeg synes ikke du skal kontakte ham flere ganger. Når han avviser deg på en så kald måte og ikke vil forklare hvorfor det er slutt, så fortjener han ikke at du viser ham noe mer oppmerksomhet. Ettersom dette må være en veldig vanskelig situasjon for deg, hadde det nok vært lurt om du kunne gå noen timer til en psykolog, for eksempel. For du er vel i et slags sjokk nå. Når det gjelder mulig graviditet, synes jeg du skal bestemme selv om du vil beholde et barn. Du trenger ikke informere barnefaren før du har tatt en beslutning.

Gjest Gjest
Skrevet

Virker da ikke falsk bare fordi han ikke ønsker et forhold med deg. Følelser kommer og går og som du sier har det bare vart i noen mnd. Er man fornuftigbruker man gjerne litt tid før man hopper inn i noe. Han har da vært ærlig med deg og sagt han ikke vil inn i et forhold.

Jeg har og dumpet noen jeg har data i noen mnd men jeg har da ikke lurt dem på noe vis. Jeg fant bare ut av underveis at det ikke var noe for meg likevel.

Gjest Gjest
Skrevet

For en idiot. Når man først snakker om å dele resten av livet sammen og planlegger barn, så stikker man ikke på denne måten hvis man er helt normal. Kutt han helt ut fra tankene dine, og se deg aldri tilbake. Han fortjener det ikke. Er du gravid så ta det som det kommer, dette klarer du fint alene også. Lykke til!

Gjest anonym
Skrevet

Hvor lenge var dere sammen ts? Tror du han har sett noen andre i denne tiden? Huff, føler med deg.

Har du noen kontakt med han?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hadde du mast da?

Tror du det er mulig at han har vært av og på med noen andre i samme tidsrom?

Anonym poster: 10584eafabc5148c321ac8667fd674c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...