AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Ja hva da? Jeg er ei jente på 22 år, student, mor, ødelagt.. Vært i forhold i snart seks år, en hund sammen som gikk bort på traumatisk vis 2,5 år gammel, en nåværende hund på litt over 2 år, et barn på 1,5 år. Ett hus, en bil, ett knust hjerte. Ingen framtidsglede, ingen lys i tunellen, bare mørke og knuste drømmer. Så mye vondt, så mye dårlig behandling, krangling, nedvergelse. Så utrolig mye vondt. Hva nå? Alene med ett barn resten av mitt liv? Ingen vil vel ha ei "brukt" jente med all denne baggasjen... Ja..Sånn føles det, akkurat nå. Anonym poster: c4f2688a7e687993127ebd30b9c9bc09
Miss Lucky Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Det ordner seg for snille jenter. Har vært der selv, og tro det eller ei, ting kan snu VELDIG fort. Tok ikke mange månedene før elendigheten var snudd på hodet og jeg ble sammen med mr perfect, og guttungen min fikk verdens beste reservepappa. 2
Gjest loren Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Hvis ingen vil ha en "brukt" jente (forferdelig fremstilling av deg selv forresten!), hvor kommer da alle mine, dine, våre barn familiene fra? Skjønner at det er voldsomt nå som bruddet er ferskt, var der selv for 2 år siden, alt føltes som det skulle sprekke husker jeg. Det var for mye å forholde seg til på en gang og alt for mye vondt å ta innover seg samtidig. Jeg vil råde deg til å prate med noen , venninner/kamerater, foreldre, søsken, bare få ut ting som er vanskelig. Det hjelper. Det ordner seg for snille jenter. Nå er jeg snart ferdig med utdannelsen min, jeg er selvstendig, jeg klarer meg. Og det kjennes sykt godt. Veien dit er ikke bare moro, de første månedene er noe dritt, det er en sorgprosess du skal gjennom som du bare må stå i og komme deg videre fra, det tar sannsynligvis kortere tid enn du ser for deg nå. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Takk for støttende ord. Ja det er nok harde ord brukt om seg selv, men så blir man kanksje litt skadet av å ha vært i et forhold i flere år hvor man får slengt det ene nedverdigende ordet etter det andre i trynet.. Jeg er ikke flink til å skrive dikt, ikke i det hele tatt..Men jeg skrev likevel ned følelsene mine i stad, så jeg deler det med dere: Knust hjerte, knuste drømmer. Ung og sprek, men ingen gnist, helt alene Ingen som vet, ingen til å hjelpe, helt alene En framtid uten den som var framtiden Bagasje, så mange vonde følelser, så mange knuste håp Et liv uten framtiden Alene i livet, ingen nærhet, ingen glede Ingen varme, ingen håp Alene.. Ingen forståelse, ingen aksept Anklaging, nedbrytning, nedverging Ingenting igjen, ingen kraft, ingen stemme En kjærlighet så dyp, men likevel så grunn Et bedrageri, en løyn om noe som ikke er Tomme løfter Knust hjerte, knuste drømmer Ingen som ser, ingen som vet, helt alene Begravde framtidsdrømmer, sterk sorg… Anonym poster: 80861bc924fcfb4998946b35d631b1e3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 Takk for støttende ord. Ja det er nok harde ord brukt om seg selv, men så blir man kanksje litt skadet av å ha vært i et forhold i flere år hvor man får slengt det ene nedverdigende ordet etter det andre i trynet.. Jeg er ikke flink til å skrive dikt, ikke i det hele tatt..Men jeg skrev likevel ned følelsene mine i stad, så jeg deler det med dere: Knust hjerte, knuste drømmer. Ung og sprek, men ingen gnist, helt alene Ingen som vet, ingen til å hjelpe, helt alene En framtid uten den som var framtiden Bagasje, så mange vonde følelser, så mange knuste håp Et liv uten framtiden Alene i livet, ingen nærhet, ingen glede Ingen varme, ingen håp Alene.. Ingen forståelse, ingen aksept Anklaging, nedbrytning, nedverging Ingenting igjen, ingen kraft, ingen stemme En kjærlighet så dyp, men likevel så grunn Et bedrageri, en løyn om noe som ikke er Tomme løfter Knust hjerte, knuste drømmer Ingen som ser, ingen som vet, helt alene Begravde framtidsdrømmer, sterk sorg… Anonym poster: 80861bc924fcfb4998946b35d631b1e3 Utrolig bra skrevet,vet det ikke er noen trøst,men du er ikke aleine om å ha det vondt. Anonym poster: 44f0feba95311072bbcd8deb24c9f688
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #6 Skrevet 12. mars 2013 Utrolig bra skrevet,vet det ikke er noen trøst,men du er ikke aleine om å ha det vondt. Anonym poster: 44f0feba95311072bbcd8deb24c9f688 Takk Nei, det er vel sant det. Man er ikke helt alene, selv om det gjerne kan føles sånn av og til. =) Anonym poster: 80861bc924fcfb4998946b35d631b1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå