Gå til innhold

Hvor datanerd er du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Score: 10% Du er jo rene naturbarnet! For deg betyr urter og new age langt mer enn routere og science fiction. Og bra er kanskje det?

Skrevet

Nesten nerd

Score: 26% Du holder nok litt igjen når det gjelder teknologiske nyvinninger. Kjører det trygge og velprøvde, og henger deg ikke mest opp i hva som er det siste og feiteste.

Skrevet

Du kommer ut som...

Halvnerd

Score: 52% Du er der nesten, men det skorter litt på fanatismen. Muligens flipper du ut med andre ting enn pizza og cola i ny og ne, og kanskje har du til og med et sosialt liv utenfor chattekanalene.

Skrevet
Nesten nerd

Score: 26% Du holder nok litt igjen når det gjelder teknologiske nyvinninger. Kjører det trygge og velprøvde, og henger deg ikke mest opp i hva som er det siste og feiteste.

Samme her :Nikke:

Skrevet

Nå ble jeg utrolig skuffet.. For en teit test!

Halvnerd

Score: 57%

Du er der nesten, men det skorter litt på fanatismen. Muligens flipper du ut med andre ting enn pizza og cola i ny og ne, og kanskje har du til og med et sosialt liv utenfor chattekanalene.

Stemmer at jeg aldri spiser Grandis og slikt, men jeg drikker aldri noe annet enn Cola. Det stemmer også at jeg faktisk har litt sosialt liv utenom Kvinneguiden og IRC, men det er søren meg ikke mye heller... Som regel består det da i å besøke andre folk som sitter forran pcen sin hele kvelden, og gjerne har jeg med laptopen min selv også ;)

Skrevet

Unerd

Score: 0% Du er jo rene naturbarnet! For deg betyr urter og new age langt mer enn routere og science fiction. Og bra er kanskje det?

:klø:

trodde jeg var litt ihvertfall... i og med at jeg faktisk studerer IT ...... hehe... jaja... :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...