Gå til innhold

Sove med venninne/jente etter bytur

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en mann på 27 år, som synes det sykt digg å sove sammen med en jente etter en bytur. Elsker å ligge i skje, osv. Sex er som regel ikke bra i fylla uansett.

Blir det kleint for dere jenter hvis kamerat/en jente du hadde truffet på byen som hun vil sove hos deg? Evt. hvordan få dette frem uten at jenta automatisk tenker at mannen prøver å kun skaffe seg et ligg.

Anonym poster: 73524fa82da82af90e04ac8568789546

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente. Jeg sier bare klart at jeg bare vil ligge inntil og det blir null sex. Dette blir respektert, men jeg må innrømme at det er ikke så ofte jeg gjør det.

Anonym poster: 5f2c5d94f9b2108a330f360bac9fc996

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke interessert i sex i fylla. Morran etter derimot...

Endret av Sommee
  • Liker 1
Skrevet

Tja. Litt rart om det er ei venninne, som du ikke er noe videre interessert i. Hun vil nok bli ganske forvirret.

Da er det bedre å finne en ukjent jente, og si rett ut at du kun ønsker kos :) Mange jenter som liker å bare kose etter en bytur :)

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Jeg hadde sagt ja om du virket som en normal person :laugh:

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Det er jo det samme som jenter sier, uten at de noen gang mener det.

Ikke noe problem å bare si rett ut at du bare vil kose. Men jentene vil jo bli lange i maska når de finner ut at du faktisk mener det :D

Endret av Lincoln
AnonymBruker
Skrevet

Hvis ei ligger over hos deg kan du gjøre som en jeg lå over hos her om dagen, "men hvis du er varm kan du jo varme meg litt", han lå med ryggen til meg og kom nærmere og nærmere til jeg la armen rundt han :ler: men det endte i sex da :fnise:

Anonym poster: 3107bc02618bba5038ca91b65a289b20

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde lett sagt ja om en hadde spurt om kos (og han virket ok, vel og merke..)! Do it!! Ser ingen problemer i det, at all :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det om det var i en "ons" situasjon, altså kose/ligge i skje med en jeg ikke kjenner. Men jeg har ofte sovet sammen med kamerater, ligget i skje osv uten noe seksuelt. Det synes jeg bare er koselig :)

Anonym poster: 223af0f126e13ffb00f54e3ca144f725

AnonymBruker
Skrevet

OT: Hvordan klarer dere å ha sex på morgenen etter fylla egentlig? Føler meg så ekkel da jeg... Skitten, sminke overalt, fylle ånde..

Til TS. Hadde du kommet å spurt om å få være med hjem å kose, så hadde jeg nok trodd du mente sex. Hadde ikke nødvendigvis blitt skuffet om det ikke ble sex da. Hadde fått litt større forhåpninger til en date i ettertid muligens...

Anonym poster: 310a841cecedd5e7a0b5b9cabcee94f5

• Liker 1
Skrevet

Er en mann på 27 år, som synes det sykt digg å sove sammen med en jente etter en bytur. Elsker å ligge i skje, osv. Sex er som regel ikke bra i fylla uansett.

Blir det kleint for dere jenter hvis kamerat/en jente du hadde truffet på byen som hun vil sove hos deg? Evt. hvordan få dette frem uten at jenta automatisk tenker at mannen prøver å kun skaffe seg et ligg.

Anonym poster: 73524fa82da82af90e04ac8568789546

Du får satse på at jenta er rimelig naiv, siden det er rimelig naturlig å anta at du egentlig vil ha sex. Kan ikke skjønne hvordan du skal klare å overbevise noen om noe annet, med mindre det er en person du kjenner og som har plassert deg solid i "the friend zone".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...