Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Min mann blir så lett påvirket av moren sin at det er til å bli gal av. For eksempel, vi kan bo på en hytte, langt utti huttiheita en helg. Bare mannen min og meg. Vi har det helt toppers, og elsker stedet. Så kan moren dra dit uken etter, kommer hjem igjen og klage som værst på den samme hytta. Da forandrer mannen min sin mening og er helt enig med moren sin. Nei, den hytta var helt pyton. Dit vil han ikke tilbake.. Hva gjør man med dette? Uansett hva hun sier, er han enig med henne. Er vi og spiser på restaurant og hun ikke liker den, nei da liker ikke han den heller (selv om han har likt den før) Jeg blir sprø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Complete pussy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. mars 2004 #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg tror jeg hadde spurt han om når han har planer på å slippe skjørtekanten hennes. For det der blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Konfronter ham. Og gjerne svigermor med hennes negativitet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #5 Del Skrevet 24. mars 2004 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #6 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har sagt det til han. Ikke direkte akuratt, for da vet jeg at han blir såret, og sier han ER enig med henne. Hvis jeg sier noe til moren, blir hun lei seg. Hun er en sånn sår sjel som blir lei seg av den minste setning. Skulle gjerne hevet svigermor ut av bilen neste gang jeg henter henne på togstasjonen. I FART! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. mars 2004 #7 Del Skrevet 24. mars 2004 Det er ikke nok å si, du må konfrontere! Si eks: Det virket som at du var veldig fornøyd de første 4 dagene, du sa eks...blablabla... Er du enig at du sa det? Så kom svigermot og da sa du plutsleig ..blablabla. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban43 Skrevet 24. mars 2004 #8 Del Skrevet 24. mars 2004 :o Det er kanskje på tide han velger hvem han bor sammen med å lærer seg SI DET HAN MENER Grrrrrrr :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. mars 2004 #9 Del Skrevet 24. mars 2004 Det er ikke nok å si, du må konfrontere! Si eks: Det virket som at du var veldig fornøyd de første 4 dagene, du sa eks...blablabla... Er du enig at du sa det? Så kom svigermot og da sa du plutsleig ..blablabla. Hvorfor det? Enig i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #10 Del Skrevet 25. mars 2004 Gurimalla, to stykker som ikke liker en hytte de begge reiser til! Kanskje du skulle si til ham at du har lyst til å dra til hytta alene en helg, og kose deg med litt vin og vakker natur, men at han kanskje heller vil være hjemme, siden han ikke liker å dra dit? Siden moren hans blir såret og lei seg for minste ting, så er det kanskje derfor han snakker henne etter munnen? Han har jo vokst opp med henne og lært seg å tilpasse seg hennes meninger for å ikke såre. Er jo ikke sikkert han ser dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Løve Skrevet 25. mars 2004 #11 Del Skrevet 25. mars 2004 Slik er det hos oss også... Bortsett fra at BÅDE mamma og pappa vet best. Når jeg er drittlei og vi i fellesskap har tatt en avgjørelse, så hender det jeg spør på ert om ikke han skal høre med mamma først om hun er enig. Men da har det hendt jeg har godt rett i baret fordi da gjør han nettopp det... Og er hun ikke enig i vår avgjørelse, ja da endrer sambo også mening :evil: Så nå har jeg lært å passe munnen min :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. mars 2004 #12 Del Skrevet 25. mars 2004 Slik er det hos oss også... Bortsett fra at BÅDE mamma og pappa vet best. Når jeg er drittlei og vi i fellesskap har tatt en avgjørelse, så hender det jeg spør på ert om ikke han skal høre med mamma først om hun er enig. Men da har det hendt jeg har godt rett i baret fordi da gjør han nettopp det... Og er hun ikke enig i vår avgjørelse, ja da endrer sambo også mening :evil: Så nå har jeg lært å passe munnen min :-? :o :o :o :o :o DET ER IKKE MULIG??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 25. mars 2004 #13 Del Skrevet 25. mars 2004 Uff, slik var eksen min og.. Føler med deg for det er IRRITERENDE!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #14 Del Skrevet 26. mars 2004 Ja, hva er det egentlig med mor og sønn? De har et veldig spesielt forhold! Det er det flere som sier. Nesten litt ekkelt spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. mars 2004 #15 Del Skrevet 26. mars 2004 Slik er det hos oss også... Bortsett fra at BÅDE mamma og pappa vet best. Når jeg er drittlei og vi i fellesskap har tatt en avgjørelse, så hender det jeg spør på ert om ikke han skal høre med mamma først om hun er enig. Men da har det hendt jeg har godt rett i baret fordi da gjør han nettopp det... Og er hun ikke enig i vår avgjørelse, ja da endrer sambo også mening :evil: Så nå har jeg lært å passe munnen min :-? Jeg hadde bedt han flytte hjem til mamamen sin, og kunne komme tilbake den dagen han var voksen nok til å ta sin egen avgjørelse. Hadde ikke orket å leve med en sånn person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anneca Skrevet 26. mars 2004 #16 Del Skrevet 26. mars 2004 :o Mannen min er ikke akkurat sånn, men han tror liksom at han er henne evig takknemmelig fordi hun fødte han...... Han og brødrene hans tilber henne på en syk måte..... Og hun forventer det og utnytter det for alt det er verdt. HELDIGVIS hører han på meg når jeg sier ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Løve Skrevet 26. mars 2004 #17 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg hadde bedt han flytte hjem til mamamen sin, og kunne komme tilbake den dagen han var voksen nok til å ta sin egen avgjørelse. Hadde ikke orket å leve med en sånn person. Ja, du kan tro vi har hatt mang en diskusjon om dette. Men det biter liksom ikke på... Mor og fars erfaringer og råd slukes med hud og hår. Og ja, jeg har vurdert å flytte :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. mars 2004 #18 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg fatter ikke at dere gidder slike teite fyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå