AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Jeg har begynt på ny arbeidsplass der alle jobber skift (noen uker på, noen uker av) og jeg har møtt en kar jeg er litt interessert i. Vi har tilfeldigvis jobbet litt sammen den siste uken, og spiste lunsj sammen idag. Jeg har sett at han har sett en del på meg mens vi har jobbet "sammen". Vi er egentlig på ulike avdelinger og gjør helt forskjellige ting. Nå har det seg slik at jeg "klarte" å finne ham på Facebook (jeg googlet firmaet han jobber for for å finne ut av hva han egentlig drev med....), men jeg vet ikke om det blir rart å sende ham en melding? Hva skal jeg isåfall si? Jeg skal bare jobbe der fram til sommeren, og det er 4 uker til jeg og han er på samme skift igjen, i tillegg er arbeidsplassen stor, så jeg vet ikke om jeg risikerer så voldsomt mye om han synes det er teit. Hva tror dere? Tips? Anonym poster: 1de1d1cc9a7a62c8daf4730dad5fdcbe
Thalassos Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Syns du skal legge han til og chatte litt jeg Du har ikke noe særlig å tape! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Takk for svar! Jeg burde jo bare prøve:) men vet ikke hvordan jeg skal forklare hvordan jeg fant ham uten at han tror jeg er helt gal stalker.. vi har ingen felles venner eller noe Anonym poster: 1de1d1cc9a7a62c8daf4730dad5fdcbe
Gjest LonelyAngel Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Hopp i det De fleste menn liker kvinner som også tar intiativ! Hva med å poke han først og se om han responderer?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 Jeg finner ikke poke-knappen (gjør ikke det særlig ofte....) ?? Anonym poster: 1de1d1cc9a7a62c8daf4730dad5fdcbe
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #6 Skrevet 12. mars 2013 Kan man ikke poke folk man ikke er venner med? Anonym poster: 1de1d1cc9a7a62c8daf4730dad5fdcbe
Gjest tina Skrevet 12. mars 2013 #7 Skrevet 12. mars 2013 Trodde gutter likte å jakte jeg da men... Og ikke bli stalket, poket div..
Gjest LonelyAngel Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Trodde gutter likte å jakte jeg da men... Og ikke bli stalket, poket div.. Spørs hvordan du (dama) ser ut det. Det går ann å poke uten å være venn med dem ja, men det går ann å deaktivere muligheten for å bli poket. Mulig dette han har gjort da.
Gjest Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 Du burde kanskje ikke være veldig frampå før du har sondert terrenget. Hva om han har dame, og bare liker å kikke litt rundt seg på jobb? At en person begynner å poke og herje kan lett missforstås. Tror du ikke han hadde gjort et lite framstøt med deg om han syntes du var aktuell for nærmere bekjentskap?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå