Gå til innhold

hvor normalt med morgengave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor normalt er det å gi hverandre morgengave?er det noe alle gjør? eller bare noen?

jeg tenker at brylluppet koster en del det og...så skal vi i tillegg bruke tusenvis med penger på gave til hverandre i tillegg?

ga dere hverandre morgengave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skulle ikke gjøre det, men fikk en klokke av mannen likevel. Synes som deg at det ikke er noen vits i å bruke masse penger på gave til hverandre, man bruker nok penger på bryllupet og man får jo masse andre gaver :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gi min kjære en opplevelse. Helikoptertur. Tror han setter mye mer pris på det en en klokke, slipsnåler eller annen ting.

Anonym poster: 1a5a06f99ba0cf117fe385c7a528cfc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mer og mer vanlig med morgengaver, men om du prater med mannen din om det og f.eks blir enige om å droppe det, så er jo det best dersom økonomien ikke tillater annet?

Men igjen, så trenger jo ikke en liten gave på deres første morgen som mann og kone koste så mye heller. Det er tanken som teller, og alt fra ett hjemmelaget fotoalbum, til en cd med hans favoritt sanger, en kortstokk med 52 grunner om hvorfor du elsker mannen i ditt liv.

Mye som kan gjøres og gis som ikke behøver koste noe :) Evnt ett gavekort/kuponger på massasje, husarbeid, bilvask osv har jeg lest noen gir mannen..

Eller en reise ved senere anledning når man får bedre råd.. :)

Anonym poster: 650b70e22cf6ed50dc1a09c59d9334da

• Liker 2
Skrevet

Vi skal gi, men planen min er å gi reise som skal foregå enten sommeren 2014 eller første bryllupsdag (september 2014) så koster det ikke noe akkurat da vi har mest utgifter.

Skrevet

Opprinnelig var det bare kvinner som fikk morgengave. Og da gjerne dyre smykker.

• Liker 1
Skrevet

Vi skal gi hverandre morgengaver, for kjæresten ville det- og jeg syns han er søt og da fortjener han gave også :)

Skrevet

Jeg vil gi morgengave. Men det er som flere sier her, det trenger ikke være noe dyrt.

Jeg vil mest gi en slags symbolsk gave.

Skrevet

Nei, jeg så ikke vitsen med morgengave og kjøpte heller ikke. Mannen gav meg spaopphold i morgengave selv om jeg sa at det ikke var nødvendig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest jente8923
Skrevet

Vi kjøpte ikke det til hverandre =) fikk av svigers da =P

Skrevet

Vi kom fram til at det var en litt søt ting å gjøre, men satte absolutt maksgrense på 500 kroner. Fruen ga meg et par sko jeg hadde siklet på i noen uker, og hun fikk et hjerteformet anheng med en liten diamant i. Det var en hyggelig ting å gjøre mens vi ventet på frokosten. :)

Skrevet

Vi skal gi hverandre morgengaver, synes det er en så søt og fin gest. :) Og et kjempefint minne om bryllupsdagen vår :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...