simsalabim Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=1076&pgsz=2 Du kommer ut som... Unerd Score: 21% Du er jo rene naturbarnet! For deg betyr urter og new age langt mer enn routere og science fiction. Og bra er kanskje det?
Barbie Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 Score: 10% Du er jo rene naturbarnet! For deg betyr urter og new age langt mer enn routere og science fiction. Og bra er kanskje det?
Arkana Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 Nesten nerd Score: 26% Du holder nok litt igjen når det gjelder teknologiske nyvinninger. Kjører det trygge og velprøvde, og henger deg ikke mest opp i hva som er det siste og feiteste.
liv Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 Du kommer ut som... Halvnerd Score: 52% Du er der nesten, men det skorter litt på fanatismen. Muligens flipper du ut med andre ting enn pizza og cola i ny og ne, og kanskje har du til og med et sosialt liv utenfor chattekanalene.
Labella Skrevet 24. mars 2004 #6 Skrevet 24. mars 2004 Nesten nerd Score: 26% Du holder nok litt igjen når det gjelder teknologiske nyvinninger. Kjører det trygge og velprøvde, og henger deg ikke mest opp i hva som er det siste og feiteste. Samme her
Grooo Skrevet 24. mars 2004 #7 Skrevet 24. mars 2004 Nå ble jeg utrolig skuffet.. For en teit test! Halvnerd Score: 57% Du er der nesten, men det skorter litt på fanatismen. Muligens flipper du ut med andre ting enn pizza og cola i ny og ne, og kanskje har du til og med et sosialt liv utenfor chattekanalene. Stemmer at jeg aldri spiser Grandis og slikt, men jeg drikker aldri noe annet enn Cola. Det stemmer også at jeg faktisk har litt sosialt liv utenom Kvinneguiden og IRC, men det er søren meg ikke mye heller... Som regel består det da i å besøke andre folk som sitter forran pcen sin hele kvelden, og gjerne har jeg med laptopen min selv også
linseluså Skrevet 26. mars 2004 #8 Skrevet 26. mars 2004 Unerd Score: 0% Du er jo rene naturbarnet! For deg betyr urter og new age langt mer enn routere og science fiction. Og bra er kanskje det? :klø: trodde jeg var litt ihvertfall... i og med at jeg faktisk studerer IT ...... hehe... jaja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå