Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 Jeg har ca seks hundre mailer jeg gjerne skulle ha fått printet ut. Må jeg åpne og printe ut en og en eller fins det en hokus pokus løsning?
14062003 Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 600? :o Kanskje du kan si hvilket program du bruker? Da blir det litt enklere å svare...
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 Hehe....jada...IT og det papirløse samfunn..
Grooo Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 I Outlook er det bare å merke de mailene du vil printe, høyreklikke og velge "Skriv ut". Men det hadde du vel funnet ut av selv, så jeg går ut i fra at du bruker et annet program... Så da må du si oss litt mer for at vi skal kunne hjelpe deg...
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #5 Skrevet 25. mars 2004 For det første hadde jeg nok ikke funnet ut av noe som helst selv, for jeg er komplett ubrukelig på pc.... :oops: Og hvordan i all verden skal jeg kunne vite hva slags program jeg bruker...? Alt jeg vet er at jeg klikker på fil og skriv ut.... *Håpløse Tex*
Grooo Skrevet 25. mars 2004 #6 Skrevet 25. mars 2004 Ajaj... Ok, vi prøver med t-skje metoden... For å åpne det programmet du leser mail i må du vel trykke på en knapp på skrivebordet eller i startmenyen, hva står det på denne? Det står også øverst i den blå linja helt øverst på skjermen når du har programmet oppe....
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #7 Skrevet 25. mars 2004 Jeg har denne mailen fra Spray, Nettavisen, sier det deg noe...?
jordbær Skrevet 25. mars 2004 #8 Skrevet 25. mars 2004 webmail mao? Altså, du sjekker e-posten din på en webside? I såfall tror jeg desverre det ikke er noen snarveier..
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #9 Skrevet 25. mars 2004 Ja, jeg går inn på Nettavisen og inn på Spray, og leser denne mailen der.... Seks hundre mailer er mye å printe ut en og en.....
jordbær Skrevet 25. mars 2004 #10 Skrevet 25. mars 2004 Ja, jeg går inn på Nettavisen og inn på Spray, og leser denne mailen der.... Seks hundre mailer er mye å printe ut en og en..... Det burde madammen ha tenkt på FØR hun fikset seg en webmail-konto
14062003 Skrevet 25. mars 2004 #12 Skrevet 25. mars 2004 Med webmailløsning, så har du nok dessverre lite annet valg enn å printe en og en...
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #13 Skrevet 25. mars 2004 Går det ikke ann å få lastet dem ned i for eks outlook eller noe da? Mulig hun ikke klarer det selv, men noen som er litt mer datakyndige kan vel få til det
14062003 Skrevet 25. mars 2004 #14 Skrevet 25. mars 2004 Går det ikke ann å få lastet dem ned i for eks outlook eller noe da? Mulig hun ikke klarer det selv' date=' men noen som er litt mer datakyndige kan vel få til det[/quote'] Jeg har forsøkt å få Tex til å laste ned mail tidligere - og gitt opp... Men Tex: ta gjerne kontakt med noen som kan dette og få de til å laste det ned for deg. Jeg vet dog ikke om dette går med Spraymail...
Gjest bare lille meg... Skrevet 25. mars 2004 #16 Skrevet 25. mars 2004 igjen: 600 mail??? Mulig jeg ikke har fått med meg at det var en gedigen ironi over tallet men... Stakar...mye å printe ut jo!
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #17 Skrevet 25. mars 2004 Er faktisk 614 for å være helt nøyaktig. Det dreier seg om bevismateriale i en samværssak. Hadde vært innmari kjekt å fått printet det ut. Er vel bare å sette igang, skjønner jeg..... *sukk*
Mrs. B Skrevet 25. mars 2004 #18 Skrevet 25. mars 2004 Dersom Spray støtter nedlasting i Outlook Express/Outlook så kan du sette opp kontoen din der, laste ned alle de 614 mailene dine og så skrive ut alle ved å markere alle og velge skriv ut. (Stakkars printeren din sier jeg derimot). Husk at dersom det bare er vanlig tekst du skal skrive ut, så vil jeg anbefale at du setter utskriftskvaliteten på skriveren til kladd før du setter i gang. Da går utskrivingen mye raskere, men på tekst ser du vanligvis ikke stor forskjell på å skrive ut som kladd eller som vanlig. NB! Om du laster ned alle mailene dine inn i et mailprogram vil de vanlgvis forsvinne fra webmailen. Det kan hende du kan unngå dette ved å stille inn "legg igjen en kopi på serveren" før du begynner å laste ned. Vis dette innlegget til noen datakyndige, så er det nok fort gjort.
Grooo Skrevet 25. mars 2004 #19 Skrevet 25. mars 2004 Du kan ikke klippe&lime til word eller noe da... Tar vel like mye tid, men du sparer endel papir og blekk med å kun printe teksten i mailene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå