AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Vi skal prøve å starte med pottetrening nå. Har tenkt å bruke klistremerker som belønning når det er suksess. Er det noen som vet hvor på nettet jeg kan laste ned et slikt belønningsskjema? Gratis altså :-) Anonym poster: e8664d2e2b74d911a558d9ef855b6a8f
Gjest Magdalene Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Er det ikke bare å tegne ruter på et ark?
Teriyaki Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Eller lage rutetabell på word. Bare å trykke på knappen "sett inn", også velger du "tabell". Så skriver du det ut.
Gjest Laura Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Jeg har begybt med pottetreningen nå som barnet er 8 mnd. Setter barnet på potte rett etter natsøvn. Pga alder ser jeg ikke poeng med noen belønningssystem her.
Teriyaki Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 Jeg har begybt med pottetreningen nå som barnet er 8 mnd. Setter barnet på potte rett etter natsøvn. Pga alder ser jeg ikke poeng med noen belønningssystem her. Samme her, bare at han er straks 16 måneder. Han har hittil ikke tisset i potten, men i går og i dag tisset han faktisk på badegulvet kanskje sånn 30 sekund etter at han hadde sittet på potten, så det tolker jeg som at han begynner å halvveis forstå at det er det som er poenget med potten. Han bare klarer ikke time det helt enda.
leirbål Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Hvorfor trenger dere ruter? Vesla vår fester klistremerkene på et hvitt ark vi har festet på veggen.
Edie Skrevet 14. mars 2013 #7 Skrevet 14. mars 2013 Vi hadde to ark i ulike farger. Ett for tiss og ett for bæsj. Etter et visst antall ruter tegnet jeg på en stjerne. Da han klistret merket på en stjerne fikk han en liten premie. Var stas her i gården i alle fall.
Gjest Riskjeks Skrevet 14. mars 2013 #8 Skrevet 14. mars 2013 Min erfaring er at unger slutter med bleie når de ønsker det selv, ikke før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå