AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Jeg har nå gått ned et par kg, ryddet ut av klesskapet og kastet/donert 90% av klærne mine. Har deretter gått til anskaffelse av et par lyse gode jeans, mørke jeans, svarte,brune og lilla(de var så fine) high-waist bukser da disse passer kroppsfasongen min godt. Altså har jeg en hverdagsbasis i bukseveien. MEN jeg er elendig på å kle overkroppen! Og for ikke å snakke om kjoler/skjørt og noe mer feminint som ikke er typiske bynklær. Kan noen hjelpe? Gjerne linke direkte til fine gensere/bluser som kan brukes til hverdags? Jeg synes f.eks. www.thepinkpeonies.com kler seg veldig fint og feminint. Og har sett på både pinterest, lookbook, diverse bloggere, osv, men føler jeg forsvinner inn i en jungel når jeg skal prøve å fine noe fint til meg selv, og at stilen jeg ønsker ha aldri kommer frem. Er veldig glad i mote, og kan surfe og "pinne" bilder i evigheter, men det bare kollapser når det blir til eget bruk. Jeg er midt i tyveårene, i overkant av 170 høy, og veier ca 65kg. BH = 75DD, og hoftene skviser seg stort sett ned i en 38/M. Kunne sikkert vært litt strammere i fisken, men føler meg i grunn ganske fin, har langt brunt hår, olivenhud, og grønne øyne. Tips? Anonym poster: 73037ffc7bbb70d07132ed822e478dce Anonym poster: 73037ffc7bbb70d07132ed822e478dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå