Gå til innhold

Kul sekk?

Gjest Trappetroll

Anbefalte innlegg

Gjest Trappetroll

Trenger en ryggsekk til å bruke til og fra forelesninger, ha bøker i og få plass til en 15" data oppi.

Trenger litt forslag til en som ser litt kul ut og som er praktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser mange av de som går på Blindern har sekk fra Fjellräven. Kånken tror jeg den heter. Men om den ser litt kul ut og er praktisk, det vet jeg ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Tusen Takk for tips :-)

Jeg vet egentlig ikke hva jeg ser etter. Har i hovedsak brukt veske. Men kan ikke bruke veske når jeg skal ha 15" med meg. Så prøver å finne ut hva som jeg øiker selv og som ikke ser helt rart ut. De fleste rundt her går med en kjedelig svart sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå studerer ikke jeg, men bruker sekk til og fra jobb. Jeg har en rød fra Bergans. Det er plass til pc, den er god å ha på ryggen, refleksregntrekk, nettinglomme med plass til termokopp/flaske på utsiden. Er godt fornøyd med denne. Har dog lyst på en rød Crumpler, men de er litt i dyreste laget for min lommebok :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror beste rådet jeg kan gi deg er ut og prøve! En sekk du skal bære endel vekt i må sitte godt. At den ser kul ut er jo sikkert greit også; men heller god sekk som fungerer enn en uberkul som gjør vondt å bære.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg så en kul sekk på freepeople.com ganske nylig. Aner ikke om den er praktisk, men den var i alle fall kul. Fikk litt lyst til å studere igjen så jeg kunne kjøpe den. :P

Fjällräven-sekkene er kanskje litt mer praktiske og gode, men det finnes en del spesielle og kule sekker for tiden. Kan jo sjekke ut modcloth o.l. også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Jeg så en kul sekk på freepeople.com ganske nylig. Aner ikke om den er praktisk, men den var i alle fall kul. Fikk litt lyst til å studere igjen så jeg kunne kjøpe den. :P

Fjällräven-sekkene er kanskje litt mer praktiske og gode, men det finnes en del spesielle og kule sekker for tiden. Kan jo sjekke ut modcloth o.l. også.

Ååå, hvilken da? :)

Det skal jeg sjekke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overraskjende god plass i kånken sekken. Finnes også i forskjellige størrelser og noen av de har egen PC-lomme. Kanskje ikke så veldig ergonomisk, men jeg bruker min til og fra skolen hver dag og jeg har ingen problemer med de (tar riktignok buss, så blir jo begrenset med hvor mye jeg går med den på ryggen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trappetroll

Det er overraskjende god plass i kånken sekken. Finnes også i forskjellige størrelser og noen av de har egen PC-lomme. Kanskje ikke så veldig ergonomisk, men jeg bruker min til og fra skolen hver dag og jeg har ingen problemer med de (tar riktignok buss, så blir jo begrenset med hvor mye jeg går med den på ryggen).

Jeg har veldig lyst på den med laptop lomme. Men hvilke butikker selger disse? Jeg har en ganske lsng data, 38 cm og 25, 5 cm bred. Så hvilken av modellene passer best? Og hvilke butikker selger dem? (Bergensområdet helst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst på den med laptop lomme. Men hvilke butikker selger disse? Jeg har en ganske lsng data, 38 cm og 25, 5 cm bred. Så hvilken av modellene passer best? Og hvilke butikker selger dem? (Bergensområdet helst)

Da blir det vel en av disse: http://www.fjellreve...1662-c-152.aspx http://www.fjellreve...1102-c-152.aspx

Jeg kjøpte min hos en lokal sportsforhandler på østlandet, men regner med du kan finne de i forskjellige sportsbutikker. :)

Endret av Boudicca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...